2020-08-14, 00:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrFalcon
Biden är född i Scranton men har bott hela sitt vuxna liv i Delaware. Så att han bott i Scranton hela livet är ur en ren faktamässig synvinkel fel.
Google är ett rätt bra sökverktyg man kan använda för att undvika såna pinsamma fel, men vänstern är inte känd för sin fakta koll😌

Dra åt helvete med dina billiga attacker om vänstern och att inte ha fakta koll. Du vinner inga poäng på att använda såna termer när du besvarar mina inlägg.
https://www.theguardian.com/us-news/2020/mar/15/joe-biden-scranton-pennsylvania-rust-belt

Tydligen bor hans familj kvar och han hälsar på dem. Jag förstår att kongressledamoten/senatorn/vicepresidenten pendlar från delaware till washington dc varje dag därför att han har fru o barn som bor kvar.
Nu leker du nån slags semantisk ordlek.
Säg att du har 100% rätt. VAD I HELVETE TROR DU DREV DONALD TRUMP ATT BOKA ETT TAL I SCRANTON MED SINA 76'000 INVÅNARE OM INTE ANNAT FÖR ATT DET ÄR JOE BIDENS HEMSTAD. NÄR MEGASTÄDERNA PHILADELPHIA,PITTSBURGH,BOSTON LIGGER PRECIS I NÄRHETEN?

Du vet att du ljuger. Ändå fortsätter du ljuga. lögnare.
Så trött på er lögnare som inte kan använda bägge hjärnhalvor till att formulera ett logiskt epos
2020-08-14, 00:12
Medlem
prominentens avatar
Osäker på vad du vill ha sagt men hej

Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Presidentkandidaten Patrick Little lyfter fram de här frågorna:

1. Naming the Jew
2. De-ZOG the USA
https://soundcloud.com/jared-keller-2/patrick-little-robocall
2020-08-14, 00:20
Bannlyst
Du måste vara retarded på något sätt eller bara försöker trigga igång en off topic debatt med mig.

Donald Trumpskröt ju om att inte ha betalat federal skatt i över ett decennium?
Donald Trump ljög om att hans skattedeklaration var under audit och är det i 4 år.
Han har stämt Mazars accounting,SD NY , Deutsche Bank, och USA-kongressen, för att förhindra att de får se 8 år av hans inkomstdeklaration.
Enligt hans kampanjchef Rick Gates så är detta så därför att han vet att han kommer åka dit för skattebedrägeri. Läs hans förhör med FBI och sluta killgissa din imbecill.
Enligt hans advokat michael coheen så är det så därför att han vid flera tillfällen har genomfört försäkringsbedrägeri
Enligt hans brorsdotter så har hela familjen fuskat med sina skatter sedan 1980talets början.

Nu ska vi se. 1 Federal granskningsnämnd,En delstatsåklagare, 1skattejurist,1kampanjchef,1advokat,hans egen familj, säger allaa samma sak men det är Donald Trump man ska lita på va? denne misslyckade tv-reality stjärna som gått i konkurs fler gånger än handen har fingrar.

Vad är det med er som gillar Trump och er ovilja att misstro allt och alla som på något sätt kritiserar donald Tump men som sväljer allt om honom utan källgranskning? Hur kan ni fungerande människor vara så snöade på hans MAGA bullshit. Är det bara därför att han vill behålla USA Vitt? är det allt som tilltalar er, är det därför ni försvarar denne man?

Citat:
Ursprungligen postat av drvind
Jag tror inte han behöver bekymra sig om något däri. Han är en ärlig prick, och det är bl.a. det som gör att ingen har klorna i honom, och det skrämmer skiten ur de som investerat tungt i lobbyism att se en person som inte kan kontrolleras vid makten. Vem tror du betalar för all skitkastning mot Trump? Aldrig sett ett så omfattande mediauppbåd, och dessutom har man tvingat in Facebook mfl i frågans åsiktskorridor.

