2020-08-18, 11:00
Medlem
Eller ännu en kvinna som blivit upptäckt med att vara otrogen, och istället för att stå för det hon gjort dragit "våldtäktskortet"?
Citera
2020-08-18, 11:07
Medlem
En översexuell blatte och en batikkärring till svensk som vill agera "integrationslots"..
Citera
2020-08-18, 11:13
Medlem
Peyotedudes avatar
Riktigt många knarkare slussas till landskrona från andra kommuner. Kan vara en av dessa också.
Citera
2020-08-18, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Eller ännu en kvinna som blivit upptäckt med att vara otrogen, och istället för att stå för det hon gjort dragit "våldtäktskortet"?
Kanske. I vilket fall så är scenariot helt perfekt för det. Gå på middag med någon som tydligt uttryckt sitt intresse men samtidigt lämna sin egen cuck hemma. Man önskar att det fanns en fup att studera...
Citera
2020-08-18, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Kanske. I vilket fall så är scenariot helt perfekt för det. Gå på middag med någon som tydligt uttryckt sitt intresse men samtidigt lämna sin egen cuck hemma. Man önskar att det fanns en fup att studera...
Som sagt, vi kan bara spekulera. Men detta scenario är tyvärr inte ovanligt...
Citera
2020-08-18, 11:31
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Jag hade inte låtit mig bjudas på middag hemma hos någon annan kvinna om inte min egen skulle följa med. I synnerhet inte om värdinnan hade aviserat ett intresse för att inleda ett förhållande för mig. Jag menar absolut inte att det skulle vara liktydigt med att bjuda in till våldtäkt men det är definitivt upplagt för drama i någon form att acceptera en sådan "kompisdejt".

Frivillig friendzoning? Undra på att han måste våldta.

Precis, hon måste ju ha fattat att hon skulle bli våldtagen när det handlar om en Neger.

Och vad är det för gemensamma vänner dom har som umgås med en våldtäktsman.

Skulle jag varit hennes kille skulle jag dumpat henne omedelbart.
Citera
2020-08-18, 12:36
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperialwitch
Kan ni sluta prata om offret och istället diskutera vem förövaren är som förtjänar att få sin kuk avhuggen?

Frågan är även vilken idioten till kvinna är. Förmodligen flyktingvurmare.

Vilken normalt funtad kvinna låter sig bjudas på middag av en annan man som visat intresse för henne när hon är i förhållande med någon annan? Ingen.

Antingen så planerade hon att ligga med honom ändå, för det hade varit min intention om jag bjöd hem en tös på middag alternativt hon ville vara ”snäll kompis och ville inte säga nej” men förstår inte att en middags-dejt i hans kultur innebär att hon vill ha ett förhållande.

Citera
2020-08-18, 12:40
Medlem
constants avatar
Citat:
Kan ni sluta prata om offret och istället diskutera vem förövaren är som förtjänar att få sin kuk avhuggen?
Det är naturligtvis aldrig okej att ge sig på någon som inte vill, men någonstans kan man tycka att om man vill klappa ormen, så...

Jag har också gett mig in i situationer där jag kan ha blivit skadad, men någonstans inser jag det. Kanske att det var spännande?

Det innebär absolut inte att något var okej eller acceptabelt.

En kvinna får vara klädd precis som hon vill, men om man tar risker så gör man det.
Senast redigerad av constant 2020-08-18 kl. 12:45.
Citera
2020-08-18, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Som sagt, vi kan bara spekulera. Men detta scenario är tyvärr inte ovanligt...

Det är ovanligt MEN det är ett av de vanliga skälen kvinnor ljuger om våldtäkt.
Citera
2020-08-18, 13:24
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Det är ovanligt MEN det är ett av de vanliga skälen kvinnor ljuger om våldtäkt.
Menar du att det kan ha varit en besviken kvinna som hittar på?

Sms:en antyder ju i och för sig att hon vill mer, eller att hon är väldigt naiv.
Citera
2020-08-18, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Menar du att det kan ha varit en besviken kvinna som hittar på?

Sms:en antyder ju i och för sig att hon vill mer, eller att hon är väldigt naiv.

Nej kvinnor ljuger när de behöver förklara för deras män att de har varit borta på "galej". Då ljuger hon om våldtäkt. Tidigare så kunde polisen slänga 20-25 procent av alla anmälningar i papperskrogen. För det fanns inget att gå på eller att de var falska. Rent av lögnaktiga brukar man säga 2-10 procent vara - troligen det lägre siffran är mer korrekt. Dvs 2-4 procent. En klassiker och inte ovanlig falsk anmälan: "Det är den dementa damen som anmäler alla hon kommer i kontakt med.

Hur som helst falska anmälningar är nog inte det stora problemet utan att det anmäls för lite. Det anmäldes cirka 8000 våldtäkter 2019. Det begås mellan 35 000 - 180 000 våldtäkter beroende på forskare.
Citera
2020-08-18, 14:00
Medlem
bussilegos avatar
Citat:

Jaha, där ser man. Här har vi en som redan dömt ut straff utan ens sett och läst någon förundersökning.
Du har redan klurat ut vem som är offret genom att läsa en rubrik ? Känns väldigt rättssäkert...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in