Citat:
Ursprungligen postat av
TrumpIsPresident
Kanske för att Amerikanerna ska se vilken kass kandidat Harris är? Det är en lysande ad.
Dessutom kallade Harris både Biden för rasist och annat i debatterna, nej Amerikanerna gillar verkligen inte Harris, vilket katastrofalt val!
Är väl bara ni vänsterdårar som försöker hypa upp henne som någon populär kandidat fast hon inte fick några röster i primärvalet..
Har redan försökt förklara för dig att jag som vänster ogillar henne och att hon inte är vänster, har även gett dig chanser att berätta vad som gör henne till en vänsterextremist men du är en renodlad idiot som inte kan tänka längre än dina inövade tre fraser
Citat:
Ursprungligen postat av
BlackScorpion-Swe
Det gör han ju. Hör du inte det? Radical left, Slow Joe, Phony Kamala. Du begriper väl att han flirtar med demokraternas bas och inte vill förnedra väljarna som röstade på honom. Jag tror inte du förstår hur hårt han går på honom om att Joe är senildement, inte vet vart han är och att han längtar till debatten som Joe inte får fly ifrån (för att om Joe nekar får han rätt och om inte så krossar han honom). Du kommer se vilken våldtäkt det kommer att bli. Det lovar jag dig. Riktig våldtäkt med analsex och hela köret.

Ja, du behöver inte övertyga mig om det. Trump är också körd i huvudet och citatmaskin med konstanta brain glitches men Biden är så mycket värre och Trump kommer köra över honom i debatterna. Och nej, han attackerar inte Biden på samma sätt, hans främsta poäng mot Hillary var inte att hon var "radical left" utan att hon i decennier backat policies som tagit jobb från amerikaner, han har pratat handelsavtal, krig osv, han gör inte det med Biden, i alla fall inte i närheten lika mycket. Minns inte att han någonsin sa något så korkat som "Clinton is going to hurt god" om henne