2020-08-12, 17:00
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unggoy
Jag varken hyllar eller buar för Harris. Fattar dock verkligen inte hur du menar att hon inte har barn ska vara ett stort minus? Hon har ju en mindre bra bakgrund som AG i Kalifornien men Trump kommer få svrt att hack för mycket på det samtidigt som han ska vara law and order.

Men du, jag tror knappt på det du skriver. Hade det blivit Rice hade du suttit här och skrivit femtioela poster om BEEEEEEENGHAZI.

I USA är man normalt ganska troende (80% av landet) och har ofta en tyngd i familjen. Kvinnor gamla som Harris som kallat sin medkombatant för rasist bar aför några månader sedan som dessutom plastikopererat sig något brutalt senaste månaden har mycket tvivel i amerikansk medelklass och undre medelklass i stater utanför NY CA. Dom litar då hellre på Pence som är så där tråkig sommman förväntar sig men håller hårt på familjen. Om du inte vet detta kan du fråga runt.

Det folk här från vänstern inte lägger till är ju att alla fått ett enormt lyft ekonomiskt innan pandenmin med tusentals dollar, sjunkade nbensinpriser osv. Detta har gett en nettoeffekt till vanliga löntagare som verkligen märks i plånboken. tror man att Harris med "allt åt alla" och Biden som verkar vara ett bojsänke innan valet startar, känns osannolikt att satsa på en sådan oprövad häst i vartfall med den erfarenhet jag har.

Kan Trump visa att V kurvan fortsätter med sjunkande arbetslöshet och ökad tillbaka till arbete osv tror jag han har denna "in a box". Man vågar helt enkelt inte satsa på något annat om det är på väg att lyfta.
2020-08-12, 17:01
Medlem
Beethovanias avatar
Så en narcissistisk dåre och en religiös torrboll mot ett senildement pervo och nu en psykopat med en röst som påminner om en dålig imitation av The Nanny. Måste ju vara bland de sämsta att välja på på länge. Blir skit oavsett. Kamala var nog bland de sista jag ville att Biden skulle vinna, speciellt då han planerar att dö/avgå under en eventuell period som president.

Hoppas dock lite på att Pence (!) blir vald till president då jag satt en liten slant på det. Omöjligt, jag vet, men ändå.
2020-08-12, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Verklighetsförankrad?
(FB) Kamala Harris blir Joe Bidens vicepresidentkandidat

Vad jag sett så är det svarta supremacists och kommunister som löper amok på USA:s gator just nu, inte "white supremacists". Dessa demokrater lever i en fantasivärld.

Hörde en radioshow med henne där hon pratade om sig själv och vad hon stod för. Google är din vän. Sök och du skall finna.
En fråga till dig, rätt enkel,
Hur vet du att Kamala Harris lever i en fantasivärld?
Umgås med henne privat kanske?
Ni kanske spelar WoW som utspelar sig i en fantasivärld?
Nu vet ju inte jag om ni spelar Wow eller om du umgås med henne privat, jag yttrar mig inte när jag inte vet men kudos till dig som vet.
2020-08-12, 17:12
Medlem
Zloths avatar
Det är Trump mot Harris.

Alla förstår att Biden inte kommer att vara president i 4 år.

Demokraterna försöker få Harris att bli vald, inte Biden.
Senast redigerad av Zloth 2020-08-12 kl. 17:19.
2020-08-12, 17:19
Medlem
Det är så otroligt jävla uppenbart att det är uppriggat för att USA ska få en svart, kvinnlig president. Biden kommer mycket kort efter (om) han vunnit, se till att posten går över till henne.

Höll på demokraterna men när jag ser detta säger jag usch och fy. Alltid hatat Trump personligen, men han får gärna ta och vinna den här gången.
2020-08-12, 17:33
Medlem
Hur kan man på allvar tro att någon annan än trump vinner?
Utgångsläget är mycket bättre än det var 2016. Nasdaq slog sitt ath häromdagen.

Han blev inte den som alla medier förutspådde som skulle starta 3e världskrig, dra usa ner i botten och skämma ut hela världen.

Under trumpsstyre är Usa #1 land i världen igen. Ingen har någonsin gjort så mycket för västvärlden och bromsat Östs framfart att ta över världsekonomin som Trump.

Skulle Biden vinna över Trump? Demokraterna har aldrig någonsin haft en så svag kandidat. Det är tydligt att många här lever i den svenska bubblan och bara följer vänstervridna svenska medier.
2020-08-12, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damnist2

Han blev inte den som alla medier förutspådde som skulle starta 3e världskrig, dra usa ner i botten och skämma ut hela världen.

Under trumpsstyre är Usa #1 land i världen igen. Ingen har någonsin gjort så mycket för västvärlden och bromsat Östs framfart att ta över världsekonomin som Trump.

Skulle Biden vinna över Trump? Demokraterna har aldrig någonsin haft en så svag kandidat. Det är tydligt att många här lever i den svenska bubblan och bara följer vänstervridna svenska medier.

