2020-08-10, 19:37
Medlem
t
Citat:
Ursprungligen postat av darrenstylez
Har du någon koll på vad det är och kvalitet? Kapslar? Batmans/DonkeyKongs?
De sistnämnda, gula och gröna innehåller bara 10mg 2cb men säljs som 20mg. Sen varierar det ju såklart från batch till batch.

Sen beror det på dig själv med, din tolerans och kropp.

Testa 1-2, låt det gå 60 min och fyll på med 1-2 beroende på vad du börjar känna.
donkeybkong.. VAFAN!! bara 50mg?? så det räcker intecatt man betalar överpris 600kr för 100mg så får man 50mg.. i usa köper man 1g för 30 fucking dollar.. såfall tar jag resten nästa gång om detta inte bär av..
Citera
2020-08-10, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tripportreat
Ja då lär du ju fixa ruset iaf, mitt råd att börja med en står kvar dock. Du fixar väl säkert 2st även om de är doserade som de ska dock, är du såpass vågad så får du vara beredd på att de kan skjutsa på rätt bra dock. Det är upp till dig hur mycket du vill att det ska skeva på, personligen ser jag inte att jag skulle vilja gå över 30mg på 2c-b men alla är vi olika. På den dosen kändes det som att jag kunde manipulera atomer, även om sinnet var tillräckligt klart för att nånstans veta att jag såklart inte kunde det, fascinerande substans.

Gällande alkohol så är det nog ingen fara att dricka lite under ruset om du känner för det, tänk på att få i dig vanlig vätska också. Behandla det lite som om det vore mdma, du kommer bli varmare och avge mer vätska.

//Tripportreat

Citat:
Det här är ett rätt vågat tips då det teroetiskt kan landa på 80mg vilket är en rejält kraftig dos.

Jag råder starkt att enbart börja med en och utvärdera därifrån. Blir det en svag effekt så skulle jag låta det vara så och spara till nästa session, det är nästan alltid bättre att börja med en bra startdos istället för att försöka boosta sig till en lämplig nivå.

Med fem stycken så finns det ju lite utrymme för testande.

//Tripportreat

tog en för 70 min sen känner ingenting så nu tog jag en till... jävla fanskap som säljer 50mg för 100 och även med grymt överpris!!
Citera
2020-08-10, 19:57
Medlem
Citat:
Det här är ett rätt vågat tips då det teroetiskt kan landa på 80mg vilket är en rejält kraftig dos.

Jag råder starkt att enbart börja med en och utvärdera därifrån. Blir det en svag effekt så skulle jag låta det vara så och spara till nästa session, det är nästan alltid bättre att börja med en bra startdos istället för att försöka boosta sig till en lämplig nivå.

Med fem stycken så finns det ju lite utrymme för testande.

//Tripportreat
2 timmar sen, ingenting händer;(
åt dock stor måltid precis innan... kan det avgöra??

krossade en och snortade så 20 mg oralt 10 mg snort nu
Senast redigerad av Snortig 2020-08-10 kl. 20:31.
Citera
2020-08-10, 21:18
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snortig
2 timmar sen, ingenting händer;(
åt dock stor måltid precis innan... kan det avgöra??

krossade en och snortade så 20 mg oralt 10 mg snort nu
Ja, att äta precis innan intag är lite dumt. Dels hindrar det upptaget och dels riskerar man att bli illamående när det slår på.

Desamma gäller svamp och mdma.

Det bästa är att äta en hyfsat lätt men näringsrik måltid några timmar innan så du har energi i kroppen men magen är ändå inte full.

Med det sagt låter det ändå som att tabbarna är underdoserade, hur känns det nu?

//Tripportreat
Citera
2020-08-10, 23:40
Medlem
Citat:
Ja, att äta precis innan intag är lite dumt. Dels hindrar det upptaget och dels riskerar man att bli illamående när det slår på.

Desamma gäller svamp och mdma.

