Citat:
Ursprungligen postat av
Emmoelma
Du avslöjar att du tydligen aldrig bemödat dig med att gå bakåt i tiden för att studera Bidens retorik. Han har exakt samma problem med att få rätt på vissa saker som han hade förr i tiden. Demens? Finns bara en som uppvisar begynnande demens och det är Trump. Studera hans framåtlutande kroppshållning och hans tilltagande sluddrande och sätt dig sen i skolbänken och lär dig grunderna för demens så kanske det finns hopp om dig ocskå...
Du lider av TDS och har uppenbarliigen knarkat på tok för mycket fake news media. Sanningen är helt oviktig för dig. Lyssna din lilla snorunge. Jag är över 50 år och har i mitt liv jobbat över 10 år inom vården. Har mött ett stort antal äldre med demens så jag vet vad jag talar om. Du vet inte ett jävla skit om demens. Ta en titt på dom båda. Biden ser ut att vara 200 år. Gå tillbaka 10 år. Bidens förfall är enormt. Trump är för sin ålder väldigt vital.
Allt snack om Trumps hållning och sluddrande är vinklade fake news. Har sett Trump hålla tal i nästan 2 timmar utan en miss. Biden har uppenbara minnesproblem och vet knappt var han är ibland. Biden kan säga dom mest märkliga saker. För en objektiv utomstående är det helt uppenbart vem av dessa två som är mest illa ute hälsomässigt.
Hur länge till ska Biden gömma sig i källaren? Trump hållet valmöten. Biden vågar inte ens ställa upp på en rejäl intervju med tuffa frågor. Biden har haft två stora blödningar i hjärnan. Till och med amerikanska folket har börjat misstänka att Biden har tidig demens. Minst 40% tror det enligt flera undersökningar.
Till och med fake news Trump hatande CNN har gjort reportage där det är tydligt att man är oroliga för Bidens förfall. Biden skulle aldrig klara av Trumps schema med resor, tal och hårt arbete från morgon till kväll. Bidens tidiga demens är ett faktum som fler och fler Trumphatare också börjat uppmärksamma.
Du kan sitta här och ljuga för dig själv det är ditt problem. Jag skrattar mest åt såna som dig och är 100% säker på att framtiden kommer visa att jag har rätt. Demokraterna skulle normalt sett aldrig låtit en person med tidig demens bli kandidat. Problemet är att Biden är den enda av kandidaterna man hade att välja på som har ens en mätbar chans mot Trump.
Man kommer försöka göra allt för att se till att Biden slipper möta Trump i debatt. Biden används mest för sitt namn och erfarenhet. Han är inte längre mentalt kapabel att sitta 4 år. Detta vet demokraterna. Planen är att låta Kamala Harris bli president då Joe hoppar av. Detta är oerhört fult och ur demokratisk synvinkel riktigt fult eftersom stödet för Harris bland Amerikanska folket är knappt mäybart.