2020-08-12, 00:53
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Verkar som om FHM inte lyssnat alltför mycket på Jompa iaf. Det var ju flera gånger som dom avvisade honom.
Citera
2020-08-12, 00:55
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bunsofsteel
Äcklar mig också att Tegnell så tydligt är Gieseckes lilla bitch.
Evidensbaserat my ass.

Slickar gubbens röv som tack för soft befattning snarare.

Värsta är att medelsvennen kommer missa detta och fortfarande lalla runt och tro att Sveriges "strategi" är bäst.
Ja, visst framstår Tegnell som en bitch i släptåg. Jag hoppas verkligen detta kommer fram i ljuset! Sådan fullständig arrogans dessa besitter! De rider på sina höga djävla hästar och kläcker ur sig ren skit, Norge gör fel?!?! Va fan e det? PINSAMT!🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Jag måste lugna ner mig annars kan jag inte sova, pulsen rusar, så förbannad känner jag mig just nu!😅😂🆘
Citera
2020-08-12, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Men HERREGUD, människa!
Bilden visar rent grafiskt att Stockholm är en liten grön oas där det knappt bor några människor.

Du kan inte mena att du vill argumentera för att att "Stockholm är lika trångbott som London eftersom det bor lika många människor i en tvårummare i Stockholm som i London"...?

Du menar på fullt allvar att du fått för dig att Sverige är lika befolkningstätt som UK och att Stockholm är like trångbott som London?

Jag ger upp. Jag orkar inte längre.
Gonatt.
Har du ens varit i Stockholms innerstad? Det är höga bostadshus precis överallt, och människor bor trångt. En stad i väst blir inte mycket tätare än Stockholms innerstad. Om man inte har skyskrapor precis överallt, men det har inte London.

Enligt Wiki så har både London och Stockholm en densitet på drygt 5000 inv/km2 i sin stadskärna. Har du nåt bättre att komma med så länka.

Du kan samtidigt förklara varför Storbritanniens geografi är skälet till att ni får mer covid än Sverige, men ni har lustigt nog inte mer influensa, RS-virus eller andra coronavirus än vad vi har.
Citera
2020-08-12, 00:57
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenstjärt
Verkar som om FHM inte lyssnat alltför mycket på Jompa iaf. Det var ju flera gånger som dom avvisade honom.
Snälla, jag spränger snart ett blodkärl. Ge dig.🙋🏼‍♀️😂

De avvisade inte alls honom.
Citera
2020-08-12, 00:58
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackeredVonAnka
Ja, visst framstår Tegnell som en bitch i släptåg. Jag hoppas verkligen detta kommer fram i ljuset! Sådan fullständig arrogans dessa besitter! De rider på sina höga djävla hästar och kläcker ur sig ren skit, Norge gör fel?!?! Va fan e det? PINSAMT!🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Jag måste lugna ner mig annars kan jag inte sova, pulsen rusar, så förbannad känner jag mig just nu!😅😂🆘

Jag ser inget konstigt i det dom gjort?
Citera
2020-08-12, 00:59
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:
Snälla, jag spränger snart ett blodkärl. Ge dig.🙋🏼‍♀️😂

De avvisade inte alls honom.

Nähä, så vi öppnade upp gymnasium och universitet?
Citera
2020-08-12, 01:01
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Det var väl det enda de avvisade, de hade ju för fan precis stängt dem.

Tycker du att det han skrev till AP-fonden stämde med verkligheten? Giesecke och nissarna trodde att covid-19 var som en vanlig influensa.

God natt.
Citera
2020-08-12, 01:03
Medlem
Citat:

Japp. I mitten av juni..
Citera
2020-08-12, 01:06
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:

Tycker du att det han skrev till AP-fonden stämde med verkligheten? Giesecke och nissarna trodde att covid-19 var som en vanlig influensa.

God natt.

Vem visste vad som stämde den 13 mars?

Han skriver vidare att toppen kommer nås 3-4 veckor senare.
Tittar man på inläggningarna på IVA så ser det ut att stämma ganska bra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Men HERREGUD, människa!
Bilden visar rent grafiskt att Stockholm är en liten grön oas där det knappt bor några människor.

Dom hårdast drabbade områdena i är extremt trångbodda i sthlm, städer som har sånna områden drabbas nog hårdare eftersom dom fungerar som katalysatorer för klustersmitta.

Det är bara kolla vilka yrken som är vanliga där så förstår man hur illa det blir om det inte stannar hemma vid sjukdom.
Citera
Medlem
Citat:

God natt.

Vilket det typ är. Jävla överreaktion världen över. Även i Sverige.
Citera
2020-08-12, 01:08
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Japp. I mitten av juni..

Men inte i slutet av Mars som Jompa G. bad om efter ett glas vin.

Att han tyckte det är heller ingen nyhet, det sa han öppet i flera intervjuer med media. Att han tyckte det var fel.

Just den grejen är ju ganska banal, han har öppet uttryckt den åsikten i media och gör det till FHM men får inget gehör. Vad är grejen? Blir ju mest skvaller (Jompa dricker vin på fredagar)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in