2020-08-12, 01:07
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumpIsPresident
Kanske för att Amerikanerna ska se vilken kass kandidat Harris är? Det är en lysande ad.

Dessutom kallade Harris både Biden för rasist och annat i debatterna, nej Amerikanerna gillar verkligen inte Harris, vilket katastrofalt val!

Är väl bara ni vänsterdårar som försöker hypa upp henne som någon populär kandidat fast hon inte fick några röster i primärvalet..

Har redan försökt förklara för dig att jag som vänster ogillar henne och att hon inte är vänster, har även gett dig chanser att berätta vad som gör henne till en vänsterextremist men du är en renodlad idiot som inte kan tänka längre än dina inövade tre fraser

Citat:
Ursprungligen postat av BlackScorpion-Swe
Det gör han ju. Hör du inte det? Radical left, Slow Joe, Phony Kamala. Du begriper väl att han flirtar med demokraternas bas och inte vill förnedra väljarna som röstade på honom. Jag tror inte du förstår hur hårt han går på honom om att Joe är senildement, inte vet vart han är och att han längtar till debatten som Joe inte får fly ifrån (för att om Joe nekar får han rätt och om inte så krossar han honom). Du kommer se vilken våldtäkt det kommer att bli. Det lovar jag dig. Riktig våldtäkt med analsex och hela köret.

Ja, du behöver inte övertyga mig om det. Trump är också körd i huvudet och citatmaskin med konstanta brain glitches men Biden är så mycket värre och Trump kommer köra över honom i debatterna. Och nej, han attackerar inte Biden på samma sätt, hans främsta poäng mot Hillary var inte att hon var "radical left" utan att hon i decennier backat policies som tagit jobb från amerikaner, han har pratat handelsavtal, krig osv, han gör inte det med Biden, i alla fall inte i närheten lika mycket. Minns inte att han någonsin sa något så korkat som "Clinton is going to hurt god" om henne
Senast redigerad av hjaelploskille 2020-08-12 kl. 01:10.
2020-08-12, 01:07
Bannlyst
Kan det verkligen stämma att Donald Trump donerat pengar till Kamala Harris tidigare?

https://www.huffpost.com/entry/kamala-harris-donald-trump-donor_n_5f330497c5b6960c066d8fb5

Han verkar inte leva som han lär.
2020-08-12, 01:08
Bannlyst
Citat:
Hur menar du? Kanske ska läsa på lite hur Amerikansk politik fungerar

Joe Biden kommer att vinna valet. Det gläjder mig enormt
2020-08-12, 01:08
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Hur menar du? Kanske ska läsa på lite hur Amerikansk politik fungerar

Ja, jag är den första att erkänna jag inte är så intresserad av ett intellektuellt U-lands inrikespolitik fullt ut.
2020-08-12, 01:09
Medlem
BlackScorpion-Swes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Kan det verkligen stämma att Donald Trump donerat pengar till Kamala Harris tidigare?

https://www.huffpost.com/entry/kamala-harris-donald-trump-donor_n_5f330497c5b6960c066d8fb5

Han verkar inte leva som han lär.

Du är medveten om att Trump var demokrat förr i tiden va?
2020-08-12, 01:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BlackScorpion-Swe
Du är medveten om att Trump var demokrat förr i tiden va?

Börjar misstänka att Donald Trump även svängt i de flesta frågorna runt 2012 nånting. Inkl abort. Då han med största säkerhet betalat för en hel del aborter i sitt liv
2020-08-12, 01:14
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Jasså den analysen är gjord av ett mongo antar jag? Biden har 200 personer som kollar på hans möten digitalt, Bidens kampanj har knackat på 0 dörrar jämfört med Trumps kampanj som knackar på cirka en miljon i veckan? Trump snittar mellan 45-51% approval hela tiden och har en stor bas med väljare och en bra ekonomi bakom sig?

Du kan nog köra upp din så kallade Aftonbladet-analys i röven du

Tror som dig, USA röstar på sittande president i "war time", och det skulle man kunna jämföra rådande situation med. Det är VÄLDIGT oroliga tider, och med Trump vet man vad man har och kanske kan bygga upp ekonomin igen som han gjorde när han tillträdde 2017. Men Biden får man en sinnesförvirrad pervo, som hela tiden är ett hjärtslag från att lämna över makten till en vänsterextrem negress.

