Citat:
Ursprungligen postat av
Snor-Johan
Tack för det. Det behövs frisk luft för att vädra ut det unkna hyckleriet om och runt Lena.
Då var alltså ÅH en av dom otrogna gifta männen Lena digital-sög av..
Lite mer om P*ontus G*unnarsson vilken är nästa präst som även han lockades till att svika sin tro och trolovade av Lenas oemotståndliga "charm".
Han har också varit med om att bygga upp ”Grön kraft”. Ett framgångsrikt koncept där församlingen samverkar med flera aktörer för att rehabilitera personer med psykisk och fysisk ohälsa.
https://www.svenskakyrkan.se/vasterasstift/ny-forestandare-pa-stiftsgarden-i-rattvik-vill-utveckla-med-varsamhet
Det är väl inte osannolikt Lena initialt fick rådet att kontakta honom som oprofessionell kåt själavårdare eftersom det förbyttes till vaginavårdare.
Då har vi en pastor och en präst som varit otrogna sina fruar med Lena.
Eftersom det inte finns logik i att SD skulle ha exklusivtet över Lenas bipolaritet så infinner sig frågan om Lena gav sig på någon av dom nu avslöjades fruar på liknade sätt hon gav sig på HD?
Är det så breddas presumtiva GM/K betänkligt.
Man blir liiite nyfiken på vad Åkl valt att "lägga" slasken.
"Att Pon*us Gunn*rsson skulle söka tjänsten som föreståndare på Stiftsgården var inte självklart. Det var
hans fru som först gjorde honom uppmärksam på platsannonsen."
https://www.svenskakyrkan.se/vasterasstift/ny-forestandare-pa-stiftsgarden-i-rattvik-vill-utveckla-med-varsamhet
"PG och hans fru flyttade till sin nuvarande villa eller småhus för 11 år sedan (den 21 november 2008)."
Enligt MrKoll.
Från LWs.GC-logg:
Saturday, 24 December 2016 Dalarna, Sweden
"Julafton i Hedemora, hos kyrkoherden med familj. Det är en skön kväll och lugnet har lagt sig. Det inventeras vilka som ska med halv sex till julotta i Norn. Då får man som passagerare börja med att vänta en timme medan kyrkoherden pratar ihop sig med kyrkvärdar och musiker. Eller åka i egen kall bil och hitta vägen själv en timme senare. Nja... Väljer istället att gå ned till Hedemora kyrka på julnattsmässa. Har med kyrkoherdens hjälp identifierat en trolig plats att söka på och tar med lampa och penna.
Möter Knatos på vägen som gör sällskap och bekräftar tesen. Kan nöjd signera cachen strax innan klockorna ringer. Träffar även på Bobban76 i kyrkbänken och så har jag på självaste julnatten träffat alla jag känner i Hedemora utom CO (ok, ett par medlemmar i Vasakyrkan fattas, men NÄSTAN alla Hedemoringar jag träffat senaste året mötte jag i alla fall denna natt ) Peace Light of Betlehem har tänt upp kyrkans alla ljus och det är en fin stund kring julens och livets kärna. Tack Svedjan för denna finurliga cache som lärde mig något om kommunvapnet! Och god fortsättning på helgerna."
"Dalarna, Sweden
Firar jul i Hedemora, hos kyrkoherden med familj. Somliga har varit på julotta i Norn och efter långsam frukost vid brasan drar jag och herden på en liten tur norrut. Luften är hög och klar och det är en härlig dag! Promenerar genom skogen där det faktiskt finns en del snö kvar här och där. Puttar lite på Puttan, men den verkar vilja ligga kvar ett tag till. Tittar så under rätt sten och kyrkoherden plockar fram cachen för signering. Rullar tillbaka längs Dalälven och återvänder till Svealand och motorstaden innan det är dags att köra hem till Örebro igen. Tack för att du visade detta ställe!"
https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/f6520e1d-ec07-48c5-88b2-6f1248fd9bf5.jpg
Stackars hans fru. Det kan inte vara roligt för
henne att läsa hur hennes man stötte på LW
i FUP. Hon som t.o.m. släppte in LW i sitt hem
och lät henne fira jul där. LW visste att han var
intresserad av henne och ändå hade hon mage
att fira jul med hans familj och att dra med sig
honom på en GC-jakt på tu man hand. Hade hon ingen skam i kroppen?