Citat:
Ursprungligen postat av
cactaceae
Inte vill jag tro på köttfärsen..... 😣 för grymt! men i en sådan butik blir det troligen köttavfall som samlas och förstörs på.... ja, vilket sätt? Vart körs deras avfall? Av vem?
Jag har haft Charlene Downes i skallen sen jag började läsa denna tråden och i synnerhet sen de hittade huvudet i en resväska.
I UK har det varit ett antal fall där engelska flickor med MENA-pojkvän eller en hallick från MENA, som har försvunnit och sedan dykt upp förmultnade och nerstuvade i en resväska.
Det finns också en som polisen aldrig hittade, 14-åriga Charlene Downes. Hon försvann 2003. Och detta är vad de tror hände med hennes kvarlevor.
Citat:
Mum's anguish 15 years after her daughter was 'cut up and mixed into kebabs by grooming gang'
https://www.manchestereveningnews.co.uk/news/greater-manchester-news/charlene-downes-blackpool-murder-kebabs-15343307
Nu säger jag inte att det är så. Men det är kanske möjligt att någon har använt sina slaktarkunskaper för att avyttra en kropp.
Vi med västerländsk uppfostran, har mycket svårt att sätta oss in att detta kan ske. Men vi måste då förstå att alla andra kulturer fungerar inte som just vår.
Framför allt detta om hur klaner fungerar och hur familjer "ställer upp" för varandra. Något som våra egna familjer, tack och lov, normalt aldrig skulle göra om vi mördade eller våldtog någon.
I bland annat kurdiska klaner, händer det att mellan 10-15 i familjen samlas och planerar ett hedersmord. Mamma, pappa, systrar, bröder och kusiner. Det finns mängder med sådana fall. Tyvärr.
Och det finns fall som detta. Och med tanke på vittnesmål från pappan, "mamman" och kusinerna, som låter som de övat på det i flera timmar, så är det inte otroligt att någon eller några av dem har hjälpt T med detta.
Jag tror dessvärre inte att de kommer hitta resten av W´s kropp. Dessvärre. Jag hoppas dock att jag har fullständigt fel.