2020-08-12, 14:26
Bannlyst
När tar lögnerna slut?
När det framkommer att Trump flygit Lolita express så är det plötsligt ett tomt plan. Jag skulle kunna sälja dig en bro märker jag.

https://www.elitedaily.com/p/9-donald-trump-quotes-about-ivanka-that-are-super-uncomfortable-8646720
Vilken pappa pratar om sin dotters jag bröst? (googla)
Vilken pappa vill ha en lapdance av sin dotter (googla)
Jeffrey epstein var medlem i Mat-a-Lago. Trump och epstein festade ihop. (googla eller be mig om en källa)
Jane doe vs Donald Trump (Trump anmäld för våldtäkt av minderårig)
Hennes deposition finns på google i sin helhet.

Trump och epstein flög från new jersey ihop. Enligt en vän till ghislaine som var med på planet.
Ghislaine och Trump umgicks socialt (googla bilder) och ghislaine maxwell är idag åtalad för att vara just pedofili.

Ändå är det Joe biden som är det största hotet mot mänskligheten.

Din projektion är enorm idag.
Jag är beredd att sluta skriva om detta ifall du upprepar efter mig...

President Joe w biden och vice president kamala Harris

Citat:
Ursprungligen postat av vallero
Snacka om projection! Trump sa att om hon inte vore hans dotter så hade hade han gärna datat henne när han var i samma ålder. Det var en komplimang som yttrades helt öppet. Att tycka att ens (dessutom vuxna) dotter är en attraktiv kvinna är inte onormalt!

Sedan flög Trump en gång med Epsteins plan (utan Epstein). De var ytligt bekanta och Trump behövde snabbt ta sig från Miami till NYC och fick låna planet. Det är redan välkänt att Trump inte var insyltad med Epsteins affärer utan hade t.om. sagt upp bekantskapen långt innan Epstein blev åtalad första gången (och Trump inte ens hade några politiska ambitioner). Det är bara idioter som tror det. Typ samma idioter som fortfarande tror att Trump agerar som en Rysk agent trots hela utredningen.
2020-08-12, 14:29
Bannlyst
Ingen tar bill Clinton i försvar. Om det framkommer att han legat med minderåriga så bör han utredas av fbi. På samma sätt som Trump borde utredas för fallet med minderåriga Jane doe va Donald John Trump vid Manhattans domstol.

Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Kanske lite OT, men det är ju stor skillnad på att säga "min dotter är vacker" och "jag vill dejta min dotter, synd att hon är min dotter bara". Han sa det ju dessutom i meningen efter att han sa att hon har en snygg kropp och antytt att hon hade passat i Playboy. Han har dessutom antytt flera gånger att han hade dejtat henne om hon inte vore hans dotter, fattar inte varför man inte bara kan medge att detta är sjukt jävla creepy. Jag har aldrig i hela mitt liv hört en man prata om att han hade dejtat sin dotter, det har aldrig hänt och hade något i min bekantskapskrets gjort det så hade jag tyckt att det var riktigt obehagligt

Däremot håller jag med om det du säger om Epstein, jag tror inte att Trumps kopplingar till Epstein var lika starka som t.ex. Bills eller Andrews

Må hända. Men varför låtsas som om det är normalt för en president att ge sina välönskningar till den just nu mest kända pedofilen i världen?
2020-08-12, 14:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
Vilka Swing states är det som gäller i år? Någon som har något vettigt argument varför de skulle ha svängt i så fall? Svar som "Trump suger" kommer inte att besvaras.
Min personliga åsikt är att följande delstater är in play i år. Fick listan genom att googla battleground states 2020.

New Mexico
Arizona
Michigan
Pennsylvania
North Carolina
Ohio
Florida
Halva delstaten New Hampshire
Wisconsin

Trump suger
2020-08-12, 14:33
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Må hända. Men varför låtsas som om det är normalt för en president att ge sina välönskningar till den just nu mest kända pedofilen i världen?

Ingen aning, antagligen för att han snackar ur röven som vanligt. Varför sa Trump nyligen att spanska flugan ledde till andra världskrigets slut? Varannan sak som han slänger ur sig är osammanhängande smörja, och jag tror att vi kan kategorisera hans välönskningar till Maxwell som sådant. Tror inte att han tänker innan han talar, hade han gjort det så hade han fattat att även om det vore så att han genuint önskar Maxwell väl så vore det korkat som in i helvete att säga det

Det är dock lite kul att Trumpsupportrar inte gjort en större grej av att han önskar henne väl, med tanke på vilken explosion det hade blivit inom Q-rörelsen om det vore Clinton som gjorde det hahaha
2020-08-12, 14:35
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Vilka Swing states är det som gäller i år? Någon som har något vettigt argument varför de skulle ha svängt i så fall? Svar som "Trump suger" kommer inte att besvaras.

