2020-08-16, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Tyvärr blir det bara plats 2 eller 3 i år. Med en bättre tränare hade vi nog vunnit. DIF kommer dock rasa, flytet kommer ta slut någon gång. Har väldigt svårt att se DIF komma bättre än 6:a.

MFF, Häcken, Elfsborg, Hammarby, Norrköping lär alla komma före DIF.
skojar du eller tror du verkligen det? Jag tycker snarare tvärtom, DIF blir bättre och bättre för varje match som går och börjar sätta lägerna som tidigare brändes. Flera spelare som tidigare varit under isen börjar nu hitta formen, Edwards, Kujovic m.f. Dessutom har Banda visat sig vara en riktigt intressant spelare med egenskaper vi tidigare har saknat. Nu är dessutom Bärkroth och Chillufya tillbaka från sina skador och Astrit eventuellt på väg tillbaka.

Skulle helt ärligt inte vilja byta backlinje och målvakt med något av lagen du nämner. Kan köpa att MFF och Norrköping på pappret har vassare lag, men de övriga håller jag verkligen inte med om.
Senast redigerad av Geigerzehler 2020-08-16 kl. 16:57.
Citera
2020-08-16, 16:55
Medlem
Aik får vara nöjda med 1p. Helsingborg nästa. Därefter väntar Häcken, Sirius, Malmö och Hammarby.

Fyfan vilken ångest jag hade haft om jag hållit på AIK. Truppen är totalt värdelös och spelschemat ser så snuskigt hårt ut.
Citera
2020-08-16, 16:56
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mwhinchell10
Aik får vara nöjda med 1p. Helsingborg nästa. Därefter väntar Häcken, Sirius, Malmö och Hammarby.

Fyfan vilken ångest jag hade haft om jag hållit på AIK. Truppen är totalt värdelös och spelschemat ser så snuskigt hårt ut.
Jag vet inte vad jag gör om vi skulle tappa poäng mot AIK.
Citera
2020-08-16, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
skojar du eller tror du verkligen det? Jag tycker snarare tvärtom, DIF blir bättre och bättre för varje match som går och börjar sätta lägerna som tidigare brändes. Flera spelare som tidigare varit under isen börjar nu hitta formen, Edwards, Kujovic. Banda har visat sig vara en riktigt intressant spelare med egenskaper vi tidigare har saknat. Nu är dessutom Bärkroth och Chillufya tillbaka från sina skador och Astrit eventuellt på väg tillbaka.

Skulle helt ärligt inte vilja byta backlinje och målvakt med något av lagen du nämner. Kan köpa att MFF och Norrköping på pappret har vassare lag, men de övriga håller jag verkligen inte med om.

Trazke trodde att Häcken skulle vinna SM-guld och ser Lindgren och Toivio som likvärdiga med Une Larsson och Berg. Så man ska nog inte ta honom på för stort allvar.
Citera
2020-08-16, 16:58
Medlem
Scamps avatar
Citat:

Frågan är hon dom lyckas undvika kvalplats.
Citera
2020-08-16, 17:02
Medlem
johnny_viciouss avatar
Fan, det blir nog nedflyttning för Falkenberg. Lyckas man inte slå AIK hemma - vilka ska man då lyckas slå?
Citera
2020-08-16, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Frågan är hon dom lyckas undvika kvalplats.
Eh va? Om de når en kvalplats så ska de vara nöjda. Vad menar du egentligen?
Citera
2020-08-16, 17:06
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Eh va? Om de når en kvalplats så ska de vara nöjda. Vad menar du egentligen?
Menade såklart nedflyttningplats.
Citera
2020-08-16, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Menade såklart nedflyttningplats.
Tack för förtydligandet.
Citera
2020-08-16, 17:12
Medlem
simonvps avatar
Citat:

Idag ställer man väl upp med bästa truppen i princip men lyckas ändå inte lösa mer än ett kryss där nere? Hur såg man ut i spelet?

Truppen är ju inte värdelös tycker jag. Har man Bahoui, Ofori, Larsson, Goitom och Sigthorsson i elvan ska man fan kunna städa av Falkenberg, oavsett om det är på hemma- eller bortaplan.

Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Jag vet inte vad jag gör om vi skulle tappa poäng mot AIK.

Inget av lagen kommer ha råd med ett kryss. Därmed är det väl årets mest givna kryssmatch bara för det.
Citera
2020-08-16, 17:14
Medlem
Fem poäng före bajen nu. Svagt av oss, bör vara minst nio åtminstone.
Citera
2020-08-16, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Idag ställer man väl upp med bästa truppen i princip men lyckas ändå inte lösa mer än ett kryss där nere? Hur såg man ut i spelet?
AIK var inte helt ofarliga men Falkenberg var ändå närmast att vinna. Kunde gått åt endera hållet.
Citat:
Inget av lagen kommer ha råd med ett kryss. Därmed är det väl årets mest givna kryssmatch bara för det.
Om du tror att jag tänker säga att vi har råd med ett kryss, som att det skulle vara acceptabelt, så tror du fel. Läggmatcher kan vi ha mot Elfsborg etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in