Citat:
Ursprungligen postat av
atlasbmw
Tror att GM var hög av cannabis samt hetsigt dödade BO. GM fick panik samt ringde sina släktingar och försökte röja undan kroppen. Huvudet är kvar för att kanske gå begrava det själv någonstans.
Om man täcker för något eller lägger över täcke osv tyder det på att det finns en aning empati. Dock har GM narccistiska drag samt är han ung och när man är det göra man hetsiga saker, hjärnan är ej färdigutvecklad. Det som är intressant är vem som egentligen mördade BO? GM DNA finns överallt såklart men det behöver inte betyda att GM har gjort det. Kanske hjälpte GM istället och några andra kompanjioner gjorde det.
Enligt mig behövs fulltständig data-trafik av GMs bekanta ordentligt analyseras och vittnen behövs förhöras på nytt och att man säger till vittnen att det finns konsekvenser att ljuga.
Det intressanta är att det låter som vittnen ljuger, omöjligt att dom blivit hotade? I en sån liten stad i sverige så känner alla varandra och oavsett om vittnet blivit hotad så hade det kommit ut vem som hotat liksom så det kan ej vara GM familj. JAG TROR stort på att någon annan än GM vet vad som hände samt så behövs det nytt förhör. Även om GM DNA finns överallt och att han var sadistiskt i sina sms med BO så behöver det verkligen inte betyda att GM mördat, men däremot så kan medhjälp och grovt brott mot giftefriden. Jag är rättvis men gillar inte att någon dödar någon med rätt ska vara rätt oavsett bakgrund om man är konstig som människa etc etc. Kanske har GM svårt att uttrycka sig samt att han vet att hans DNA finns överallt men ej vill liksom säga vem det var pga rädsla osv? Jag menar en sådan person har varken muskelstyrka för att döda någon, det är mycket som sägs i förhöret osv. En kall mördare erkänner och är stolta över det. Tack för att ni läste hoppas den som gjort detta sätts på plats.
Så som du resonerar, borde det isf vara ett planerat mord. W pratar med sin mamma 17 tiden, de lägger på för T kommer hem från jobb. Vid 18.30 tiden är han ute ur lgh. Han måste ha fått dit en medbrottsling jävligt fort du. Nä du detta va inte planerat, och det var ett aggressions mord i stundens hetta av T. OM han haft hjälp, är det isf med kroppen. Men han är mördaren.