Florida och Texas talas det väldigt mycket om, speciellt Florida
2020-08-12, 14:41
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:

Florida är väl en, hårt drabbat av corona, långsam återhämtning efter massarbetslösheten under våren. Lär inte gå mycket snabbare heller med tanke på hur man misskött coronakrisen. Biden leder med 5% just nu men den staten avgörs alltid med mycket mindre marginal
2020-08-12, 14:42
Medlem
valleros avatar
Citat:
När tar lögnerna slut?
När det framkommer att Trump flygit Lolita express så är det plötsligt ett tomt plan. Jag skulle kunna sälja dig en bro märker jag.
Jag sa inte att planet var tomt men Epstein var inte ombord. Men du menar väl att planet ständigt hade en stab av 12-åriga massöser!
Citat:
Vilken pappa vill ha en lapdance av sin dotter (googla)
https://www.snopes.com/fact-check/ivanka-trump-lap-sitting/
Citat:
Jeffrey epstein var medlem i Mat-a-Lago. Trump och epstein festade ihop. (googla eller be mig om en källa)
Precis! Den klubb som Epstein kastades ut från på livstid för att han raggat på en anställds dotter! Att de tidigare varit ytligt bekanta är välkänt.
Citat:
Jane doe vs Donald Trump (Trump anmäld för våldtäkt av minderårig)
Hennes deposition finns på google i sin helhet.
En anmälan som har blivit helt förkastad som osann och nedlagd!

Jag tror det är du som behöver googla lite.
2020-08-12, 14:45
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallero
Jag sa inte att planet var tomt men Epstein var inte ombord. Men du menar väl att planet ständigt hade en stab av 12-åriga massöser!

https://www.snopes.com/fact-check/ivanka-trump-lap-sitting/

Precis! Den klubb som Epstein kastades ut från på livstid för att han raggat på en anställds dotter! Att de tidigare varit ytligt bekanta är välkänt.

En anmälan som har blivit helt förkastad som osann och nedlagd!

Jag tror det är du som behöver googla lite.
Ja, Epstein är ett stort problem för trumpen, speciellt efter Maxwell hyllningarna.
Och tidigare erfarenheter vi har med trumpen som gå in till minderåriga tjejer och trotsa runt där, och pedofil uttalanden om dotter.
2020-08-12, 14:56
Medlem
valleros avatar
Citat:
Valet av Harris och hennes öppna motstånd mot fracking gör att demokraterna kan räkna bort Pennsylvania och Ohio. Ifall fracking är bra eller dåligt är inte min poäng utan att dessa stater knappast kommer rösta för ett förbud mot något som skapat massor av jobb i dessa stater.
2020-08-12, 14:59
Medlem
volvo 240s avatar
Före Corona så pratades det om att Trump skulle ta hem i stort sett allt. Nu tror jag att han vinner men med en mindre marginal. Tyvärr så har endel människor redan glömt att han hade fått ner aerbetslösheten till rekordlåga nivåer och att ekonomin var i toppskick före Corona, något inget land eller regering kunnat förbereda sig på. Arbetslösheten går nu återigen fort neråt men det är nog inte något alla får veta. Det är så sjukt hur oppositonen och medierna kan fortsätta att hata en vald president i fyra år. Det är riktigt sjukt. Nog fan ogillar jag Löfvén men det är han som vann valet och jag accepterar att han är min statsminister. Får försöka igen i nästa val. Dessutom i USA så har de ju midterm val så en administration får ju aldrig fyra år på sig att göra det de tänkt utan en massa avbrott och tjaffs.
2020-08-12, 15:02
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Före Corona så pratades det om att Trump skulle ta hem i stort sett allt. Nu tror jag att han vinner men med en mindre marginal. Tyvärr så har endel människor redan glömt att han hade fått ner aerbetslösheten till rekordlåga nivåer och att ekonomin var i toppskick före Corona, något inget land eller regering kunnat förbereda sig på. Arbetslösheten går nu återigen fort neråt men det är nog inte något alla får veta. Det är så sjukt hur oppositonen och medierna kan fortsätta att hata en vald president i fyra år. Det är riktigt sjukt. Nog fan ogillar jag Löfvén men det är han som vann valet och jag accepterar att han är min statsminister. Får försöka igen i nästa val. Dessutom i USA så har de ju midterm val så en administration får ju aldrig fyra år på sig att göra det de tänkt utan en massa avbrott och tjaffs.

Obama var ju dock hatad i 8 år av republikanerna, det är extremt polariserat i USA och har varit det länge nu
2020-08-12, 15:15
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Min personliga åsikt är att följande delstater är in play i år. Fick listan genom att googla battleground states 2020.

New Mexico
Arizona
Michigan
Pennsylvania
North Carolina
Ohio
Florida
Halva delstaten New Hampshire
Wisconsin

Trump suger

Tur att du inte styr över detta då. Flera av dessa stater är redan rejält Republikanska men MSM rapportererar ej, ex Florida.

Med Kamala Harris och 15-25dgr framåt har vi egentligen bara att diskutera huruvida Michigan och New Mexico kliver över till Trump.

Många här tror att det blir jämt, kan säkert kännas så med MSM som flaggar fel dagarna i ända, men slutlig landslide för Trump är på väg. Kommer Kayne tillskott är frågan om Trump vinner fler demokratiska stater. Kan bli historisk seger för Trump.

Trump:
40% Svarta
50% Latinos
Kayne West

L.A.N.D.S.L.I.D.E

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här