2020-08-12, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Låt mig gissa. Man kan lita på donald trump men inte på mediebolagen eller hur?

lita på trump vet jag inget om, men media ljuger ju iaf, det har dom bevisat gång på gång. ryssland, ukraina och alla jävla horor som anklagat han och alla han känner samtidigt som samma anklagelser mot biden helt försvann samma dag. allt tack vare media
2020-08-12, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TonyK
Vi stoppar vår diskussion där, det känns som att ditt hat är djupt rotat och att du i din ungdom såg upp till människor vars hat också var djupt rotat och nu för du det vidare.
Det är inte bra men Lycka till!
Kolla American history X om du inte sett den.

De hatar när man gör som du,och inte ger dem ett öra som lyssnar på hatet eller garn till att sticka offerkoftan.
2020-08-12, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
lita på trump vet jag inget om, men media ljuger ju iaf, det har dom bevisat gång på gång. ryssland, ukraina och alla jävla horor som anklagat han och alla han känner samtidigt som samma anklagelser mot biden helt försvann samma dag. allt tack vare media

Ljuger donald trump?
2020-08-12, 21:48
Medlem
Citat:
Ljuger donald trump?

när det gäller vad ? i vilken fråga ? ljuga gör väl alla, frågan är om hans lögner är värre än andras
2020-08-12, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
när det gäller vad ? i vilken fråga ? ljuga gör väl alla, frågan är om hans lögner är värre än andras

Jag menar att han ljuger så fort han andas och att han har svårt att skilja på sanning och lögn då han skapar sin egen verklighet. något säger mig att du inte håller med om detta påstående och det är helt ok, men det innebär ochså att vi kommer stå väldigt långt ifrån varanda i vad vi båda anser är självklarheter/fakta och vad som är fiktion.
2020-08-12, 21:57
Bannlyst
Biden/Harris håller sitt första event om 5min

Citat:
Joe Biden and VP pick Kamala Harris are making their first public appearance. Biden on Tuesday announced that Harris, a blue-state U.S. senator, former prosecutor and his onetime 2020 primary rival, would join his presidential campaign as his No. 2

https://www.youtube.com/watch?v=8Wiob7zvhDM
2020-08-12, 22:01
Medlem
Bilden jag får nu av dom två kandidaterna är att Biden sportar, springer och cyklar medan Trump har svårt att lyfta ett vattenglas eller gå på en ramp utan att tappa balansen.
Visst lite politiskt tillrättalagt då jag hoppas på Biden. Men samtidigt, bilderna av dessa händelser har valsat i media, kan inte ifrågasättas och är ett tungt argument om man står och väger inför valet.
Att sedan Trump genom sina fake-uttalanden, dåliga koll på fakta och sin virriga framtoning förstärker bilden av en svag president är ju till Bidens fördel också. Biden ålder och hans ibland ogenomtänkta uttalanden blir liksom mindre klavertramp jämfört med när Trump öppnar munnen.
2020-08-12, 22:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Bilden jag får nu av dom två kandidaterna är att Biden sportar, springer och cyklar medan Trump har svårt att lyfta ett vattenglas eller gå på en ramp utan att tappa balansen.
Visst lite politiskt tillrättalagt då jag hoppas på Biden. Men samtidigt, bilderna av dessa händelser har valsat i media, kan inte ifrågasättas och är ett tungt argument om man står och väger inför valet.
Att sedan Trump genom sina fake-uttalanden, dåliga koll på fakta och sin virriga framtoning förstärker bilden av en svag president är ju till Bidens fördel också. Biden ålder och hans ibland ogenomtänkta uttalanden blir liksom mindre klavertramp jämfört med när Trump öppnar munnen.

En av dem har offentligtgjort sina läkarjournaler sedan 1988. (President Biden)
Den andra skryter om att ha klarat ett alzheimers-test och ljuger ihop sina egna läkarutlåtanden. (Orange man)
https://www.youtube.com/watch?v=3De0EWbsm1M

Klart de projicerar. Vad mer kan de göra när de sätter allt sitt hopp till en president som inte kan dricka vatten som en normal person.
2020-08-12, 22:11
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Florida och Texas talas det väldigt mycket om, speciellt Florida

Trodde Texas var GOP berggrund? kan den verkligen betraktas som swing state? Jag blev mycket chockad över den läsningen, men du kan ha rätt... Florida känns väl rätt given som swing state tycker jag.
2020-08-12, 22:12
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Biden/Harris håller sitt första event om 5min

https://www.youtube.com/watch?v=8Wiob7zvhDM

Väntat inom kort.., hur lång stund det nu är..?

(står 22:30 på NRK)
Senast redigerad av Snapcount 2020-08-12 kl. 22:17.
2020-08-12, 22:14
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Florida är väl en, hårt drabbat av corona, långsam återhämtning efter massarbetslösheten under våren. Lär inte gå mycket snabbare heller med tanke på hur man misskött coronakrisen. Biden leder med 5% just nu men den staten avgörs alltid med mycket mindre marginal

ja precis! Tror dock att Trump vinner florida, svårt att se att den ska ha svängt då han har många trogna fans där. Det är väl om de har dött då, annars brukar folket i florida vara lite smartare än genomsnitts amerikanaren.
2020-08-12, 22:15
Medlem
Citat:
Jag menar att han ljuger så fort han andas och att han har svårt att skilja på sanning och lögn då han skapar sin egen verklighet. något säger mig att du inte håller med om detta påstående och det är helt ok, men det innebär ochså att vi kommer stå väldigt långt ifrån varanda i vad vi båda anser är självklarheter/fakta och vad som är fiktion.

fast då måste du vara en riktig störd individ om du tror nån ljuger hela tiden eller hur ? men jag kan svära på allt att du tycker obama bla ljög aldrig eller hur? vilket visar att fakta spelar ingen roll utom ideologi , oavsett om det är rätt eller fel

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in