2020-08-14, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Trump är möjligen dement, men hans stora problem är att han är vansinnig. Det sätt han pratar om saker och ting visar att hans hjärna inte fungerar längre. Hans skryt om att han klarar demenstester för folk som har demens visar att han inte är förankrad i verkligheten. Han kan inte hantera coronan och allt som följer i av det, han står och skryter om hur duktig han är medan folket dukar under.

Han har misslyckats med Nordkorea, med att ta hem soldater, med att bygga muren, med infrastrukturen, med att ge alla bättre och billigare sjukvård vilket han lovade han skulle göra första veckan. Han har misslyckats med opiatkrisen, med sjukvårdspriserna, han har misslyckats med precis allting. Och det värsta av allt är att han inte ens har försökt.

Varför han inte har försökt är för att det handlar om andra människor och de bryr han sig inte om.

Men man måste ge honom det att han är duktig på att lura i folk att han gör något och att han lyckats med något. Supportrarna är naiva och okunnig och förstår inte bättre. De måste ha svårt i sina liv då de är så efterblivna. En del av dem har förstått till slut och lämnat honom. Och det blir fler för varje dag. Men de med mest intellektuellt handikapp kommer aldrig att förstå. De är som små barn i sitt tankesätt.

Trump har inte för mål att göra något nästa period om han blir vald heller. För folket alltså. De är bara boskap för honom. Det går inte att diskutera Trumps politik för han har ingen.
En till som lider av TDS. Sök hjälp.

På vilket sätt har Trump misslyckats med Norkorea? det är ju precis tvärtom. Trump har lyckats bättre med Nordkorea är någon annan före honom. Han fick till och med komma in i Nordkorea.
Nordkoreafrågan har ingen enkel lösning men Trump lyckades i alla fall få till ett möte ansikte mot ansikte. Vad lyckades Obama med?

Coronan? Inga problem där. Kinaviruset är överdrivet men jag förstår att Trumphatare gärna ser att man stänger med USA och fortsätter en ekonomisk depression. Enda chansen att stoppa Trump.

Trump har inte misslyckats med att bygga muren vad fan yrar du om? Den byggs men det är en lång sträcka och kommer ta tid. Kongressen har ju stoppat finansieringen flera gånger.
Oavsett vilket så har Trump hållit sitt löfte. Muren skall byggas klart.

Egentligen borde jag inte bemöta idioter som dig. Folk med en psykisk diagnos skall man inte slösa tid på. Om Trump skulle hitta ett botemedel mot cancer skulle såna som du hata Trump ändå. ALLA VI SOM HAR ANDRA SJUKDOMAR DÅ !! Han har svikit oss !!!!
2020-08-14, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrimner

På vilket sätt har Trump misslyckats med Norkorea? det är ju precis tvärtom. Trump har lyckats bättre med Nordkorea är någon annan före honom. Han fick till och med komma in i Nordkorea.
Nordkoreafrågan har ingen enkel lösning men Trump lyckades i alla fall få till ett möte ansikte mot ansikte. Vad lyckades Obama med?

Coronan? Inga problem där. Kinaviruset är överdrivet men jag förstår att Trumphatare gärna ser att man stänger med USA och fortsätter en ekonomisk depression. Enda chansen att stoppa Trump.

Trump har inte misslyckats med att bygga muren vad fan yrar du om? Den byggs men det är en lång sträcka och kommer ta tid. Kongressen har ju stoppat finansieringen flera gånger.

Egentligen borde jag inte bemöta idioter som dig. Folk med en psykisk diagnos skall man inte slösa tid på. Om Trump skulle hitta ett botemedel mot cancer skulle såna som du hata Trump ändå. ALLA VI SOM HAR ANDRA SJUKDOMAR DÅ !! Han har svikit oss !!!!

Angående NK så är det svårt att förklara för någon om inte har elementära kunskaper om någonting utan ser Trump som sin pappa och alfhanne för att må bättre själv. Att gilla Trump har inget med kunskap eller insikt att göra. Det handlar bara om känslor. NK har fått möjlighet att öka sin kärnvapenarsenal tack vare Trump och spänningen i Asien har ökat tack vare Trump. Häng med lite vettja.

Trump har inte ens byggt 5 km av muren.

Men jag ska inte störa dig mer då du faktiskt kan bli psykiskt sjuk om sanningen kommer fram.

