2020-08-19, 18:42
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBarnaby
Du menar 2.39 i sync.log? Det är automatiska händelser som skapas om man har installerat Backup and Sync på datorn och de kan säkert inträffa regelbundet.

(Under "Chrome Cache Records" visas webbläsarens accesser till cacheminnet)

I mitt mönster-letande har jag fokuserat på tidpunkter. Sen vore det förstås trivsamt om alla händelser i samma tids-serie såg likadana ut. Jag kan, som du säkert vid det här laget väldigt väl inser, inte riktigt bedöma innehållet i raderna.

Men visst, det kan vara så att hälften av händelserna i en serie kan vara automatiska medan hälften är genererade av en användare. Om jag hade kollat alla tider och alla loggar så hade jag kanske hittat andra samband och mönster.

Jag började dock snoka med utgångspunkt från de tider som åkl och it-vittnet nämnde (YT 28) nämligen 20.29, 23.34 och 05.44

Och där ”passar” 02.39 in, tidsmässigt. Den - och även de andra nämnda tiderna - kanske är delar av ett större mönster som spänner över flera dagar. Vad vet jag? Dessa oändliga loggar finns väl inte med i FUP? Eller? Det vore intressant att titta på det i så fall. 🤓
Senast redigerad av StudebakerHog666 2020-08-19 kl. 18:47.
Citera
2020-08-19, 20:08
Medlem
Klockan 23:34:16 - 23:34:17 var den tiden som gav MGM ett alibi för mordkvällen och därför kan inte MGM ha varit GM eftersom MGM satt i sitt eget hem på B-vägen och framför sin egen dator vid den aktuella tidpunkten för brottet. Jag är säker på att MVM och huvamannen är de två personer som låg bakom mordet på LW, men så länge polisen och åklagarna vägrar ta itu med detta kommer detta mordet inte kunna klaras upp.
Citera
2020-08-19, 20:17
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Klockan 23:34:16 - 23:34:17 var den tiden som gav MGM ett alibi för mordkvällen och därför kan inte MGM ha varit GM eftersom MGM satt i sitt eget hem på B-vägen och framför sin egen dator vid den aktuella tidpunkten för brottet. Jag är säker på att MVM och huvamannen är de två personer som låg bakom mordet på LW, men så länge polisen och åklagarna vägrar ta itu med detta kommer detta mordet inte kunna klaras upp.

På en punkt verkar vi i alla fall tycka/tro likadant, även om du är ”säker” vilket inte jag är, på långa vägar:

Flera GM är ett högst tänkbart scenario.
Citera
2020-08-19, 20:19
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:

Det är aldrig ett alibi om inte någon kan vittna om att SD satt framför sin dator. Att knappa på en dator klarar till och med en apa av. Men om någon faktiskt såg SD sitta framför datorn kl 23:34 då blir det alibi men nu såg ingen att SD knappade på sin dator och då är alibit lika mycket värt som det katten lägger i kattlådan.
Citera
2020-08-19, 20:47
Medlem
Ursäkta, men är dessa datortider och klockslag som diskuteras så avgörande om SD kan vara mördaren eller inte?
Citera
2020-08-19, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Det är aldrig ett alibi om inte någon kan vittna om att SD satt framför sin dator. Att knappa på en dator klarar till och med en apa av. Men om någon faktiskt såg SD sitta framför datorn kl 23:34 då blir det alibi men nu såg ingen att SD knappade på sin dator och då är alibit lika mycket värt som det katten lägger i kattlådan.

Det är som @Draifos tidigare sagt att man måste utgå ifrån att folk talar sanning och då utgår vi ifrån att MGM talat sanning om att MGM satt hemma framför sin egen dator klockan 23:34:16. Varför skulle MGM ljuga om en sådan sak ?

Björn L*ndén utgick från att MGM talade sanning gällande tiden 23:34:16.

MGM har ett alibi för mordkvällen då brottet begicks och det är sålunda styrkt att MGM inte kan vara GM.

