2020-08-15, 23:13
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Jag har varit en del av den innan mongona kom in.

Du har varit en del av AIK Bandy?
Citera
2020-08-15, 23:17
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Du har varit en del av AIK Bandy?

Det är korrekt, var med och startade upp laget tillomed.. Mitt namn finns med på deras hemsida, mer än så får du inte.
Citera
2020-08-15, 23:18
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Man kan vända hur man vill, hit och dit, Djurgårn är svenska mästare och ligger trea. Göteborg? Not so much.

Ingen djurgårdare bryr sig nämnvärt om Göteborg. Vad som fått till denna "uppståndelse" är att ni förlorat varenda match mot oss på sistone (mild sagt...) och dessutom har mage att gnälla på dombeslut. Senast fick ni två straffar - förlorade ändå. När tar det slut?

Bajen-varning - "Vi har publik..."

En annan aspekt är: Var är änglarna? Ifk Gbg blev ett mittenlag och har varit så i 30 år. Vad sysslar ni med?

Du var en rolig en, IFK har en titel i år, DIF har ingen. ni har för fan färre sm-guld än snoka och ligger efter dom i maratontabellen, skärpning nu.

Mittenlag i 30 år? DIF har fyra sm-guld sedan 90-talet, Blåvitt har 7, grattis

Citat:
Alla? Hörrö din gamle indian, jag skiter fullständigt i glenneborg.
.

Undantaget som bekräftar regeln.
Senast redigerad av vf 2020-08-15 kl. 23:21.
Citera
2020-08-15, 23:59
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Renhållningsarbetaren Segui

"Renhållningsarbetare", är inte det vad mafiosi brukar kalla sig officiellt?
Citera
2020-08-16, 02:09
Medlem
Så ifkare ska börja tuppa sig om en cuptitel samtidigt som de ligger två pinnar ifrån nedflyttningsplats.

Vad har hänt med den klubben egentligen?

Känns dock som att det vore typiskt DIF att slå IFK nästa helg trots en svår bortamatch i CL. Vi vinner alltid mot dem nuförtiden hur dåliga de än är och Poya kokar på varje presskonferens.
Citera
2020-08-16, 02:15
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Alla? Hörrö din gamle indian, jag skiter fullständigt i glenneborg.

Lägg ner, Segui och Galotta kuppade in sig i bandyns styrelse och köpte spelare likt inget lag någonsin gjort.. Dom kommer rasa igen och förhoppningsvis går skatteverket in och granskar deras bandyverksamhet. Jag har varit en del av den innan mongona kom in.

Inkuppningar är inte ovanligt inom AIK. Den homosexuella värdegrundskrigaren Simon Strand har ju kuppat in flera styrelser, bland annat den som nu driver AIK mot avgrunden.
Citera
2020-08-16, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Man kan också vända på det, Blåvitt har förlorat 4 matcher i allsvenskan, DIF har förlorat 5 matcher.

Avdelning trepoängssystemet.

Jag gillar att alla Djurgårdare är så fixerade vid Blåvitt, men å andra sidan är supporters till mindre klubbar ofta det.

Är alltid ett jävla gnäll från er sida varje gång ni torskat mot oss, är väl mest det man är trött på. Vissa skribenter har ju inte gjort annat än att tjattra om Holmbergs filmande hela sommaren.

Otroligt tröttsamt. Varför skulle djurgårdare vara fixerade av er? Ni ligger typ sist och är inte i närheten av oss geografiskt. Snarare göteborgare som försöker hitta någon obefintlig konflikt efter massa domslut som inte har gått deras väg.
Citera
2020-08-16, 03:03
Medlem
Citat:
Det är korrekt, var med och startade upp laget tillomed.. Mitt namn finns med på deras hemsida, mer än så får du inte.

Wtf, och du är DIF? Fräscht.
Citera
2020-08-16, 03:07
Medlem
Vill också höra mer om Trazke och hans Häcken som skulle vinna SM-guld i år. Bättre än DIF på varje position, mäktiga Häcken.
Citera
2020-08-16, 06:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Vill också höra mer om Trazke och hans Häcken som skulle vinna SM-guld i år. Bättre än DIF på varje position, mäktiga Häcken.

Tyvärr blir det bara plats 2 eller 3 i år. Med en bättre tränare hade vi nog vunnit. DIF kommer dock rasa, flytet kommer ta slut någon gång. Har väldigt svårt att se DIF komma bättre än 6:a.

MFF, Häcken, Elfsborg, Hammarby, Norrköping lär alla komma före DIF.
Citera
2020-08-16, 08:10
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Och Cecilia Hjärta lämnar efter lite... frågetecken kring fakturor.

Målaren Björn Wesström på det.

Kommer AIK gå under?

Guldkalven AIK Fotboll ligger på nedflyttningsplats samtidigt som Hjärta får kicken, liksom Norling, samtidigt som Hells Angels-Segui kliver in i organisationen - en organisation fusk-Galotta redan är inne i. Ekonomin är dessutom i botten. Isak-affären är fortfarande höljd i dunkel. Agenter. Matchfixning. Etuhu.

Haha, vilket jävla gäng...

Har varit för lugnt i AIK senaste åren, 2020 ville ha mer kaos.
Sitter och förbereder mig för en rafflande 0-0 eller 1-0 borta mot falken nu.
Citera
2020-08-16, 08:16
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Åh fan. Då måste det vara extra jävla trist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in