Citat:
Ursprungligen postat av
Kaptenstjärt
Nej. Jag tänker inte diskutera mer med dig. Du debatterar oärligt och kan aldrig backa från något.
När någon visar felaktigheter i dina argument eller data så försöker du bara glida undan till något nytt ämne eller gå in djupare på någon annan detalj.
Du hade ju helt uppenbarligen fel om befolkningstätheten i London.
Nej. Det hade jag inte. London har en högre befolkningstäthet än Stockholm. Du gör bort dig igen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kaptenstjärt
All diskussion om befolkningstätheten började med att du inte kunde svälja att Sverige hade betydlig fler smittade än Norge i början av pandemin. Då blandade du korten och petade in befolkningstäthet för att visa hur kasst Sverige är och slippa erkänna ditt fel.
Nej, Du gör bort dig igen. Jag har diskuterat den EPIDEMISKA UTVECKLINGEN. Sverige hade sannolikt fått ett mindre antal smittade om man stängt ned.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kaptenstjärt
Du är en falsk och ynklig människa, en riktig jävla idiot helt enkelt.
Jag är en sjukt kunnig människa som får grymt bra betalt för att sammanställa beslutsunderlag på regeringsnivå just på grund av att jag aldrig begår några statistiska fel. Att det retar gallfeber på dig när du har fel, det förstår jag
Citat:
Ursprungligen postat av
Kaptenstjärt
Lite senare uppger du att aldrig påstått hade befolkningstäthet påverkar smittspridningen i någon större utsträckning.
Nej. Du gör bort dig igen. Jag har menar att befolkningstätheten har en viss påverkan på den EPIDEMISKA UTVECKLINGEN. Kan du inte ens läsa innläggen innan du kommenterar så du slipper göra bort dig?
Nä, vad tragiskt. Först spelar du allan ballan och påstår att du lyckats bevisa ett sakligt eller statistiskt fel i min argumentation , och när du blir ombedd att visa var detta skulle ha skett så skall du springa och gömma dig? Herregud...
Gör så här i stället:
Gå igenom de uppgifter jag levererat här i forumet och korskolla gentemot officiella uppgifter. Och om du hittar något fel så kan du publicera det här (du kommer inte hitta något eftersom jag i motsats till dig själv och många andra faktiskt kollar saker INNAN jag skriver) så skall jag bemöta det.