Efter som MGM har ett alibi för mordkvällen så bevisar det att någon annan eller några andra utfört mordet på LW.
Citera
2020-08-19, 21:24
Medlem
Citat:
Det är som @Draifos tidigare sagt att man måste utgå ifrån att folk talar sanning och då utgår vi ifrån att MGM talat sanning om att MGM satt hemma framför sin egen dator klockan 23:34:16. Varför skulle MGM ljuga om en sådan sak ?

MGM har ett alibi för mordkvällen då brottet begicks och det är sålunda styrkt att MGM inte kan vara GM.

Efter som MGM har ett alibi för mordkvällen så bevisar det att någon annan eller några andra utfört mordet på LW.
Det räknas definitivt inte som ett trovärdigt alibi! Du är helt ute o cyklar om du tror det är så enkelt. Hade det vart så lätt som du får det att låta hade han ju varit avskriven från den sekund de kolla hans dator! Nä du joker försök se det från ett större perspektiv, jag vet det är svårt för dig
Citera
2020-08-19, 21:53
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:

Han har väl ljugit genom hela förundersökningen och rättegången men just om alibit så talar han helt plötsligt sanning, Tror inte det va.
Citera
2020-08-20, 02:17
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Tack för det. Det behövs frisk luft för att vädra ut det unkna hyckleriet om och runt Lena.

Då var alltså ÅH en av dom otrogna gifta männen Lena digital-sög av..

Lite mer om P*ontus G*unnarsson vilken är nästa präst som även han lockades till att svika sin tro och trolovade av Lenas oemotståndliga "charm".

Han har också varit med om att bygga upp ”Grön kraft”. Ett framgångsrikt koncept där församlingen samverkar med flera aktörer för att rehabilitera personer med psykisk och fysisk ohälsa.
https://www.svenskakyrkan.se/vasterasstift/ny-forestandare-pa-stiftsgarden-i-rattvik-vill-utveckla-med-varsamhet

Det är väl inte osannolikt Lena initialt fick rådet att kontakta honom som oprofessionell kåt själavårdare eftersom det förbyttes till vaginavårdare.

Då har vi en pastor och en präst som varit otrogna sina fruar med Lena.

Eftersom det inte finns logik i att SD skulle ha exklusivtet över Lenas bipolaritet så infinner sig frågan om Lena gav sig på någon av dom nu avslöjades fruar på liknade sätt hon gav sig på HD?

Är det så breddas presumtiva GM/K betänkligt.

Man blir liiite nyfiken på vad Åkl valt att "lägga" slasken.

"Att Pon*us Gunn*rsson skulle söka tjänsten som föreståndare på Stiftsgården var inte självklart. Det var hans fru som först gjorde honom uppmärksam på platsannonsen."

https://www.svenskakyrkan.se/vasterasstift/ny-forestandare-pa-stiftsgarden-i-rattvik-vill-utveckla-med-varsamhet

"PG och hans fru flyttade till sin nuvarande villa eller småhus för 11 år sedan (den 21 november 2008)."
Enligt MrKoll.

Från LWs.GC-logg:

Saturday, 24 December 2016 Dalarna, Sweden

"Julafton i Hedemora, hos kyrkoherden med familj. Det är en skön kväll och lugnet har lagt sig. Det inventeras vilka som ska med halv sex till julotta i Norn. Då får man som passagerare börja med att vänta en timme medan kyrkoherden pratar ihop sig med kyrkvärdar och musiker. Eller åka i egen kall bil och hitta vägen själv en timme senare. Nja... Väljer istället att gå ned till Hedemora kyrka på julnattsmässa. Har med kyrkoherdens hjälp identifierat en trolig plats att söka på och tar med lampa och penna. Möter Knatos på vägen som gör sällskap och bekräftar tesen. Kan nöjd signera cachen strax innan klockorna ringer. Träffar även på Bobban76 i kyrkbänken och så har jag på självaste julnatten träffat alla jag känner i Hedemora utom CO (ok, ett par medlemmar i Vasakyrkan fattas, men NÄSTAN alla Hedemoringar jag träffat senaste året mötte jag i alla fall denna natt ) Peace Light of Betlehem har tänt upp kyrkans alla ljus och det är en fin stund kring julens och livets kärna. Tack Svedjan för denna finurliga cache som lärde mig något om kommunvapnet! Och god fortsättning på helgerna."

