Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-11, 23:37
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Okej..(o med handen på hjärtat igen) : Tror du valet utav K. Harris ökade/minskade Bidens chanser att vinna valet i höst ?

(jag tror det minskade)

Det är svårt o avgöra faktiskt, det är ett udda valår där vi som sagt ser republikaner som arbetar emot en republikansk president och vi ser hur folk går ut med att de kommer att rösta på Biden enbart för att rösta bort Trump.

Så helt ärligt, jag vet inte om hon hjälper honom eller inte, min gissning är att hon inte lär påverka nämnvärt, för vi vet inte hur det kommer att se ut i november.
Citera
2020-08-12, 00:04
Medlem
HAARPs avatar
Kamala verkar bra , emot fracking och vill skära ner på budgeten för militären.
Citera
2020-08-12, 00:05
Medlem
Jag tror ärligt talat att dom valde Kamala Harris som vicepresidentkandidat pga. att hon är en kvinna.

För att locka alla kvinnliga röstare i USA.

Det måste ju helt klart vara orsaken.
Citera
2020-08-12, 00:09
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Jag börjar seriöst tro att du är ett troll som vill få Trumpsupportrar att se ut som idiotjävlar. Harris vänsterextremist? Vänstern avskyr Harris, varför i helvete skulle hon vara vänsterextremist? Vilka av hennes policies/idéer syftar du på som ska vara vänsterextrema?

Trump donerade förresten pengar till henne 2011 och 2013, du som mental dvärg borde väl tycka att Trump stödjer vänsterextremister nu?
Förstår att du som vänsterextremist blir sårad när man kritiserar dina favoriter. Harris stödjer definitivt de radikala vänsterdårarnas agenda fullt ut och därför hatar vanliga Amerikaner henne lika mycket.

Det och att hon legat sig fram i karriären, bra VP kandidat Haha!

Är det några som trollar är det ni som sitter och spammar i kör efter varandra dygnet runt
Citera
2020-08-12, 00:10
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HayabusaMannen
Jag tror ärligt talat att dom valde Kamala Harris som vicepresidentkandidat pga. att hon är en kvinna.

För att locka alla kvinnliga röstare i USA.

Det måste ju helt klart vara orsaken.

Det finns andra bättre kvinnliga politiker att välja, bland annat Nevadas demokratiska senator, det ska bli intressant och se vad hon kan bidra med som VP kandidat men jag är missnöjd då jag anser att det finns bättre alternativ.
Citera
2020-08-12, 00:12
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HAARP
Kamala verkar bra , emot fracking och vill skära ner på budgeten för militären.

-Drar säkert röster i Texas, Ohio etc..(skulle inte dems vinna i Texas ?)
-Yes.., drar säkert röster i stater där militärbaser är lokaliserade..
Citera
2020-08-12, 00:12
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Vaknade nu du till liv efter det varit så där harmoniskt debatt klimat, Kunde du inte hållt dina fingrar i styr eller tagit ett forum i US där dina likasinnade debatterar så kan vi vuxna ha en civiliserad debatt klimat!

Japp dina 43% som gillar Humle 43% som gillar han tja innan November så är dem färre allt efter som viruset sprider sig i US, Men sådana saker bryr väl inte du dig om likt din store ledare som undviker frågan gång på gång dem skulle ju försvinna i April & Maj nu Augusti och viruset är kvar!
Jasså? 49% i senaste Rasmussen som är mer trovärdiga än ”polls” som tar 10 % mer demokrater... Haschrökaren Harris visar verkligen på att Biden är körd haha! Ingen ville ha henne i primärvalet ens, varför skulle folk rösta på henne nu då alla vet att Biden inte kommer att orka?

Jobbigt när jag är här förstår jag och avbryter erat spammande i kör dygnet runt.
Citera
2020-08-12, 00:14
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Citat:
Ingen, verkligen INGEN gillar Harris i staterna och detta valet visar bara på att Demokraterna vet att dom är körda. En vänsterliberal kärring från CA drar inga röster direkt.
Citera
2020-08-12, 00:25
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:

Tror inte att idén är att de ska vinna Texas utan att Trumps kampanj ska spendera pengar där

håller du förresten med NPC:n uppe som kallar Harris för vänsterextremist? Vad är det för vänsterextrema policies hon har i så fall?
Citera
2020-08-12, 00:29
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Vet inte om det skulle funka till hans fördel om jag ska vara ärlig, Pence är fruktansvärt tråkig att lyssna på och om han är för defensiv så kommer han absolut att ses som svag och det skulle nog inte Trump tycka om.

Nej, vi lär nog behöva plocka fram popcornen i höst då Pence lär bli tvingad att göra något han inte är bekväm med och faktiskt debattera mot någon som är vältalig.
Pence lär krossa Harris utan några problem då hon är en naiv hasckrökare som verkligen inte kan debattera. Blir underbart att se Pence rövköra henne
Citera
2020-08-12, 00:33
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumpIsPresident

Att ni är så desperata och skyller på Trump för viruset visar bara på att tt ni vet att ni förlorat

Att du tolkar det som att man "skyller viruset på Trump" för att man argumenterar att han hanterat krisen undermåligt är ju bara ett sätt för dig att slingra dig som en orm, för genom att säga "viruset är inte Trumps fel" så slipper du bemöta "Var det inte i April som Viruset skulle försvinna eller var det i Maj", vilket han de facto sa:

"It's one person coming in from China, and we have it under control. When you have 15 people. And the 15 within a couple of days is going to be down to close to zero, that's a pretty good job we've done. Looks like by April, you know, in theory, when it gets a little warmer, it miraculously goes away."

Du kan inte hålla för öronen och försvinna in i ditt safespace och upprepa "viruset är inte Trumps fel" när ingen ens hävdar att Trump gick in i ett labb och tillverkade covid-19, det handlar om hans respons
Citera
2020-08-12, 00:34
Medlem
fladdermusvirusets avatar
Att Demokraterna väljer Kamela Harris till VP-kandidat, låter ungefär lika smart som när brittiska Labour valde den extreme Corbyn till partiledare.

Väljer man kandidater som är för extrema för genomsnittsväljarna, så kommer de att fly från partiet, och rösta för motståndarpartiet istället.

Harris kommer från ultraliberala Kalifornien. Hur tror demokraterna att detta ska kunna locka marginalväljare i de konservativa vågmästarstaterna i Mellanvästern?

Identitetsvänstern har fått för stort inflytande inom demokraterna, och detta är anledningen till att demokraterna förlorar mot republikanerna.
Senast redigerad av fladdermusviruset 2020-08-12 kl. 00:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in