2020-05-13, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodflyter
Det stämmer hon var en av tjejerna som lockade med sex
.hon är lik sin mamma gör allt för pengar.
Gillar heroin med.
Hon kommer sluta som sin mamma

Tragiskt med JB. Hon och hennes ex misstänktes ju för medhjälp till mord på Aki. Vet du nåt om exet och deras son Millio*n? Har du koll på hur det gått för JM:s största son DB som likt syrran JB hade drogproblem.
Citera
2020-05-30, 21:36
Medlem
Hej! Är intresserad av material som tex. FUP och ljudfiler från tingsrätten för det här fallet. Minfil.org verkar dock vara nere.. finns det möjlighet att ladda upp materialet på något annat ställe så vi som är sena till festen får ta del av det?
Citera
2020-05-30, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Headspace
Hej! Är intresserad av material som tex. FUP och ljudfiler från tingsrätten för det här fallet. Minfil.org verkar dock vara nere.. finns det möjlighet att ladda upp materialet på något annat ställe så vi som är sena till festen får ta del av det?
Första sidan..
Citera
2020-07-14, 20:39
Medlem
Re4listeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Fetat ord.
Jag håller med.
Jag skulle finna det oerhört intressant att hamna framför nåt så narcissistiskt och därmed uppenbart hjärndött.
Jag skulle tappa hakan.

Nåt så arrogant störd attityd får man leta efter.
Det räcker att se henne vifta efter getingar och inse att denna har inte alla getterna hemma.

Därmed försvinner allt utseende down the drain och man känner enbart aversion.

Förstår man ändå inte är det dock kört då hon öppnar mun.

Men nån lär hon garanterat charma som går efter ytan.
Absolut.
Lägger man därtill att hon använder sex som verktyg så har hon nog kunnat hypnotisera män.

Därav är sådana hondjävlar luriga, de kan förvrida folk, negativt fascinera och därmed manipulera - och förstöra allt ändå bort i förundersökningar.

Känner ett enormt stort intresse för den kvinnan. Hon gör mig fascinerad och nyfiken. Hon har en sån kraft genom utseende och beteende som gör att jag känner en viss attraktion till henne. Men samtidigt gör hon mig väldigt rädd. Skulle jag träffa henne på riktigt skulle jag bli rädd. Det lyser ondska om henne på ett sätt som är svår att beskriva. Jag antar att hon kan såra dig själsligt och fysiskt. En totalt hänsynslös och botlös kvinna.
Citera
2020-07-14, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Re4listeN
Känner ett enormt stort intresse för den kvinnan. Hon gör mig fascinerad och nyfiken. Hon har en sån kraft genom utseende och beteende som gör att jag känner en viss attraktion till henne. Men samtidigt gör hon mig väldigt rädd. Skulle jag träffa henne på riktigt skulle jag bli rädd. Det lyser ondska om henne på ett sätt som är svår att beskriva. Jag antar att hon kan såra dig själsligt och fysiskt. En totalt hänsynslös och botlös kvinna.
Håller med i ALLT. Tänker på henne minst en gång om dagen, och jag vet inte varför...
Citera
2020-07-19, 16:16
Medlem
Pethuglins avatar
Det här stämmer precis på fröken Möller.

Psykopati och narcissistisk personlighetsstörning är välkända begrepp inom psykologin, men den mer okända machiavellisten – den tredje karaktären i den mörka triaden – ska inte på något sätt underskattas

Har du riktig otur kan du bli utsatt för en person som har hela triaden. Då träffar du en person med psykopatiska drag, där inga regler gäller, som inte kan känna empati, i kombination med en manipulerande ondska för att uppnå makt och positioner.

– Detta är personer som bokstavligt talat kan gå över lik, så om man kommer i kontakt med någon som har detta i extrem grad kan man bli nedbruten som människa, säger Ulrik Malt till Dagbladet.

https://www.expressen.se/premium/relationer/psykologen-sa-avslojar-du-de-farligaste-personlighetsdragen/
Citera
2020-07-19, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pethuglin
Det här stämmer precis på fröken Möller.

