2020-08-11, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
https://youtu.be/sGz488l5VKQ

Vad tycker ni om detta? Är det något ni kan tänka er leva med?

Lite intressant som jag inte visste som togs upp i klippet är att ca 12% av den invandring som kommer till Sverige är från väst, i Danmark är den siffran uppe i 60%. Varför kan vi inte vara som Danmark?

Vad tror ni kommer hända om så blir fallet? Inbördeskrig? Muslimerna kommer nog ta för sig och göra lite som de vill med våra kvinnor när de blir tillräckligt många skulle jag tro.

Det återstår att se.
Citera
2020-08-11, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nbsp
Det märkliga är hur invandringsvurmande div bokstavsavvikande sexuella minoriteter är, de lär få se på andra bullar när invandrarna blir i majoritet.

Detta är ju otroligt ironiskt. Eller vår kulturminister som på sin Facebook stoltserade med att hon gick i Pride för att därefter stoltsera med att hon efter attentatet på Nya Zeeland visar stöd Stockholms Moské vars anhängare eller åtminstone styrande troligen inte hade gråtit ifall HBT-personer kastades ut från hustak.
Citera
2020-08-11, 21:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av neweclipse
Lite naivt att tro att det dröjer till 2058. Redan nu är ju denna demografiska förändring genomförd i storstäderna, inte bara i dess förorter utan även i innerstadsområden. Väldigt tydligt nu när man 'hemestrat' i Göteborg att hela innerstan, Brunnsparken, Avenyn, Slottsskogen är fylld av MENA-population. Är väl egentligen bara i villaförorter runt storstäderna som förändringen inte skett.

Tror medelsvensken kanske kommer reagera när det blir tal om omfattande skattehöjningar för att 'rädda' välfärden. Men är V/MP/S smarta så maskerar de det som "Coronastöd" så går de flesta med på det ändå och vi kan fortsätta subventionera flyktinginvandringen som innebär en nettoförlust.

Nä visst.

Nu är det enbart våra etniskt klockrena svenska villaområden (såsom är i classic att vara 15 km från vulvan.) som är kvar icke-mångkulturella.

Nu är blattarna nära skiten. Nu är Svensson´s nära the shit.

Nu pratar vi Allah och skiten. Nu pratar vi total mångkultur.
Senast redigerad av TveksamOmMittLand 2020-08-11 kl. 21:20.
Citera
2020-08-11, 21:22
Medlem
Sunt-fornufts avatar
Påstår vi redan är i minoritet i flera områden redan, Stockholm, Malmö, Göteborg m.fl är som att besöka valfritt arab-land. Svenska folket är fega, svaga och som man bäddar får man ligga.....
Citera
2020-08-11, 21:24
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitfields
Somalier är den lyckligaste folkgruppen i Sverige, just genom att de gör ingenting. De gör exakt samma sak de gjort nere i Somalia med den skillnaden att här får de betalt för att vegetera. Tror du att de skulle fungera som en västerlänning och känna uttråkning? Absolut inte. De har en extremt låg IQ, kanske den lägsta i världen. De ligger under 70 i IQ. De inte bara gillar att vara andligt overksamma, leva men inte uträtta något, utan de har inget val - det är nedärvt genom tusentals generationer. De vegeterar och känner att de är lyckade bara genom att tagit sig till livstids försörjning.

Att klanernas avkommor blivit Sveriges superkriminella mördargrupper såsom Shottaz och Mordpatrullen etc. kan bero på att de vill vara som black lives matter i USA. De strävar efter en karriär inom hiphop, mord, våld, narkotika och gangsterism efter att de rånat en trettonårig svennerasist på hans jacka och mobil och pissat honom i munnen efteråt. Mobilen öppnar upp porten till blm-livsstilen. inspirationen flödar fritt.

Sossarna brukar gärna prata om värdegrund och när det gäller sossarnas nya adel så slår sossarna huvudet på spiken. Sossarnas värdegrund handlar om att bara du röstar på oss får du bidrag för resten av ditt liv och du kan leva BLM liv i den svenske rasistens plånbok, om du känner för det. (obs. jag hänvisar till den negativa delen av BLM och inte grundtanken)
Att kalla en folkgrupp adel låter inte särskilt seriöst.
Citera
2020-08-11, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sunt-fornuft
Påstår vi redan är i minoritet i flera områden redan, Stockholm, Malmö, Göteborg m.fl är som att besöka valfritt arab-land. Svenska folket är fega, svaga och som man bäddar får man ligga.....

Classic fuck

Våra 8 främsta/största BB i Svea och Götaland har åtminstonne sen -18 haft blattar som klar majoritetsägare bland nyfödda....

Paradise fkn Lost
Senast redigerad av TveksamOmMittLand 2020-08-11 kl. 21:32.
Citera
2020-08-11, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Att kalla en folkgrupp adel låter inte särskilt seriöst.

Invandrare är den nya adeln. De lever på oss andra och har privilegium. De är okritiserbara. Den riktiga nya "adeln" är sossepacket som lever på detta dock.
Citera
2020-08-11, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Vilken människosyn menar du då? Du hasplar ur dig påståenden som en dement gamling.

Jag blir ju inte förvånad om du, som visar en oerhörd intolerans mot andra människor, även visar det mot mig.
Hur visar jag en intolerans mot andra människor? För att jag inte vill bli en minoritet i mina förfäders land?
Citera
2020-08-11, 21:34
Medlem
Citat:
Naiv möjligtvis. Absolut inte svenskhatare.

Jag tror att det mest är hjärnspöken som spökar när folk inbillar sig att Sverige kommer övertas av muslimsk kultur inom den närmsta framtiden. Svenskar älskar sin kultur och kommer inte låta någon ta den ifrån dem. I alla fall inte jag.

Spelar ingen roll vad du tror, alla demografiska fakta visar att fortsätter det såhär så blir vi i minoritet i vårt eget land. Inom några decennier. Moskéer överallt och vi måste böja oss för islam. Det finns inget land med stor muslimsk andel där det råder harmoni mellan kulturerna. Inget.
Citera
2020-08-11, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
En annan studie visar att jorden kommer att tas över av aliens 2058. Gäsp!

Andelen aliens har inte ökat linjärt de senaste 30 åren i SCBs siffror. Kanske i din halvruttna hjärna?
Citera
2020-08-11, 21:36
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Invandrare är den nya adeln. De lever på oss andra och har privilegium. De är okritiserbara. Den riktiga nya "adeln" är sossepacket som lever på detta dock.
Samma sak med "sossepack".
Citera
2020-08-11, 21:37
Medlem
Raglefants avatar
Citat:
Jag vill inte ha ett Sverige där religion på något sätt påverkar andra människor. Religion är något som ska likställas med en hobby som var och en får syssla med på sin fritid. Religion ska absolut inte ha något med politik eller det offentliga att göra.

Tror du att vi närmar oss eller fjärmar oss från ett sekulariserat samhälle genom muslimsk invandring? Tror du att det blir fler eller färre böneutrop, segregerade badtider, kvinnor som tvingas bära huckle, maträtter som inte serveras i skolorna, och tusen andra saker?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in