2020-08-18, 20:26
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Vill minnas att det snackades om att M hade plockat upp Någon av dem och skjutsat till sjukhuset

Att Mirza skulle jag gjort det anser jag vara en ren tråd-sanning om ingen kan komma med något konkret kring det.
Citera
2020-08-18, 20:27
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maajty
De är väl dom som var tilltänkta BO när de tog dom killarna med skarpa vapen vid linhamns crossfit. Biggie eller vad han kallas

Vad jag kan se måste Biggie och hans brorsa var ett av brödraparen i de där artiklarna.
Citera
2020-08-18, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Att Mirza skulle jag gjort det anser jag vara en ren tråd-sanning om ingen kan komma med något konkret kring det.
Jo kan givetvis bara vara skitsnack. Men jag minns att det snackades om det i galant tråden
Citera
2020-08-18, 21:21
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Precis så

Gött att du kommit in i tråden Tramsigkille :-) Har du någon mer info om hur Dani jobbat under åren, vem han lierat sig med? Skulle du säga att han samarbetat med K eller M när de var aktiva? Fejden mellan Mekky och Dani började med kidnappningen av släktingen till Dani, men vet du om Mekky anstiftade den helt "out of the blue" eller om det i sig också var en hämnd för något som hänt tidigare?
Citera
2020-08-18, 21:27
Medlem
Citat:
Gött att du kommit in i tråden Tramsigkille :-) Har du någon mer info om hur Dani jobbat under åren, vem han lierat sig med? Skulle du säga att han samarbetat med K eller M när de var aktiva? Fejden mellan Mekky och Dani började med kidnappningen av släktingen till Dani, men vet du om Mekky anstiftade den helt "out of the blue" eller om det i sig också var en hämnd för något som hänt tidigare?

Danis bror som kindappades umgicks med den mördade amin kazaz och en till alban som blivit gripen med knark som han köpt av/hanterat åt mekky, detta var dock 2014/2015, innan mekky blev så känd som han e nu.
De gänget höll på med kriminalitet i loresborg/dammfri nåt år sen, inte hört om dem på ett tag.
Citera
2020-08-18, 21:33
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuqezi666
Danis bror som kindappades umgicks med den mördade amin kazaz och en till alban som blivit gripen med knark som han köpt av/hanterat åt mekky, detta var dock 2014/2015, innan mekky blev så känd som han e nu.
De gänget höll på med kriminalitet i loresborg/dammfri nåt år sen, inte hört om dem på ett tag.

Hmm...och Kazaz sköts ihjäl och sedan blev Nabil G*ssad (med flera) häktad för det, som är en person som definitivt är lierade med Mekky.
Citera
2020-08-18, 21:33
Avslutad
Citat:

Dani har alltid varit med juggarna ända sedan way back in days. Dani var redan stor säljare på kassar och plattor röka för många många år sedan. Dani är redan färdig, innan corona kastade han hundratals kilon i månaden. Inte många som kan mäta sig med honom, ända seDan vi var små var han gatu-smart. Var dani tom så var 2/3 av malmö tomt på röka, typ så stor inflytande har han haft ett bra tag. Killen sitter på hundratals miljoner
Citera
2020-08-18, 21:35
Avslutad
Citat:

Dani jobbar med italienska maffian, ndranghetan. Dani står bakom många mord i malmö pga folk är horungar.
Citera
2020-08-18, 21:37
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Dani har alltid varit med juggarna ända sedan way back in days. Dani var redan stor säljare på kassar och plattor röka för många många år sedan. Dani är redan färdig, innan corona kastade han hundratals kilon i månaden. Inte många som kan mäta sig med honom, ända seDan vi var små var han gatu-smart. Var dani tom så var 2/3 av malmö tomt på röka, typ så stor inflytande har han haft ett bra tag. Killen sitter på hundratals miljoner
vilket bostads område växte han upp på?
Citera
2020-08-18, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maajty
De är väl dom som var tilltänkta BO när de tog dom killarna med skarpa vapen vid linhamns crossfit. Biggie eller vad han kallas

Biggie? Komplicerat det här i så fall. Han jobbade ju ihop med Shebani och Ziggelo vid skjutningen av Får. Och de var ju lierade med Mekky. Eller?
Citera
2020-08-18, 21:46
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CokeLaRock
Tveksamt. Han har ju inga kronofogdeskulder och är den inte anmäld stulen så finns det absolut ingen anledning till att ta den ifrån honom. Han kan bara säga att han sparat ihop till den. Så ni avundsjuka svenskar med jantelagen som ert mantra kan bara gå och gömma er.
Avundsjuka på en jätte-TV? Du skojar, va?
Citera
2020-08-18, 21:50
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Biggie? Komplicerat det här i så fall. Han jobbade ju ihop med Shebani och Ziggelo vid skjutningen av Får. Och de var ju lierade med Mekky. Eller?

Jag minns inte exakt det du skriver, att Biggie skulle vara inblandad i just mordet på Jazz. Men, jag minns väldigt väl att jag läst trovärdiga källor som skrivit att Biggie jobbat åt Mekky. Så, ja, komplicerat är det. Med tanke på bilderna på Biggie med Naief så finns det ju en tydlig koppling till Dani Jude numera, tycker jag. Men, allt i Malmö är rörigt, folk byter sida hit och dit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in