2020-08-18, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Hmm...och Kazaz sköts ihjäl och sedan blev Nabil G*ssad (med flera) häktad för det, som är en person som definitivt är lierade med Mekky.

Har för mig att killen som blev kidnappad e lite efterbliven, menar inte som vardagligt språk utan menar att han gick nån särskola. Han umgicks ju med kriminella så de utnyttjade väl honom på något sätt, antingen för hans bror eller för att lura honom att göra brott.
Det är säkert någon av hans "vänner" som planerat/hjälpt till med kidnappningen på något sätt.

Har för mig att jag hört att killarna som sköt han kurden i nydala låg bakom på mordet på kazaz med att de inte varit häktade för det. Osäker om jag hört det eller läst om det i fup om nydala mordet.
Vet att kazaz körde en ganska ny rs4a när han levde så han gjorde väl bra med pengar.
Citera
2020-08-18, 22:01
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Dani jobbar med italienska maffian, ndranghetan. Dani står bakom många mord i malmö pga folk är horungar.
Din andra mening, med ordalydelsen "pga folk är horungar" är lite oklar. Vill du utveckla den? Att han står bakom många mord är ett begripligt påstående, men resten, vad menas?
Citera
2020-08-18, 22:05
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuqezi666
Har för mig att killen som blev kidnappad e lite efterbliven, menar inte som vardagligt språk utan menar att han gick nån särskola. Han umgicks ju med kriminella så de utnyttjade väl honom på något sätt, antingen för hans bror eller för att lura honom att göra brott.
Det är säkert någon av hans "vänner" som planerat/hjälpt till med kidnappningen på något sätt.

Har för mig att jag hört att killarna som sköt han kurden i nydala låg bakom på mordet på kazaz med att de inte varit häktade för det. Osäker om jag hört det eller läst om det i fup om nydala mordet.
Vet att kazaz körde en ganska ny rs4a när han levde så han gjorde väl bra med pengar.

Ja, det låter logiskt, han togs ju när han skulle hälsa på sin farmor/mormor vilket gör att det känns logiskt att någon golat honom, att han skulle göra det en viss dag/tid. Mycket fulspel i Malmö...
Citera
2020-08-18, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Biggie? Komplicerat det här i så fall. Han jobbade ju ihop med Shebani och Ziggelo vid skjutningen av Får. Och de var ju lierade med Mekky. Eller?

Checka fup där moghrabi blev häktad, eller gripen med vapen. Står i den fup vem brödrarparen är. Har glömt det.
Citera
2020-08-18, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
vilket bostads område växte han upp på?

Lugnet har jag för mig
Citera
2020-08-18, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Det beror ju på hur pass de kan koppla Encron till honom och vad som sägs i konversationen.

Och min magkänsla säger att det inte kommer kunna knytas till honom, annat än möjligen indicier
Citera
2020-08-18, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
vilket bostads område växte han upp på?
Lugnet sa han i tråden som kände honom som liten
Citera
2020-08-18, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q---
Och min magkänsla säger att det inte kommer kunna knytas till honom, annat än möjligen indicier
Undrar vem i Ängelholm han tänkte släcka?
Citera
2020-08-18, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Dani har alltid varit med juggarna ända sedan way back in days. Dani var redan stor säljare på kassar och plattor röka för många många år sedan. Dani är redan färdig, innan corona kastade han hundratals kilon i månaden. Inte många som kan mäta sig med honom, ända seDan vi var små var han gatu-smart. Var dani tom så var 2/3 av malmö tomt på röka, typ så stor inflytande har han haft ett bra tag. Killen sitter på hundratals miljoner

'Enda sedan vi var små"

Du snackar som att ni är vänner men tvivlar starkt, hade du varit annat än som mest ytligt bekanta så hade du inte kastat ut dig massa nonsens.

Drangheta, hundratals miljoner....... Come on snubben är färdig såklart, men varför överdriva? Det är inte en Hollywood film.
Citera
2020-08-18, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Undrar vem i Ängelholm han tänkte släcka?

Fråga tramsigkille, han gillar att dela med sig 🥴🥴
Citera
2020-08-18, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firemire
Åklagaren har inte åtalat någon. De har lagliga skäl om det finns viss sannolikhet att någon är inblandad. Det är otroligt lite som krävs för det.
Helt korrekt jag skrev lite sedvanligt här.
Citera
2020-08-18, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firemire
Åklagaren har inte åtalat någon. De har lagliga skäl om det finns viss sannolikhet att någon är inblandad. Det är otroligt lite som krävs för det.
Helt korrekt jag skrev lite svamligt här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in