Angående coronan så bryr han sig inte om att folk dör som flugor. Så det är klart att han inte gör något för att hindra smittspridningen.
2020-08-14, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmoelma
Där har du helt rätt. Jag är så långt ifrån Trump-fan man kan komma men därmed säger jag inte att precis allt han gör är fel. För min egen del drunknar de saker han gör rätt i havet av alla misstag, lögner och i hans vidriga personlighet. De flesta saker som väller ut hans mun är rena rama lögner när man kör fact-check och upprepningar av dessa lögner samt upprepande om hur fantastiskt allt är. Så när han väl säger något sant så tror man inte på det ändå.

Nä, vi i väst är dåligt informerade om allt som pågår. Därför läser jag inte allt skit härifrån utan direkt från USA och inte heller allt skit från vinklade medier där utan de som rättvist täcker både bra och dåligt. Men de är ytterst få, de har mer eller mindre försvunnit ju närmre valet man kommer. Enda sättet är att fördjupa sig själv och kolla och jämföra fakta.

Som du är inne på, oavsett vad man tycker om honom har jag nog aldrig varit med om en världsledare som gått så all in för att verkligen splittra, inte bara landet utan hela världen.
Problemet med idioter som dig är att du aldrig i hela ditt liv tänkt en självständig tanke. Allt du säger är en produkt av dom fake news medier du läser. Pavlovs hundar är ett experiment du säkert känner till. Det experimentet är du i ett nötskal. Likt en hund som dregglar på signal går din hjärna igång på vissa saker du blivit iprogrammerad att reagera på. Ditt hat mot Trump kommer i huvudsak från ren hjärntvätt.
Allt prat om att Trump splittrar är en produkt av medier som aktivt spridit denna splitttring. Man har inte kommit över förlusten 2016. Hela världen också? ha ha ha.
Sanningen är ju den att kriminella Hillary i praktiken hotade Ryssland med ett tredje världskrig. Under hennes tid under Obama var hon en starkt drivande kraft till ett flertal väpnade konflikter.
Inte så märkligt egentligen då både hon och Obama jobbar åt Deep State.
Trump lyckades till och med komma in i Nordkorea och få till ett möte öga mot öga.
Världen har tack vare Trump tagit ett steg närmare världsfred då Trump vill ha slut på alla dessa väpnade konflikter USA startar. Varför vill du ha mer krig?

Glöm nu Trump och Biden. Jag ger dig en chans till att smaka på en del av det röda pillret.
Du kan börja här. https://www.youtube.com/watch?v=rQouKi7xDpM&t=

Slutligen. Är Trump rasist?
2020-08-14, 11:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Källgranskat:

1. Russia Collusion - Fake
2. Ukraine Collusion - Fake
3. Impeachment - Fake

Allt ovan visade sig dessutom orkestrerat av Clinton Foundation samt att Bidens tjänat stora pengar i Ukraina. Hunters bolag är raidat av FBI, han kommer dra mycket skam över familjen innan valet.

Så min gode man, att efter 3.5 år av attacker som visat sig vara konstaterade lögner, och än värre projicerade fakta från Demokraterna på sin konkurrent är riktigt sjukt av dig att inte konstatera detta i ett inlägg innan du börjar ösa dynga och springa mot nästa punkt : "skatterna".

Trump säger America First. Han jobbar inom lagens råmärken. Att tro att han med det mantrat, kärleken för sitt hemland och dess medborgare nu plötsligt skall lurat alla är gallemattias. Sannolikheten är 0. Att han använt dig av de system ekonomiföretagen föreslår för att minimera skatt är något annat, och helt lagligt.

Har sagt det förr Trump är världens mest genomlysta person, allt har synts ned i detalj. Han har visat sig vara mer ärlig än både dig och mig. Detta är en av anledningarna till varför han ställts upp för att krossa den djupa staten och rädda USA vilket i sig blir räddningen för oss här i Europa.

Mannen du vet att du ljuger. Ändå ljuger du. Ingen har undersökt Russia collusion. Inte ens Bob Mueller har friat Donald Trump från misstankarna.

Säg som det är bara. Du är beredd att tolerera allt Donald Trump gör för du gillar hans rasism mot Mexiko och mot svarta
2020-08-14, 11:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
Att du kollar på Rachel säger väl allt om dig 🤣 en människa som ljugit varenda dag sen Trump blev vald
Är det nåt i Michael Cohens bok som är felaktigt?
Vi skiter I Rachel maddow och fokuserar på hans bok nu.

Spin meister deluxe
2020-08-14, 11:47
Bannlyst
Citat:
Att resonera med en idiot är slöseri med tid. Du kan inte tänka längre än näsan räcker därför bör du vara tyst. Aldrig tänkt tanken att man kan ha jävligt tuffa dagar och inte alltid vara på topp? Händer alla människor.
För lite sömn, lång arbetsdag osv.. Kommer aldrig att hända att Biden pallar med att hålla tal lika länge och med samma energi som Trump https://youtu.be/sMoMWEZYSoM

Bara Trump kan ha dåliga dagar. Joe biden är permanent sjuk menar du?
Om joe biden är dement så gratulerar jag att till och med en dement person besegrade Donald Trump i valet med lätthet.

Give me a fucking break you hypocrite.
Du gillar Donald Trump enbart för hans rasism och är beredd att äta en hel del skit så länge han fortsätter
2020-08-14, 11:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
Vad är konstigt med detta exakt ?
Trodde att...
Poströster är totalt osäkra. Då vem som helst kan stjäla den och fylla i vilken kandidat som helst.
US Postal drivs av demokrater som kommer stjäla hans röst och kasta den.
Mail in voting är rigged.
2020-08-14, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eatpussie
Bara Trump kan ha dåliga dagar. Joe biden är permanent sjuk menar du?
Om joe biden är dement så gratulerar jag att till och med en dement person besegrade Donald Trump i valet med lätthet.

Give me a fucking break you hypocrite.
Du gillar Donald Trump enbart för hans rasism och är beredd att äta en hel del skit så länge han fortsätter
Kan du ge mig ett enda exempel på Trumps rasism? Om inte så håll käften.
2020-08-14, 11:54
Bannlyst
Donald Trump försökte desperat att få Putin att tala med honom om valfusk

Citat:
"Trump had cheated in the election, with Russian connivance, as you will discover in these pages, because doing anything – and I mean anything – to 'win' has always been his business model and way of life," he wrote.

"Trump had also continued to pursue a major real estate deal in Moscow during the campaign. He attempted to insinuate himself into the world of President Vladimir Putin and his coterie of corrupt billionaire oligarchs.
2020-08-14, 11:55
Bannlyst
Citat:
Kan du ge mig ett enda exempel på Trumps rasism? Om inte så håll käften.

Jag kan ge dig en hel bok i september. Så spara detta inlägg.
2020-08-14, 12:06
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:

Är det möjligt att du har en annan sorts TDS? En positiv TDS där du är oförmögen att tänka en negativ tanke om Trump? Det verkar finnas en hel del sådant. Tycker du hycklar lite grann, du säger t.ex. att Trump hållit sitt löfte gällande muren men hans löfte var att 800+ km skulle byggas innan 2020 är slut. När det sedan inte funkar så skyller du på kongressen. Men det var väl uppenbart för Trump att det skulle ta tid? Eller menar du att han blev överraskad över att det skulle bli ett fruktansvärt svårt projekt? Något som alla tycks veta? Oavsett vem man skyller på så var löftet 800+ km mur innan 2020 är över, och det löftet är brutet.

Sen gällande NK, jag tycker det är jättebra att föra dialog med diktaturer istället för att starta krig och slakta civila. Men det måste ske på rätt sätt. Du är en snabb googling från att läsa om hur NK utökat sitt kärnvapenarsenal. Kim har sökt legitimitet i hela världen - så som hans pappa och farfar gjorde - och Trump gav honom det. Vad är resultatet? Några bilder på dem tillsammans och ett NK med fler kärnvapen än någonsin. Så att du säger att "Trump lyckades få till ett möte" och pratar om det som en stor bedrift är väl rätt intetsägande, eller hur? Om jag har tolkat resultatet av deras möte fel så får du gärna rätta mig.

Och gällande det du säger om Biden vs Trump sett till demens så tycker jag att du har rätt i att Biden verkar må sämre. Men jag förstår inte varför du inte kan lägga till att Trump även ser ut att vara rätt illa. Det stämmer att Trump kan hålla långa till framför sin bas men det är ju för att han upprepar samma punchlines. Varför tror du att Trump gör bättre ifrån sig i sina rallies än under intervjuer och presskonferenser?
2020-08-14, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eatpussie
Jag kan ge dig en hel bok i september. Så spara detta inlägg.
Ett exempel. Kan väl inte vara så svårt. Fram med det. Jag väntar med spänning. Har ställt denna fråga till ett flertal Trumphatare men aldrig fått svar. Undrar varför

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in