Citat:
Ursprungligen postat av
maximilian25
Jag tror ingen annan är inblanade förutom tishko i det här, eftersom han va hemma 5 gånger dagen efter , han plockade up likdelar och då och placerade ut, han va ju bara hemma några få min också, vem åker hem 5 gånger från jobbet maxt 10 min varje gång? vad gjorde han hemma 5 gånger max 10 min varje gång? tro att kusinerna och pappan är inblandade är trams enligt mig
Hans egen förklaring var att han var hemma två gånger för att äta något, och de andra för att se om W kommit hem - hur hon nu skulle kommit in i bostaden när han hade hennes nycklar. Som vanligt har han krystade förklaringar på allt. Precis som lapparna i cellen. Precis som sitt utbrott att den "fucking horan fick vad hon förtjänade". F ö var han väl hemma en gång under närmare 20 minuter.
Han förklarade att detta var första gången han parkerade utanför sitt hem. Han brukar ställa bilen på jobbet, 100 meter från sitt hem. Nån förklaring till varför han parkerade direkt utanför sin port denna gång, fem gånger, hade han väl inte.