"Dalarna, Sweden
Firar jul i Hedemora, hos kyrkoherden med familj. Somliga har varit på julotta i Norn och efter långsam frukost vid brasan drar jag och herden på en liten tur norrut. Luften är hög och klar och det är en härlig dag! Promenerar genom skogen där det faktiskt finns en del snö kvar här och där. Puttar lite på Puttan, men den verkar vilja ligga kvar ett tag till. Tittar så under rätt sten och kyrkoherden plockar fram cachen för signering. Rullar tillbaka längs Dalälven och återvänder till Svealand och motorstaden innan det är dags att köra hem till Örebro igen. Tack för att du visade detta ställe!"

https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/f6520e1d-ec07-48c5-88b2-6f1248fd9bf5.jpg

Stackars hans fru. Det kan inte vara roligt för
henne att läsa hur hennes man stötte på LW
i FUP. Hon som t.o.m. släppte in LW i sitt hem
och lät henne fira jul där. LW visste att han var
intresserad av henne och ändå hade hon mage
att fira jul med hans familj och att dra med sig
honom på en GC-jakt på tu man hand. Hade hon ingen skam i kroppen?
Senast redigerad av gloriouslife 2020-08-20 kl. 02:41.
Citera
2020-08-20, 02:37
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Gloriuslife är alltid välkommen i gemenskapen...

Lite sexchatt mellan två själasörjare.... H*enrik Å*hman och Lena....
Aktb, 168 del B. 1500- 1506.

27 dec 2017 00:17
H*enrik Å*hman
Tycker du? :-)
Lena Wesström
Klart du ska ta hand om den!
H*enrik Å*hman
Går nog inte att somna om jag inte tar hand om den ;-)
27 dec 2017 00:16
H*enrik *Åhman
Den som just lagt sig en aning ...

H*enrik Å*hman
Kalsongerna av ...
27 dec 2017 00:18
H*enrik Å*hman
Ja om du insisterar så ...
Lena Wesström
Dags I kväll
27 dec 2017 00:20
H*enrik Å*hman
Har inte kommit på länge
H*enrik Å*man
Mm. Hård men ändå len
27 dec 2017 00:19
Lena Wesström
Som det ska vara
H*enrik Å*hman
Härlig känsla ...
H*enrik Å*hman
Och kommer mycket ;-)
27 dec 2017 00:21
H*enrik Å*hman
Och då går det nog fort :-)
Och kanske slicka där?:-)
27 dec 2017 00:23
H*enrik Å*hman
Vilken dröm
27 dec 2017 00:22
H*enrik Å*hman
Tänk att få slicka på dem samtidigt som jag kommer
H*enrik Å*hman
Herregud
H*enrik Å*hman
Jösses
H*enrik Å*hman
Gud vad sexigt
H*enrik Å*hman
Stenhård :-)
27 dec 2017 00:24
H*enrik Å*hman
Du skulle känna toppen nu ...
27 dec 2017 00:23 Lena Wesström
Varma
27 dec 2017 00:33
Lena Wesström
Nära
27 dec 2017 00:32
Lena Wesström
Älskling, nu är det du och jag Lena Wesström
Nakna

Lena Wesström
Läppar
Lena Wesström
Händer
Lena Wesström
Hud not hud

Lena Wesström
Du hård och stark
Lena Wesström
Ögon
Lena Wesström
Sköte
Lena Wesström
Läppar
Lena Wesström
Händer
Lena Wesström
Och redo
27 dec 2017 00:34
Lena Wesström
Det är vått
27 dec 2017 00:34
H*enrik Å*hman
Säg när jag ska komma så gör jag det

H*enrik Å*hman
Ja. Och jag var glad att få komma dit. Minns mina lediga helger då jag kunde komma bort från den
krävande pastorsidentiteten i Norrköping.
Lite frisk luft liksom.