Det som kommer fram om Trumps personliga ekonomi är sådant som han förväntas ha styrt med. Så som alla amerikaner som har en förmögenhet att sköta om gör. Han har varit helt öppen med att han har investerat i duktiga ekonomer som ordnat extremt låga skattenivåer åt honom. Med all rätt är Trump stolt över sådana bedrifter. Och det tycker också hans väljare att han ska vara. Vi får se vad media hittar på, men får de inget verkligt kommer de inte missa chansen att lyfta upp något som skumt för att det har potential att bli segdraget att reda ut. Det är val på gång, och det lär bli allt fulare trick från Demokraternas sida ju närmare deras förlust kommer. Jag tror att det gynnar Trump som tur är.
2020-08-14, 00:21
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eatpussie
Dra åt helvete med dina billiga attacker om vänstern och att inte ha fakta koll. Du vinner inga poäng på att använda såna termer när du besvarar mina inlägg.
https://www.theguardian.com/us-news/2020/mar/15/joe-biden-scranton-pennsylvania-rust-belt

Se där, du vaknade igen. Länken..., eller sprider du bara "Fake news"..?
2020-08-14, 00:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Presidentkandidaten Patrick Little lyfter fram de här frågorna:

1. Naming the Jew
2. De-ZOG the USA
https://soundcloud.com/jared-keller-2/patrick-little-robocall

Är Donald Trump styrd av Jews menar du?
Det är vad jared keller säger i klippet
2020-08-14, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Vad säger spelbolagen då? Trump förlorar?

Tittade på flera olika bolag snabbt. Deras odds spretar. Det är inte så konstigt. Det är cirka 80 dagar kvar. Konventen har inte varit och Covid mm. Om man spelar så kan man nog heta bra odds på både Trump och Biden.
2020-08-14, 00:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Pratar du bara skit ?

Frågade dig om en länk, och du var aktiv 23:02. Ingen länk än..

Det finns något annat jag skulle vilja ge dig men jag kommer bli avstängd om jag skriver mer utförligt än så.
2020-08-14, 00:25
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eatpussie
Det finns något annat jag skulle vilja ge dig men jag kommer bli avstängd om jag skriver mer utförligt än så.

Jag frågade dig om en sketen länk, för ett påstående du kom med.

Håll dig till det.
Senast redigerad av Snapcount 2020-08-14 kl. 00:48.
2020-08-14, 00:25
Bannlyst
FOX News poll
Vem kommer att bli president
https://projects.fivethirtyeight.com/polls/president-general/national/
AUG 9-12, 2020

Fox News
1,000 RV
Biden 49% 42% Trump

Biden +7
utökar sin ledning.
2020-08-14, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Det är inte det samma.

En poll frågar kanske 1000-2000 personer och tar som oftast kontakt med de som passar deras ideer, en poll från Gallup Inc frågar kanske 100-200.000 personer över ett vidare spektrum, sedan så analyseras svaren från en gallup på ett annat sätt en vad en polls gör. Man får i 9 av 10 tillfällen ett mer korrekt svar från en gallup än vad man får från 10 polls.

Presidentvalen i 2000, 04, 08, 12 och 16 samt Brexit och det sista parlamentsvalet i UK stödjer detta.

Så är det inte alls. En Gallup är en slags poll. Du måste titta på varje enskild poll och se vilken metod de använder.

https://en.wikipedia.org/wiki/Gallup_(company)

Polls kan vara allt från fråga några hundra personer till hur många som helst. Däremot använder man sig också av olika tekniker i hur de samlar data.

Om du går in och tittar på 538 sidor så ser du hur de betygsätter alla polls inklusive Gallups. Som de också använder i sin analys. Gallup får ett B där A är högsta betyg.
2020-08-14, 01:07
Avstängd
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prominenten
Hehe, jag tittar på CNN - i studiesyfte
Asså hur arg man är, så hjälper det inte.....den tysta majoriteten har genomskådat Brian Stelter, Jim Acosta, Fredo och Wolf Blitzer.
De är Trumps bästa valarbetare jämte Antifa. Sjukt att de inte fattar det själva. Riktigt sjukt

Fast alla som predikterar hans vinst 2016, predikterar hans förlust 2020.
2020-08-14, 01:08
Medlem
Snapcounts avatar
Biden gör ett taktiskt klokt val :

Former Vice President Joe Biden on Thursday called for a nationwide mask mandate to help fight the spread of the coronavirus pandemic.

“Every American should be wearing a mask when they’re outside for the next three months at a minimum,” Biden told reporters in Wilmington, Del.

https://www.foxnews.com/politics/biden-calls-for-mandate-requiring-all-americans-to-wear-masks

Folk är rädda, och vill inte ha skiten. Detta går hem. En miss ifrån Trump.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in