2020-08-13, 21:09
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Du o jag suger på att tippa!

MEN FAN SÅ SKÖNT!
Hade de på känn.
Citera
2020-08-13, 21:10
Moderator
vfs avatar
Blått har förlorat 4 matcher och tagit poäng i 11 matcher, tyvärr är då 9 av dom kryss.
Hur nu Poya (som Laul vill ha avsatt) ska få spelare att inte missa målet har gått min näsa förbi

Blåvitt behöver en striker när Söder saknas.

Men det kunde varit värre, AIK har fucking 8 förluster och ligger på kvalplats, BW sitter trots det säkert.
Citera
2020-08-13, 21:10
Medlem
Kanske dags för aik att ta in Norling eller nåt så man kan börja ta några poäng igen iaf?
Citera
2020-08-13, 21:15
Medlem
johnny_viciouss avatar
Jag kan inte tänka mig att AIK repar sig mentalt från detta och klarar av att ta poäng mot Falkenberg nästa omgång.
Citera
2020-08-13, 21:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Blått har förlorat 4 matcher och tagit poäng i 11 matcher, tyvärr är då 9 av dom kryss.
Hur nu Poya (som Laul vill ha avsatt) ska få spelare att inte missa målet har gått min näsa förbi

Blåvitt behöver en striker när Söder saknas.

Men det kunde varit värre, AIK har fucking 8 förluster och ligger på kvalplats, BW sitter trots det säkert.

Se på det positivt, fortsätter ni kryssa resten av säsongen så når ni de magiska 30 poängen.
Citera
2020-08-13, 21:18
Medlem
AIK har 3 poäng mindre än vad de hade efter 15 omgångar 2004.
Tror fortfarande att de kommer rycka upp sig väldigt snart. Finns fortfarande för många lag som är sämre och tror starkt på att Varberg kommer sjunka längre och längre ner ju längre säsongen lider.
Citera
2020-08-13, 21:18
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Se på det positivt, fortsätter ni kryssa resten av säsongen så når ni de magiska 30 poängen.

Jo, jag försöker se det så, men det är jävligt surt, DIF t.e.x har tagit poäng i 10 matcher och har 26 poäng, trepoängssystemet är skoningslöst mot kryssande lag
Citera
2020-08-13, 21:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Jo, jag försöker se det så, men det är jävligt surt, DIF t.e.x har tagit poäng i 10 matcher och har 26 poäng, trepoängssystemet är skoningslöst mot kryssande lag

Tyckte ändå att det var ett fall framåt idag. Nu har ni äntligen fått in en anfallare, visst det kommer nog krävas några matcher till innan han börjar synka med de andra men det är bättre än inget.
Citera
2020-08-13, 21:23
Medlem
johnny_viciouss avatar
Bahoui efter matchen:
Citat:
– Vi vet att vi är så mycket bättre. Vi har inget självförtroende, vi vet att vi är bra men vi får inte ut det. Vi saknar lite hjärta och någon som visar vägen, säger han och fortsätter:
– Så fort vi får en vinst så vänder det här, alla lag får passa på att njuta nu. När vi är tillbaka smäller det, det är därför de är så glada nu.

Vad lever han i för verklighet
Citera
2020-08-13, 21:25
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nenneno
Kanske dags för aik att ta in Norling eller nåt så man kan börja ta några poäng igen iaf?

Tja... varför inte? Han är ju fortfarande anställd och vad som helst måste ju vara bättre än det vi ser nu? Är t o m villig att gå tillbaka till man-man spelet. Då vann vi ju iaf enstaka matcher.

Nej, den där Bartosz har inte haft många rätt hitintills. Flera matcher i rad nu har han envisats med att starta bl a Rashidi, Lindqvist och Michél - trots att absolut i n g e n t i n g händer när de är inne på planen. Frågan är faktiskt: har vi ens skakat fram EN enda målchans med Bartoz "nya startelva" de 5 senaste matcherna? Jag tror faktiskt inte det? Det är först efter byten (där ovan alltid blir utbytta först) som det händer något.

Slutligen. All respekt åt Pertan och Goitom men just nu är känslan att se dem spela likvärdig med känslan man har när man måste ta sina favorithusdjur till vetrinären för att avliva dem pga ålder och krämpor.
Senast redigerad av Ace Ventura 2020-08-13 kl. 21:32.
Citera
2020-08-13, 21:25
Medlem
eternussermos avatar
Går rykten på Veterinärgränd att SvFF kommer att ts tillbaka sitt beslut att ge Östersund elitlicensen och nolla deras matchrr.
Citera
2020-08-13, 21:26
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Bahoui efter matchen:

Vad lever han i för verklighet

En av hopp. Japp de vet att de kan och om det bara lossnar kommer de av bara farten köra ner Real Madrid. Hoppet är det sista som överger en. Men om inte detta loss kommer snart är det game over.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in