2020-08-16, 22:10
Medlem
simonvps avatar
Ni märker väl för övrigt att det har skett en förändring i serien?

Det ser segt ut, det imponerar inte jättemycket i spelet, alla räknar bort dem, fansen är missnöjda...men likt förbannat tar de sina segrar och är med där i toppstriden i år igen.

Yes, som ni märker har dif blivit nya aik, anno 2011-2019.
Citera
2020-08-16, 22:20
Medlem
johnny_viciouss avatar
Klassiskt poängtapp mot ett mittenlag idag alltså. Sånt som händer och det är bara att hoppas att det är en isolerad händelse där vi snabbt studsar tillbaka på vinnarspåret i nästa omgång. Det är ändå skönt att vi, till skillnad från förra året, faktiskt presterar även när vi roterar laget.
Citera
2020-08-16, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Ni märker väl för övrigt att det har skett en förändring i serien?

Det ser segt ut, det imponerar inte jättemycket i spelet, alla räknar bort dem, fansen är missnöjda...men likt förbannat tar de sina segrar och är med där i toppstriden i år igen.

Yes, som ni märker har dif blivit nya aik, anno 2011-2019.

Eh, såg du matchen igår eller? Helt överlägsna. Sedan har vi ju spelat ganska bra hela säsongen men har varit ineffektiva.

Sedan har vi redan nu vunnit fler titlar än aik under den tidsperioden som du refererar till.
Senast redigerad av Adde1234 2020-08-16 kl. 22:50.
Citera
2020-08-16, 22:46
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Mm, men var inte vi som tog upp det hehe. Om jag inte vore i ekonomisk knipa hade jag inte gjort det, nej. Men men vi alla är olika.
Jag har arbetat på ett ställe som jag verkligen trivdes med. VD:n var öppen mff:are vilket i vår stad var väldigt, väldigt ovanligt och även riskabelt för honom på den tiden. Han valde att använda mff-liknande saker i sin marknadsföring och jag valde att avgå från min position i företaget. Efter dess har i stort sett hela mitt liv gått åt helvete, men det finns saker som man inte gör för pengar. Tycker att du är ganska mild i din kritik mot Salorm faktiskt.
Citera
2020-08-16, 22:49
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Eh, såg du matchen igår eller? Helt överlägsna. Sedan har vi ju spelat ganska bra hela säsongen men har varit ineffektiva.

Menade mer den allmänna känslan. ”I år avslöjas dif” eller ”fan vad de inte ser bra ut, kan omöjligt bli topplag i år igen”.

För ni har väl till och från också sett sega ut? Men ni vinner ju era matcher ändå, precis som aik brukade göra. Derbyt mellan de och er i år avgör ju dem i 75e på frispark alla säsonger 2011-2019.

Det är väl det största kvittot på att man är ett topplag annars när man lyckas ta treor utan att behöva maxa sin insats.
Citera
2020-08-16, 23:14
Medlem
Citat:
Fortfarande bitter efter förra säsongen?

Haha, jo MFF fans är ju dom som borde vara bittra
5 guld på 2k10 decenniet

Några månader kvar sen kommer 21:a

Samtidigt åker ni ur alla europakval och får vänta 10 år till på nästa guld om det räcker
Citera
2020-08-16, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BirosKorlaff
En åker? Har du så jävla dålig koll på vilka Ferencváros är?

Bruksorten Peking äger sin arena och har en god summa pengar på kontot
Samtidigt har hufvudstadslaget och överklassklubben delad arena med Leksand IF som ni aldrig kommer äga samt några ören på kontot

"överklass" my ass
Citera
2020-08-16, 23:21
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jorban
Samtidigt har hufvudstadslaget och överklassklubben delad arena med Leksand IF som ni aldrig kommer äga samt några ören på kontot

"överklass" my ass

Exakt vad har det att göra med att du tror att Ferencváros spelar på en åker att göra?

Dessutom är jag inte DIF och knappast överklass.
Citera
2020-08-16, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jorban

"överklass" my ass

Arenan har du rätt i. Men nu har ju Dif ganska stabil ekonomi jämfört med hur det var. Över 100 miljoner i eget kapital.
Citera
2020-08-17, 01:47
Medlem
snillet_1s avatar
Vad är det för fel på Jesper Karlsson?

https://www.youtube.com/watch?v=BJZ3qq4_xno
Citera
2020-08-17, 01:53
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Vad är det för fel på Jesper Karlsson?

https://www.youtube.com/watch?v=BJZ3qq4_xno

Han är en så kallad wigger
Citera
2020-08-17, 06:10
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Jag har arbetat på ett ställe som jag verkligen trivdes med. VD:n var öppen mff:are vilket i vår stad var väldigt, väldigt ovanligt och även riskabelt för honom på den tiden. Han valde att använda mff-liknande saker i sin marknadsföring och jag valde att avgå från min position i företaget. Efter dess har i stort sett hela mitt liv gått åt helvete, men det finns saker som man inte gör för pengar. Tycker att du är ganska mild i din kritik mot Salorm faktiskt.
Vad är MFF-liknande saker i marknadsföring?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in