Skulle inte förvåna mig om krafter som vill se Trump och Republikanerna vid makten är de som ligger bakom BLM-protesterna. När svarta bränner ner städer så röstar vita, rädda väljare konservativt.
2020-08-12, 01:16
Bannlyst
Citat:
Mycket stora, Biden behöver skötare och är i dåligt skick. Kamala Harris är bland dom värsta valen man kunde välja och folk vill knappast se henne som president.

Hon trodde också på kvinnorna som Biden ska ha förgripit sig på men verkar inte bry sig om detta nu? Nej den omogna hasch-Harris bryr sig bara om makt och illegal invandring!

Då är det märkligt att det amerikanska folket hellre väljer en president som behöver en skötare och som har en haschrökare till VP , än Donald Trump. Hur dålig president måste man ha varit om Joe Biden framstår som ett mycket bättre alternativ?
2020-08-12, 01:18
Bannlyst
Citat:
Jasså den analysen är gjord av ett mongo antar jag? Biden har 200 personer som kollar på hans möten digitalt, Bidens kampanj har knackat på 0 dörrar jämfört med Trumps kampanj som knackar på cirka en miljon i veckan? Trump snittar mellan 45-51% approval hela tiden och har en stor bas med väljare och en bra ekonomi bakom sig?

Du kan nog köra upp din så kallade Aftonbladet-analys i röven du

Donald Trump skulle kunna knacka på 100milj dörrar. Han kommer ändå att förlora till Joe Biden. Ingen gillar att backa en förlorare.
Vh från en Aftonbladetläsare som inte har en förlorare i sitt nickname
2020-08-12, 01:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Skulle inte förvåna mig om krafter som vill se Trump och Republikanerna vid makten är de som ligger bakom BLM-protesterna. När svarta bränner ner städer så röstar vita, rädda väljare konservativt.
Nä, Donald Trump skulle inte ens kunna planera ett picknick-party.

Se bara Donalds health care plan som skulle ha kommit förra veckan..... Crickets...
2020-08-12, 01:41
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Vad nu då?
Om du missade denna länk förut så kan jag verkligen rekommendera den: Unwanted Truths: Inside Trump’s Battles With U.S. Intelligence Agencies Har kommit halvvägs. Mycket informativ läsning. Oavsett vilken höger-vänster hållning man nu kan tänkas hysa.
2020-08-12, 05:25
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Texas kan jag definitivt se flippas, detta efter att ha sett Bitecofers analys. Latinos är en slumrande jätte som med rätt Big Data analyser och tillräcklig funding kan mobiliseras. Biden lyssnar dessutom på Sanders, så detta kan därför mycket väl hända.

Texas: Toss-up -- Coronavirus Cases
North Carolina: Toss-up -- Coronavirus Cases
Georgia: Toss-up -- Coronavirus Cases
Ohio: Toss-up -- Coronavirus Cases
Minnesota: leaning blue -- Coronavirus Cases
New Hampshire: leaning blue -- Coronavirus Cases
Alla kurvor visar ett ökat dödstal...rekordsiffror faktiskt...bra eller dåligt för Trump?

Vi har redan sett hur klustersmittor kan flamma upp snabbt, men vad jag hör här bl a så berör inte det Trumpianer särskilt mycket -- dem gillar ju att knacka dörr när man ska ragga upp nya supportrar. Är det inte så man sprider skiten (och håller viruset aktivt) så drar man ju gärna iväg till ett superspridarevent också -- på en j*vla motorcykel! En femåring hade kunnat komma fram till att detta är en dålig idé. Men, men, nu ska Trump-bikers dra ut på tur igen -- efter sin lilla gathering -- å sprida skiten ännu längre och ännu djupare in i landet. Vore det inte så korkat så hade jag trott att det är by design. Finns inget annat sätt att se det på. Och det är som jag skrivit innan; väljarna anser att Coronahanteringen är viktigast när det kommer till ekonomin. Vill gärna höra motargument, typ som att världen är överbefolkad eller något, för det hade åtminstone varit ärligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in