Citat:
Ursprungligen postat av
HAARP
OP:s begravning,
https://www.oppetarkiv.se/video/3948939/olof-palmes-begravning
30 000 människor längs den 3km långa kortegevägen . 2.40- 3.59.
En av dem sannolikt GM iklädd sin 3/4 långa blå täckjacka med skärp .Jag lyckades dock tyvärr inte upptäcka honom (eller någon annan man med 3/4 lång blå täckjacka).
Finns kanske några mer filmer tagna längs kortegevägen än denna ?
Varför inte utöka sökandet till alla bilder på Internet. Då kommmer du garanterat att hitta GM då sannolikheten blir närmar 100% att du hittar någon som stämmer in på GM:s eller Grandmannens signalemente. Eller vilket signalemente som helst. för den delen. Polisarbete? Njae.
Allvarligt talat. Om du läser Barrlings vittnesmål så har Säkerhetspolisen redan identifierat OP:s övervakare mordkvällen med medlemmar av den trotskist-marxist-leninistiska terroristorganisationen PKK/Sverige. En av dem, mannen som enligt ett vittne var påfallande lik "Belker" från den berömda TV-serien Spanarna på Hill Street/Hill Street Blues, är kanske särskilt intressant. Inte bara överensstämmer den vid brottsplatsen iakttagne "Belker med ifrågavarande marxist-leninistiske PKK-medlem. Säkerhetspolisen spanare kallade ifrågavarande marxist-leninistiska PKK-medlem "Belker" i sina spaningsrapporter.
Ni kan sluta leta efter svenska poliser, militärer och säkerhetsfolk nu. Säkerhetspolisen gjorde det jobbet redan 1986 och då var det inte svenska poliser, militärer och säkerhetsfolk som stämde in på de personer som hade iakttagits av vittnen kring mordplatsen. Det var, till alla vänsterextremisters stora sorg och förtvivlan, trotskyister och marxist-leninister i KGB:s (trotskist-leninist-marxistiska) "Curielnät" och medlemmar av den marxist-leninistiska terroristorganisationen PKK.
Det förklarar också varför vänstern i Sverige med sådan feber i nu över trettio år velat lägga skulden för Palmemordet på borgerligheten. Ynkligt, för att uttrycka mig milt.
Jag kommer sinom tid att ge min analys av Barrlings vittnesmål för Palmeutredningen.