Citat:
Ursprungligen postat av
Kaptenstjärt
Du döljer bara din okunskap med ett fejkat mästrande och genom att vara kaxig.
Vi är flera stycken som gång på har visat felaktigheter i dina data och dina påstående.
Du borde lära dig lite ödmjukhet.
Du gapar och skriker om alla andras ofullkomligheter och vilka idioter dom är. Men du har inte många rätt själv när man väl börjar granska dina siffror.
Det verkar inte vara någon större skillnad i befolkningstäthet i de centrala delarna av London och Stockholm. Trots att du skrikit dig blå om det i över ett dygn.
Bla bla bla.
Inte EN gång har du lyckats "visat felaktigheter i dina data och dina påstående".
Den vanliga processen här verkar vara att
1. Jag kollar upp något i officiell statistik och publicerar på forumet.
2. Någon blir förvånad och tänker "det där kan fan inte stämma, han måste räknat fel".
3. Någon postar "haha, din jöns, du har fel som vanligt"
4. Jag postar ytterligare unformation som även DEN är korskollad gentemot officiell statistik
5. Någon postar "det var inte vad du menade, du menade något annat"
6. Någon postar sedan en rättelse (som visar sig vara totalt fel)
7. Jag postar den korrekta statistiken som visar att påstpendet i 6 är helt galet (i regel du, och två andra som ännu inte lärt sig att kolla uppgifterna innan ni publicerar)
8. Någon postar "du hade fel som vanligt" (i regel du, och två andra som ännu inte lärt sig att kolla uppgifterna innan ni publicerar)
Länka gärna till ETT påstående där jag har sakligt och statistikt fel. Go on. I'm waiting.