2020-08-13, 23:36
Medlem
drvinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eatpussie
Då var det klart. Deutsche bank har lämnat över alla Trumps låneavtal till new York åklagaren.

Ifall Donald Trump beter sig extra cuntie idag så beror det på att hans advokater gett honom the bad news.

Tror ni oxå att Joe bidens oktober surprise blir att amerika får se hur broke Donald Trump är?
Och att Ryssland lånar ut alla pengar till honom via Deutsche
Jag tror inte han behöver bekymra sig om något däri. Han är en ärlig prick, och det är bl.a. det som gör att ingen har klorna i honom, och det skrämmer skiten ur de som investerat tungt i lobbyism att se en person som inte kan kontrolleras vid makten. Vem tror du betalar för all skitkastning mot Trump? Aldrig sett ett så omfattande mediauppbåd, och dessutom har man tvingat in Facebook mfl i frågans åsiktskorridor.

Det som kommer fram om Trumps personliga ekonomi är sådant som han förväntas ha styrt med. Så som alla amerikaner som har en förmögenhet att sköta om gör. Han har varit helt öppen med att han har investerat i duktiga ekonomer som ordnat extremt låga skattenivåer åt honom. Med all rätt är Trump stolt över sådana bedrifter. Och det tycker också hans väljare att han ska vara. Vi får se vad media hittar på, men får de inget verkligt kommer de inte missa chansen att lyfta upp något som skumt för att det har potential att bli segdraget att reda ut. Det är val på gång, och det lär bli allt fulare trick från Demokraternas sida ju närmare deras förlust kommer. Jag tror att det gynnar Trump som tur är.
2020-08-13, 23:36
Medlem
Nixters avatar
Primärvalen är det enda som är äkta. Trump fick fler röster än någon tidigare Republikansk kandidat.
Joe Biden kom 5:a...
Senast redigerad av Nixter 2020-08-13 kl. 23:39.
2020-08-13, 23:38
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Abrogera

...
Senast redigerad av ErikAnderzohn 2020-08-13 kl. 23:53. Anledning: Tillägg
2020-08-13, 23:39
Medlem
prominentens avatar
Tyckonom. Vad hjälper det dig 3/11?

Citat:
Enligt L.A Times tänker donald trump åka till Joe Bidens hemstad Scranton pennsylvania, för att hålla ett kampanjevent.

Detta ska ske samtidigt såm Joe Biden officiellt blir nominerad till demokraternas presidentkandidatur.

Joe Biden är myyyycket populär i sin hemstad där han bott i hela sitt liv. Jag lovar att Trumpen kommer att ta med inhyrda publikgäster till hans tal. för Trump är den sämsta presidenten i USA-s historia
2020-08-13, 23:40
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Nu är racet igång. Ingen gömmer sig. Detta blir ett Zoom-tv-rute-val, och då kommer man ut på ett annat sätt. Det du säger är en manifestation av partipolitisk förblindning -- och den har löpt amok.

Jag får allt svårare att se varför "någon" tar sig tiden att hamra ned tangenterna på detta sätt. Menlöst är bara förordet om det nu är en människa som gör det. Inget av substans kommer ut. Allt är i affekt, som när villrådiga barn skriker efter mamma efter papper när de skitit på sig, typ.

Den här tråden har spårat ur. Och det är nog ett dussin robotar som turas om skulle jag tro. Iranska, Ryska, Israeliska, Saudiarabiska leker alla "bränna demokratin", och det framgångsrikt ser jag. I'm out!

Bra. Bye Bye.
2020-08-13, 23:41
Medlem
prominentens avatar
PMa mig när Biden går in i en debatt

Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Nu är racet igång. Ingen gömmer sig. Detta blir ett Zoom-tv-rute-val, och då kommer man ut på ett annat sätt. Det du säger är en manifestation av partipolitisk förblindning -- och den har löpt amok.

Jag får allt svårare att se varför "någon" tar sig tiden att hamra ned tangenterna på detta sätt. Menlöst är bara förordet om det nu är en människa som gör det. Inget av substans kommer ut. Allt är i affekt, som när villrådiga barn skriker efter mamma efter papper när de skitit på sig, typ.

Den här tråden har spårat ur. Och det är nog ett dussin robotar som turas om skulle jag tro. Iranska, Ryska, Israeliska, Saudiarabiska leker alla "bränna demokratin", och det framgångsrikt ser jag. I'm out!
2020-08-13, 23:49
Medlem
FarbrorAgges avatar
Jag vann oväntat flera tusenlappar under förra valet 2016. Kul minne, men tyvärr tror jag att det dröjer många år innan det händer igen under ett amerikanskt presidentval.
2020-08-13, 23:50
Avstängd
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prominenten
Ser nu i mina loggar att mina 5000 kr gav 30 000 tillbaka

Tror att Trump kommer ligga kvar på detta oddset, men att saken är biff nu och sedan.

Vi ses 3 november (ja inte till dig men till TDS)

Kul att du har en sådan hygglig glad högerattityd. Övriga liberaler här verkar må psykiskt dåligt av Trump.
2020-08-13, 23:55
Medlem
prominentens avatar
Hehe, jag tittar på CNN - i studiesyfte
Asså hur arg man är, så hjälper det inte.....den tysta majoriteten har genomskådat Brian Stelter, Jim Acosta, Fredo och Wolf Blitzer.
De är Trumps bästa valarbetare jämte Antifa. Sjukt att de inte fattar det själva. Riktigt sjukt

Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Kul att du har en sådan hygglig glad högerattityd. Övriga liberaler här verkar må psykiskt dåligt av Trump.
2020-08-14, 00:02
Medlem
MrFalcons avatar
Citat:
Enligt L.A Times tänker donald trump åka till Joe Bidens hemstad Scranton pennsylvania, för att hålla ett kampanjevent.

Detta ska ske samtidigt såm Joe Biden officiellt blir nominerad till demokraternas presidentkandidatur.

Joe Biden är myyyycket populär i sin hemstad där han bott i hela sitt liv. Jag lovar att Trumpen kommer att ta med inhyrda publikgäster till hans tal. för Trump är den sämsta presidenten i USA-s historia
Biden är född i Scranton men har bott hela sitt vuxna liv i Delaware. Så att han bott i Scranton hela livet är ur en ren faktamässig synvinkel fel.
Google är ett rätt bra sökverktyg man kan använda för att undvika såna pinsamma fel, men vänstern är inte känd för sin fakta koll😌
2020-08-14, 00:06
Medlem
prominentens avatar
Jag har en plausibel konspirationsteori om Trump och CNN. Jag tror du vet vad det handlar om.

Mer om detta i morgon, då jag är en arbetande person.
2020-08-14, 00:07
Avstängd
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prominenten
Vilka frågor är viktiga inför presidentvalet tror ni?

Jag menar:

1. Law and Order, inget jävla defund the Police och kaos på gatorna
2. Second Amendment
3. Låga skatter
Presidentkandidaten Patrick Little lyfter fram de här frågorna:

1. Naming the Jew
2. De-ZOG the USA
https://soundcloud.com/jared-keller-2/patrick-little-robocall

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto