Citat:
Ursprungligen postat av
Scrip7
Det visar att du ljuger hela tiden och ser bara problem när det är något som Trump gör. Du hör hovar och tänker direkt på en Zebra eller en enhörning, när en normal person tänker häst.
Du skrev om att Trump minskade budgeten för posten. Vilket var ytterligare en lögn. Han har inte makten att göra det. Det är ett extrastöd som han inte vill ge, då USPS har gått jättedåligt de senaste åren av flera olika anledningar.
Vi har även att det är inga problem alls att rösta som vanligt. Det har vi sett med demonstrationerna att det är inga problem alls att röra sig i grupp. Så ytterligare en lögn.
Ni är väldigt duktiga på att klaga på Trump men tar absolut inget ansvar alls för ert eget agerande.
Såg ingen lögn du ifrågasatte, så räknar kallt med att det var en ny fantasi som du trodde jag skulle på.
Jag vet inte varför du upprepar att du är medveten att trumpen är kass och att du låtsas om du inte vet det.
Varför valfuskar trumpen, det är den intressanta frågan:
Det roliga är att många förutspådde detta och som nu har rätt.
Just valfuskande wannabie dikta<tor trodde jag inte initialt trumpen skulle bli, men det är tydligen vad MAGA betyder.
Dock vet ingen idag för vem trumpen är president längre, pga det nu är uppenbart trumpen skiter i folket och dess medborgare i COVID-19 krisen.
Och det är som mest anmärkningsvärt och skrattretande, det är att de inte ens själva vet vad de vill med 4 år till