När tar lögnerna slut?
När det framkommer att Trump flygit Lolita express så är det plötsligt ett tomt plan. Jag skulle kunna sälja dig en bro märker jag.
https://www.elitedaily.com/p/9-donald-trump-quotes-about-ivanka-that-are-super-uncomfortable-8646720
Vilken pappa pratar om sin dotters jag bröst? (googla)
Vilken pappa vill ha en lapdance av sin dotter (googla)
Jeffrey epstein var medlem i Mat-a-Lago. Trump och epstein festade ihop. (googla eller be mig om en källa)
Jane doe vs Donald Trump (Trump anmäld för våldtäkt av minderårig)
Hennes deposition finns på google i sin helhet.
Trump och epstein flög från new jersey ihop. Enligt en vän till ghislaine som var med på planet.
Ghislaine och Trump umgicks socialt (googla bilder) och ghislaine maxwell är idag åtalad för att vara just pedofili.
Ändå är det Joe biden som är det största hotet mot mänskligheten.
Din projektion är enorm idag.
Jag är beredd att sluta skriva om detta ifall du upprepar efter mig...
President Joe w biden och vice president kamala Harris
När det framkommer att Trump flygit Lolita express så är det plötsligt ett tomt plan. Jag skulle kunna sälja dig en bro märker jag.
https://www.elitedaily.com/p/9-donald-trump-quotes-about-ivanka-that-are-super-uncomfortable-8646720
Vilken pappa pratar om sin dotters jag bröst? (googla)
Vilken pappa vill ha en lapdance av sin dotter (googla)
Jeffrey epstein var medlem i Mat-a-Lago. Trump och epstein festade ihop. (googla eller be mig om en källa)
Jane doe vs Donald Trump (Trump anmäld för våldtäkt av minderårig)
Hennes deposition finns på google i sin helhet.
Trump och epstein flög från new jersey ihop. Enligt en vän till ghislaine som var med på planet.
Ghislaine och Trump umgicks socialt (googla bilder) och ghislaine maxwell är idag åtalad för att vara just pedofili.
Ändå är det Joe biden som är det största hotet mot mänskligheten.
Din projektion är enorm idag.
Jag är beredd att sluta skriva om detta ifall du upprepar efter mig...
President Joe w biden och vice president kamala Harris
Citat:
Snacka om projection! Trump sa att om hon inte vore hans dotter så hade hade han gärna datat henne när han var i samma ålder. Det var en komplimang som yttrades helt öppet. Att tycka att ens (dessutom vuxna) dotter är en attraktiv kvinna är inte onormalt!
Sedan flög Trump en gång med Epsteins plan (utan Epstein). De var ytligt bekanta och Trump behövde snabbt ta sig från Miami till NYC och fick låna planet. Det är redan välkänt att Trump inte var insyltad med Epsteins affärer utan hade t.om. sagt upp bekantskapen långt innan Epstein blev åtalad första gången (och Trump inte ens hade några politiska ambitioner). Det är bara idioter som tror det. Typ samma idioter som fortfarande tror att Trump agerar som en Rysk agent trots hela utredningen.
Sedan flög Trump en gång med Epsteins plan (utan Epstein). De var ytligt bekanta och Trump behövde snabbt ta sig från Miami till NYC och fick låna planet. Det är redan välkänt att Trump inte var insyltad med Epsteins affärer utan hade t.om. sagt upp bekantskapen långt innan Epstein blev åtalad första gången (och Trump inte ens hade några politiska ambitioner). Det är bara idioter som tror det. Typ samma idioter som fortfarande tror att Trump agerar som en Rysk agent trots hela utredningen.