Hur ska folk tycka att Trump gjort ett bra arbete kring smittspridningen, effektiv testning och den ekonomiska situationen?
2020-08-12, 17:49
Medlem
Hur fick dom in Kamala i spelet?
Nu är segern i hamn för Trump innan räkningarna har startat.

Folk ser i sin plånbok i första hand, jobb och kärnfamiljer för de flesta.
Trump har vad jag vet inte försämrat detta.
Lär bara vara ett litet fåtal som väljer president efter hudfärg och kön. Varadagen är för viktig.

Vidare har de en fri press i USA på riktigt, fågel o fisk o mittimellan. Inte bara olika nyanser av rött som i Sverige. Grattis Trump!
2020-08-12, 17:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Vill du framstå som smart och bli tagen på allvar borde du sluta särskriva. Det stavas Intelligensnivå med ett ord.

Men nog om det. Problemet med Trump är att när han sänkte skatterna så cuttade han alldeles för lite i statens utgifter, vilket kan resultera i mindre köpskraft och högre statsskuld.

Ska man sänka skatterna så måste staten förminskas, vilket vi kan hoppas på kommer om han vinner igen.

Vinner Biden å andra sidan skulle det vara det absolut värsta som kan hända USA just nu. Då kommer hela landet bli som de värsta demokratstyrda städerna på relativt kort tid. Typ LA. Ökad brottslighet, mindre polis, och uteliggare och pundare överallt.

Du bör nog inte ta mig på allvar. Jag kommer dock fortsätta med särskrivningar därför att jag kör SwiftKey i mobilen. Allra bäst är det ifall du skriver till någon annan då jag inte bör tas på allvar.

Jag är faktiskt glad över att du tror att Joe biden leder till fler uteliggare. Fler mord. Fler brott. Osv
I hans crime bill (den har goda och dåliga sidor) så drev han igenom kravet på att hundra tusen nya poliser skulle anställas. Han införde noll tolerans mot uteliggare men det nämnde inte Breitbart och Tim pool för dig misstänker jag.
Sen hoppas jag att usa fylls med transsexuella och mexikanska invandrare redan dagen efter bidens installation. Ifall du ger mig en lista på dina farhågor så ska jag önska mig dessa med här i tråden.

Överhuvudtaget hoppas jag att ni alla kan uttala meningen president Joseph Willamette Biden fram till 2021 januari.

Gud vad jag ser fram emot Michael Cohens bok. Den som Trump gått till domstol för att stoppa.
Snart kommer den ut. Och jag tänker gotta mig i att förnedra er och Trump här i tråden.
2020-08-12, 17:56
Bannlyst
President Joe biden misstycker. Och Donald Trump har slutat spendera i 3 swing states. Därför att biden lägger över 2milj om dagen på ads.
Vill inte krossa dina känslor men bidens approval rating gick om Donald Trump i alla åldersgrupper.
Samma sak med Bidens approval rating gällande vem som hanterar ekonomin

Amerikaner är så trötta på Trump att de röstar för en Satanist pedofil demokrat hellre än orange cheeto face.
Hur dålig president måste Trump ha varit för att förlora mot en pedofil som biden 😁
Citat:
Ursprungligen postat av Damnist2

2020-08-12, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Hur ska folk tycka att Trump gjort ett bra arbete kring smittspridningen, effektiv testning och den ekonomiska situationen?

Trump stängde ner all flygtrafik mot omvärlden mycket snabbare än något annat land reagerade i väst. Länder i Europa blev chockade över att USA gjorde så mot dem. Trumps administration köpte in tusentals respirationer och skyddsmaterial långt innan andra regeringar världen över reagerat.

Att smittan sedan spridits i USA trots lockdowns och dylikt är inte så konstigt. Det har varit enormt mycket människor i rörelse i och med BLM protester, som vänstern eldat på för att skapa fördel i presidentvalet.

Svenska medier eldar gärna på att det är utom kontroll i USA. Något många här hemma glömmer är dock att Sverige fortfarande leder i antal döda per capita över USA.
2020-08-12, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Du bör nog inte ta mig på allvar. Jag kommer dock fortsätta med särskrivningar därför att jag kör SwiftKey i mobilen. Allra bäst är det ifall du skriver till någon annan då jag inte bör tas på allvar.

Jag är faktiskt glad över att du tror att Joe biden leder till fler uteliggare. Fler mord. Fler brott. Osv
I hans crime bill (den har goda och dåliga sidor) så drev han igenom kravet på att hundra tusen nya poliser skulle anställas. Han införde noll tolerans mot uteliggare men det nämnde inte Breitbart och Tim pool för dig misstänker jag.
Sen hoppas jag att usa fylls med transsexuella och mexikanska invandrare redan dagen efter bidens installation. Ifall du ger mig en lista på dina farhågor så ska jag önska mig dessa med här i tråden.

Överhuvudtaget hoppas jag att ni alla kan uttala meningen president Joseph Willamette Biden fram till 2021 januari.

Gud vad jag ser fram emot Michael Cohens bok. Den som Trump gått till domstol för att stoppa.
Snart kommer den ut. Och jag tänker gotta mig i att förnedra er och Trump här i tråden.

Tror du Bidéns skötare har berättat för honom vem dom valde som VP?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in