2020-08-11, 19:58
  #51241
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av censcur
Skarpt!!!! Marre A,,, verkligen skarpt redogörelse.....Vilken enormt bra redogörelse!! Har åklagaren, samt polis,,och även försvarsadvokater MISSAT detta.????....Denna tidslinje är ju utom rimligt tvivel starka BEVIS ..på att inblandade ljuger,ÄR INBLANDADE och då kommer ju automatiskt följd frågan varför?

Kan det vara så att W ”åkte med” till Alingsås och finns i dom trakterna, snarare än runt Uddevalla?
Citera
2020-08-11, 20:02
  #51242
Medlem
mannheimer83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Klart hon måste försöka - vore skit till försvarare annars. Men jag undrar vilka punkter hon vill överklaga, är det strafflängden eller skulden tro?
Ja man kan nästan tro att hon överklagar hennes egen ersättning. 1 miljon var för lite.

Självklart gör de rätt i att överklaga. Något annat vore orimligt oavsett vem försvararen är.
Citera
2020-08-11, 20:09
  #51243
Medlem
Jag tror ingen annan är inblanade förutom tishko i det här, eftersom han va hemma 5 gånger dagen efter , han plockade up likdelar och då och placerade ut, han va ju bara hemma några få min också, vem åker hem 5 gånger från jobbet maxt 10 min varje gång? vad gjorde han hemma 5 gånger max 10 min varje gång? tro att kusinerna och pappan är inblandade är trams enligt mig
Citera
2020-08-11, 20:32
  #51244
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maximilian25
Jag tror ingen annan är inblanade förutom tishko i det här, eftersom han va hemma 5 gånger dagen efter , han plockade up likdelar och då och placerade ut, han va ju bara hemma några få min också, vem åker hem 5 gånger från jobbet maxt 10 min varje gång? vad gjorde han hemma 5 gånger max 10 min varje gång? tro att kusinerna och pappan är inblandade är trams enligt mig
Hans egen förklaring var att han var hemma två gånger för att äta något, och de andra för att se om W kommit hem - hur hon nu skulle kommit in i bostaden när han hade hennes nycklar. Som vanligt har han krystade förklaringar på allt. Precis som lapparna i cellen. Precis som sitt utbrott att den "fucking horan fick vad hon förtjänade". F ö var han väl hemma en gång under närmare 20 minuter.

Han förklarade att detta var första gången han parkerade utanför sitt hem. Han brukar ställa bilen på jobbet, 100 meter från sitt hem. Nån förklaring till varför han parkerade direkt utanför sin port denna gång, fem gånger, hade han väl inte.
Citera
2020-08-11, 20:35
  #51245
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Eller både och. Blir intressant det här. Eftersom han är häktad blir det ganska snabba bandage. I mitten på september kanske?
Skulden...inte en chans...
Citera
2020-08-11, 20:37
  #51246
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fghtffyrdmns
Kan det vara så att W ”åkte med” till Alingsås och finns i dom trakterna, snarare än runt Uddevalla?
Nej, Linda kom kl 21.00 och ville ha kläder från Wilma för söket. T släppte inte in dom utan hämtade några plagg i en plastpåse iförd plasthandskar-sterilt.
Citera
2020-08-11, 20:40
  #51247
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novotar
Nej, Linda kom kl 21.00 och ville ha kläder från Wilma för söket. T släppte inte in dom utan hämtade några plagg i en plastpåse iförd plasthandskar-sterilt.

Påsar med W-delar kan väl följt med kusinerna?
Citera
2020-08-11, 20:50
  #51248
Medlem
Förmodligen sparade han huvudet för oralsex, varför annars?
Citera
2020-08-11, 21:01
  #51249
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nynyny
Förmodligen sparade han huvudet för oralsex, varför annars?
Trams. Sjuk fantasi. Han packade ihop det, packade en massa annat stuff för att sänka i sjön, gömma det eller vad som helst, när han hann. Men polisen hann före.
Citera
2020-08-11, 21:07
  #51250
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Trams. Sjuk fantasi. Han packade ihop det, packade en massa annat stuff för att sänka i sjön, gömma det eller vad som helst, när han hann. Men polisen hann före.
Så du menar att Tishko inte var sjuk?
Citera
2020-08-11, 21:18
  #51251
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nynyny
Så du menar att Tishko inte var sjuk?
Nej, han är inte sjuk. Han är en arrgogant narcissist som har en grandios sida och tror att han kan slå ihjäl någon och komma undan. Han är kontrollerande. Men inte sjuk. F ö så är det ologiskt att packa in huvudet i plast och aluminium, stänga väskan och lägga upp den i övre delen av garderoben om han ville göra som du tror.
Citera
2020-08-11, 21:21
  #51252
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Nej, han är inte sjuk. Han är en arrgogant narcissist som har en grandios sida och tror att han kan slå ihjäl någon och komma undan. Han är kontrollerande. Men inte sjuk. F ö så är det ologiskt att packa in huvudet i plast och aluminium, stänga väskan och lägga upp den i övre delen av garderoben om han ville göra som du tror.
Han skrev i sms att han ville stycka henne i fyra delar och ha sex med delarna. Sen hade han huvudet i garderoben flera dagar innan han blev gripen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in