Citat:
Jag varken hyllar eller buar för Harris. Fattar dock verkligen inte hur du menar att hon inte har barn ska vara ett stort minus? Hon har ju en mindre bra bakgrund som AG i Kalifornien men Trump kommer få svrt att hack för mycket på det samtidigt som han ska vara law and order.
Men du, jag tror knappt på det du skriver. Hade det blivit Rice hade du suttit här och skrivit femtioela poster om BEEEEEEENGHAZI.
Men du, jag tror knappt på det du skriver. Hade det blivit Rice hade du suttit här och skrivit femtioela poster om BEEEEEEENGHAZI.
I USA är man normalt ganska troende (80% av landet) och har ofta en tyngd i familjen. Kvinnor gamla som Harris som kallat sin medkombatant för rasist bar aför några månader sedan som dessutom plastikopererat sig något brutalt senaste månaden har mycket tvivel i amerikansk medelklass och undre medelklass i stater utanför NY CA. Dom litar då hellre på Pence som är så där tråkig sommman förväntar sig men håller hårt på familjen. Om du inte vet detta kan du fråga runt.
Det folk här från vänstern inte lägger till är ju att alla fått ett enormt lyft ekonomiskt innan pandenmin med tusentals dollar, sjunkade nbensinpriser osv. Detta har gett en nettoeffekt till vanliga löntagare som verkligen märks i plånboken. tror man att Harris med "allt åt alla" och Biden som verkar vara ett bojsänke innan valet startar, känns osannolikt att satsa på en sådan oprövad häst i vartfall med den erfarenhet jag har.
Kan Trump visa att V kurvan fortsätter med sjunkande arbetslöshet och ökad tillbaka till arbete osv tror jag han har denna "in a box". Man vågar helt enkelt inte satsa på något annat om det är på väg att lyfta.