Så det var tydligen krävande med pastorsidentiteten, vilken hycklare, undrar om han sa det till sina sektmedlemmar?

Vilken äcklig apa. Jag mår illa.

Vem som helst som hittat något sånt på sin
partners telefon kan ha slagit ihjäl henne.
Citera
2020-08-20, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Men yrkade Hiding också på häktning i samband med överklagan?

Nä, det gjorde hon inte, det hade vi sannolikt hört i så fall.
Vad krävs för att HovR ska riva upp TRs nyligen fattade beslut om frigivning.

Antagligen något nytt eller i alla fall något som inte framkom under rättegången.
Annars måste väl HovR gå igenom hela rättegången å det har dom ju inte
tid med före Mars 2021, småknepigt läge.

Vi får väl se vad hon hittar på i morgon när hon lämnar in sin överklagan.

Annars kan jag inte påminna mig att HovR har satt sig över ett frisläppande
av någon som har blivit frikänd av TR och omedelbart plockat in personen igen,
inte för samma brott i alla fall.
Citera
2020-08-20, 10:10
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
"Att Pon*us Gunn*rsson skulle söka tjänsten som föreståndare på Stiftsgården var inte självklart. Det var hans fru som först gjorde honom uppmärksam på platsannonsen."

"PG och hans fru flyttade till sin nuvarande villa eller småhus för 11 år sedan (den 21 november 2008)."
Enligt MrKoll.

Från LWs.GC-logg:

Saturday, 24 December 2016 Dalarna, Sweden

"Julafton i Hedemora, hos kyrkoherden med familj. Det är en skön kväll och lugnet har lagt sig. Det inventeras vilka som ska med halv sex till julotta i Norn. Då får man som passagerare börja med att vänta en timme medan kyrkoherden pratar ihop sig med kyrkvärdar och musiker. Eller åka i egen kall bil och hitta vägen själv en timme senare. Nja... Väljer istället att gå ned till Hedemora kyrka på julnattsmässa. Har med kyrkoherdens hjälp identifierat en trolig plats att söka på och tar med lampa och penna. Möter Knatos på vägen som gör sällskap och bekräftar tesen. Kan nöjd signera cachen strax innan klockorna ringer. Träffar även på Bobban76 i kyrkbänken och så har jag på självaste julnatten träffat alla jag känner i Hedemora utom CO (ok, ett par medlemmar i Vasakyrkan fattas, men NÄSTAN alla Hedemoringar jag träffat senaste året mötte jag i alla fall denna natt ) Peace Light of Betlehem har tänt upp kyrkans alla ljus och det är en fin stund kring julens och livets kärna. Tack Svedjan för denna finurliga cache som lärde mig något om kommunvapnet! Och god fortsättning på helgerna."

"Dalarna, Sweden
Firar jul i Hedemora, hos kyrkoherden med familj. Somliga har varit på julotta i Norn och efter långsam frukost vid brasan drar jag och herden på en liten tur norrut. Luften är hög och klar och det är en härlig dag! Promenerar genom skogen där det faktiskt finns en del snö kvar här och där. Puttar lite på Puttan, men den verkar vilja ligga kvar ett tag till. Tittar så under rätt sten och kyrkoherden plockar fram cachen för signering. Rullar tillbaka längs Dalälven och återvänder till Svealand och motorstaden innan det är dags att köra hem till Örebro igen. Tack för att du visade detta ställe!"

https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/f6520e1d-ec07-48c5-88b2-6f1248fd9bf5.jpg

Stackars hans fru. Det kan inte vara roligt för
henne att läsa hur hennes man stötte på LW
i FUP. Hon som t.o.m. släppte in LW i sitt hem
och lät henne fira jul där. LW visste att han var
intresserad av henne och ändå hade hon mage
att fira jul med hans familj och att dra med sig
honom på en GC-jakt på tu man hand. Hade hon ingen skam i kroppen?
Snoris fantiserar om LW:s sexliv som vanligt.
Utan referens eller källa.
Du fortsätter som vanligt hens fantasier som en lydig hundvalp.
Har du någon källa på det du skriver?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in