Citat:
Ursprungligen postat av
badbollen3
Fast det är ju så det blir, röstar man på Biden så röstar man för att ta bort 2A. Man röstar för fri abort, man röstar för höjda skatter, man röstar för en massa förbud p.g.a. miljöskäl. Det måste ju varje person som röstar ta ställning till, vilken/vilka frågor väger tyngst för mig? Det tycker inte jag är skevt.
Va!? Inget kommer tas bort, man kommer bara göra det
svårare, vilket är en stor skillnad. Sen vet jag inte vad du försöker säga om jag ska vara ärlig. Skulle gissa att du redan fått en drös svar på det du önskar diskutera längre bak i tråden. Det är liksom vanligt att ultrahögern spjärnar emot om man från den sidan går en millimeter åt vänster, men det är och kommer aldrig bli en vänsterfråga om man gör det då. Vilket dina "överdrifter" tycks göra tydligt för mig när jag tolkar ditt inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av
badbollen3
Det är möjligt, jag vet inte. Hur som helst så låter det bra och det borde gå hem hos hans egna bas och oberoende.
Ja, vi har sett att ni tycker lögner "ser bra ut" när propagandisterna får gagga lite hursomhelst.
Citat:
Ursprungligen postat av
badbollen3
Det var inget svar på min fråga och inte särskilt hjälpsamt.
Trist för dig att jag inte vill skriva flera essäer om just det du önskar veta. Kommer nog skrivas en hel j*vla del om vad man inte gjorde från administrationens sida (och hans
minions) i landet under maj. Coronahanteringen är ett sånt flagrant exempel på misskötsel att det kommer snackas om detta i årtionden. Att du inte ser detta säger väldigt mycket om dig och vad du tittar på. Lite pinsamt om jag ska vara ärlig.