Psykopati och narcissistisk personlighetsstörning är välkända begrepp inom psykologin, men den mer okända machiavellisten – den tredje karaktären i den mörka triaden – ska inte på något sätt underskattas

Har du riktig otur kan du bli utsatt för en person som har hela triaden. Då träffar du en person med psykopatiska drag, där inga regler gäller, som inte kan känna empati, i kombination med en manipulerande ondska för att uppnå makt och positioner.

– Detta är personer som bokstavligt talat kan gå över lik, så om man kommer i kontakt med någon som har detta i extrem grad kan man bli nedbruten som människa, säger Ulrik Malt till Dagbladet.

https://www.expressen.se/premium/relationer/psykologen-sa-avslojar-du-de-farligaste-personlighetsdragen/
Ja dessa människor finns det tack o lov få av i samhället. JM har denna ovanliga störning , som inte klassa som sjukdom. Och hon kommer aldrig kunna förändras . Hon blir nog inlåst i närmre resten av livet , för farlig att släppa ut .Samtidigt är det jävligt intressant att rota i dessa människors hjärnor. Man blir nyfiken och vill gärna veta hur deras tankegångar går . Tycker jag iaf . Det normala är tråkigt , och det udda är spännande. (Tar givetvis avstånd från gärningarna utförda av dessa sjuka människor ) Men vill ändå in i deras hjärnor o se hur det ser ut på ngt sätt.
Citera
2020-07-21, 14:08
Medlem
Loviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Ja dessa människor finns det tack o lov få av i samhället. JM har denna ovanliga störning , som inte klassa som sjukdom. Och hon kommer aldrig kunna förändras . Hon blir nog inlåst i närmre resten av livet , för farlig att släppa ut .Samtidigt är det jävligt intressant att rota i dessa människors hjärnor. Man blir nyfiken och vill gärna veta hur deras tankegångar går . Tycker jag iaf . Det normala är tråkigt , och det udda är spännande. (Tar givetvis avstånd från gärningarna utförda av dessa sjuka människor ) Men vill ändå in i deras hjärnor o se hur det ser ut på ngt sätt.
Hon straffas för det hon dömts för enligt svensk lag . De kommer hantera heñe lika lojt som de hanterar andra. Hon kommer komma ut i samma skepnad som hon gick in.
Hur spännande är det? När man förstått felet så har man förstått att man aldrig kommer att förstå mer än riktlinjer.
Möller har säkert mycket mer på sitt samvete och det är tragiskt att vi inte har dödsstraff i Sverige.
Citera
2020-08-13, 08:58
Medlem
Hur många gånger säger JM under rättegången: "jag var i chock" "gräns psykotisk", hon har lärt sig ett nytt ord. Lyssnar om rättegången nu för skoj skull.
Citera
2020-08-13, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Re4listeN
här har vi alltså den manliga motsvarigheten till kvinnor som kontaktar manliga psykopater på kåken. Intressant.
Citera
2020-08-15, 13:47
Medlem
Jag har lyssnat på många timmar från rättegången och har två undringar.
Johanna hänvisar envist till sin bildator i Volvon som ska ge henne alibi för kvällen då hennes föräldrar attackeras. Hon ska ha varit på två Willys och Ica sen hem.
Ingenstans får man besked om den kontrollerats?
Hennes svärson J har erkänt inblandning i mordet på Aki till M.
Har man tagit det vidare?
Citera
2020-08-15, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hypnosaa
Jag har lyssnat på många timmar från rättegången och har två undringar.
Johanna hänvisar envist till sin bildator i Volvon som ska ge henne alibi för kvällen då hennes föräldrar attackeras. Hon ska ha varit på två Willys och Ica sen hem.
Ingenstans får man besked om den kontrollerats?
Hennes svärson J har erkänt inblandning i mordet på Aki till M.
Har man tagit det vidare?
Jag minns inte att man sagt man kollat bildatorn, men möjligt man gjort , och låter henne forts med sina 10 olika teorier. Eller har vi bara missat att dem kollat den. J hade väl erkänt till M, ENLIGT bara JM, han nekar ju i rätten o förundersökningen, så det är bara hennes ord och hon anses ju som sagt inte trovärdig. Har oxå lyssnat en jävla massa timmar om och om igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in