2020-08-15, 20:57
Medlem
Ovcharkas avatar
Göteborg har vunnit två (2) matcher denna säsong i allsvenskan. Två gånger har spelarna kunnat höja armarna i jubel när domaren blåst av efter 90 minuter.

Är det nivån som är satt? Ligger ribban där? Förra året sjua i tabellen. Året innan det? Elva.

Om jag inte har fel så har Poya slutat elva, sjua och ligger idag på två vinster.

Avd: Kravbild.
Citera
2020-08-15, 22:00
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Göteborg har vunnit två (2) matcher denna säsong i allsvenskan. Två gånger har spelarna kunnat höja armarna i jubel när domaren blåst av efter 90 minuter.

Är det nivån som är satt? Ligger ribban där? Förra året sjua i tabellen. Året innan det? Elva.

Om jag inte har fel så har Poya slutat elva, sjua och ligger idag på två vinster.

Rolig du e
De vann cupen få se hur många titlar Diffen tar i år....
Om du kollar EL tråden så ser hellre i princip alla Blåvittare att laget slutar 12 och går till EL gruppspel.

AVD: Kravbild
Vem fan bryr sig om Djurgården slutar 4 eller 8'a.
Viktiga är att ni inte bajsar på er i Kvalet senast fick ni pisk av något Ukrainskt gäng som fortfarande höll på att återhämta sig från ett inbördeskrig.
Senast redigerad av L-illuminato 2020-08-15 kl. 22:37.
Citera
2020-08-15, 22:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Om du kollar EL tråden så ser hellre i princip alla Blåvittare att laget slutar 12 och går till EL gruppspel.

Troligast är dock att blåvitt slutar 12:a och åker ur långt innan det blir tal om gruppspel.
Citera
2020-08-15, 22:18
Medlem
Johan Segui är tillbaka i AIK-toppen. Värre än vad jag trodde m.a.o.
Citera
2020-08-15, 22:26
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi

Och Cecilia Hjärta lämnar efter lite... frågetecken kring fakturor.

Målaren Björn Wesström på det.

Kommer AIK gå under?

Guldkalven AIK Fotboll ligger på nedflyttningsplats samtidigt som Hjärta får kicken, liksom Norling, samtidigt som Hells Angels-Segui kliver in i organisationen - en organisation fusk-Galotta redan är inne i. Ekonomin är dessutom i botten. Isak-affären är fortfarande höljd i dunkel. Agenter. Matchfixning. Etuhu.

Haha, vilket jävla gäng...
Senast redigerad av Ovcharka 2020-08-15 kl. 22:28.
Citera
2020-08-15, 22:36
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Och Cecilia Hjärta lämnar efter lite... frågetecken kring fakturor.

Målaren Björn Wesström på det.

Kommer AIK gå under?

Guldkalven AIK Fotboll ligger på nedflyttningsplats samtidigt som Hjärta får kicken, liksom Norling, samtidigt som Hells Angels-Segui kliver in i organisationen - en organisation fusk-Galotta redan är inne i. Ekonomin är dessutom i botten. Isak-affären är fortfarande höljd i dunkel. Agenter. Matchfixning. Etuhu.

Haha, vilket jävla gäng...

Citat:
Segui lämnade fotbollsstyrelsen vintern 2016 efter en stormig period, och sedan dess har Segui skrivit memoarboken ”Segui” samt jobbat som renhållningsarbetare på Södermalm.

Renhållningsarbetaren Segui

Målaren Wessström och Saneraren Segui.

Något poetiskt om att Gnaget har blivit nya knegarlaget Hammarby
Citera
2020-08-15, 22:41
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Renhållningsarbetaren Segui

Målaren Wessström och Saneraren Segui.

Något poetiskt om att Gnaget har blivit nya knegarlaget Hammarby

Visst, men Segui är ju tuffing!

"Han har varit medlem i Hells Angels - och ordförande för AIK Fotboll.

Nu väljer Johan Segui att i självbiografin "Segui" berätta om konflikterna i klubben, stämpeln som "Bad Boy" och sin tid i Hells Angels.

– Det är en del av mitt liv och jag kan inte gömma det jag gjort, säger han."

https://www.expressen.se/sport/fotboll/trodde-att-jag-skulle-do-att-det-var-slut/

-

Gallerskak får en ny definition inom AIK?

Wesström
Hjärta
Segui
Galotta
Citera
2020-08-15, 22:50
Moderator
vfs avatar
Citat:

Man kan också vända på det, Blåvitt har förlorat 4 matcher i allsvenskan, DIF har förlorat 5 matcher.

Avdelning trepoängssystemet.

Jag gillar att alla Djurgårdare är så fixerade vid Blåvitt, men å andra sidan är supporters till mindre klubbar ofta det.
Citera
2020-08-15, 22:57
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
I bandyn.
Får se om Gnaget i likhet med Djurgården är söderförort. Aik bandy är ett patetiskt fuskbygge. De har inga fans och tror att de kan appropriera Gubbängen. Zzzz.
Citera
2020-08-15, 23:08
Medlem
Salorms avatar
hörrudu Trazke... ni skulle knalla hem guldet utan problem.. minns du?
Citera
2020-08-15, 23:09
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Man kan också vända på det, Blåvitt har förlorat 4 matcher i allsvenskan, DIF har förlorat 5 matcher.

Jag gillar att alla Djurgårdare är så fixerade vid Blåvitt, men å andra sidan är supporters till mindre klubbar ofta det.

Man kan vända hur man vill, hit och dit, Djurgårn är svenska mästare och ligger trea. Göteborg? Not so much.

Ingen djurgårdare bryr sig nämnvärt om Göteborg. Vad som fått till denna "uppståndelse" är att ni förlorat varenda match mot oss på sistone (mild sagt...) och dessutom har mage att gnälla på dombeslut. Senast fick ni två straffar - förlorade ändå. När tar det slut?

Bajen-varning - "Vi har publik..."

En annan aspekt är: Var är änglarna? Ifk Gbg blev ett mittenlag och har varit så i 30 år. Vad sysslar ni med?
Citera
2020-08-15, 23:12
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf

Alla? Hörrö din gamle indian, jag skiter fullständigt i glenneborg.

Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
I bandyn.
Får se om Gnaget i likhet med Djurgården är söderförort. Aik bandy är ett patetiskt fuskbygge. De har inga fans och tror att de kan appropriera Gubbängen. Zzzz.

Lägg ner, Segui och Galotta kuppade in sig i bandyns styrelse och köpte spelare likt inget lag någonsin gjort.. Dom kommer rasa igen och förhoppningsvis går skatteverket in och granskar deras bandyverksamhet. Jag har varit en del av den innan mongona kom in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in