Det bästa är att äta en hyfsat lätt men näringsrik måltid några timmar innan så du har energi i kroppen men magen är ändå inte full.

Med det sagt låter det ändå som att tabbarna är underdoserade, hur känns det nu?

//Tripportreat
blev ej illamående men gillar detta inte... allting smälter på ett meningslöst vis:/ inge skillnad i musik och känslor som hör till

endast att allt smälter lite grann:/ lite tråkiga synhallucinationer som texten andas

tycker detta suger jämfört med dmt
Senast redigerad av Snortig 2020-08-10 kl. 23:46.
Citera
2020-08-11, 01:18
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
blev ej illamående men gillar detta inte... allting smälter på ett meningslöst vis:/ inge skillnad i musik och känslor som hör till

endast att allt smälter lite grann:/ lite tråkiga synhallucinationer som texten andas

tycker detta suger jämfört med dmt
Gissar på att det rör sig om underdoserade prylar.

Visst, att jämföra det med tryptaminer eller LSD blir lite dumt då det är ett väldigt annorlunda rus. Men får man en bra effekt av det så är det som att ta en mild psykadelisk drog ihop med en lättare dos mdma typ. Plus kraftiga vissuals, på 30mg började det skjutsa på rätt bra för min del.

Däremot är det inget jag skullle ta i ensamhet då man inte blir lika trippad i skallen, däremot är det en utmärkt drog att ta för att ”partytrippa”. Fantastiskt på rave.

Om du inte ens fick en vettig effekt nasalt så gissar jag tyvärr på dåliga prylar.

//Tripportreat
Senast redigerad av Tripportreat 2020-08-11 kl. 01:20.
Citera
2020-08-11, 01:28
Medlem
Citat:
Gissar på att det rör sig om underdoserade prylar.

Visst, att jämföra det med tryptaminer eller LSD blir lite dumt då det är ett väldigt annorlunda rus. Men får man en bra effekt av det så är det som att ta en mild psykadelisk drog ihop med en lättare dos mdma typ. Plus kraftiga vissuals, på 30mg började det skjutsa på rätt bra för min del.

Däremot är det inget jag skullle ta i ensamhet då man inte blir lika trippad i skallen, däremot är det en utmärkt drog att ta för att ”partytrippa”. Fantastiskt på rave.

Om du inte ens fick en vettig effekt nasalt så gissar jag tyvärr på dåliga prylar.

//Tripportreat

2CB påminner mig om 4 ho met fast sämre.. det är som dålig version av 4 ho met.. och 4 ho met är en dålig version av svamp

förstår inte alls de som liknar detta med mdma/lsd det är ju för fan inte likt nånstans!!
Senast redigerad av Snortig 2020-08-11 kl. 01:32.
Citera
2020-08-11, 01:42
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
2CB påminner mig om 4 ho met fast sämre.. det är som dålig version av 4 ho met.. och 4 ho met är en dålig version av svamp

förstår inte alls de som liknar detta med mdma/lsd det är ju för fan inte likt nånstans!!
Ja, LSD kan man ju inte likna det med då det inte alls förändrar ens medvetande på samma vis. Däremot är den trevlig i rätt miljö och med rätt förväntningar, jag tror du fått en dålig batch ihop med lite felaktiga förväntningar av vad du skulle få ut av den.

Jag älskar substansen för vad den är.

//Tripportreat
Citera
2020-08-11, 01:52
Medlem
Citat:
Ja, LSD kan man ju inte likna det med då det inte alls förändrar ens medvetande på samma vis. Däremot är den trevlig i rätt miljö och med rätt förväntningar, jag tror du fått en dålig batch ihop med lite felaktiga förväntningar av vad du skulle få ut av den.

Jag älskar substansen för vad den är.

//Tripportreat
nej batch ska inte spela nån roll det är fortfarande samma substans, säg mig vad du upplevt av detta som är så positivt?
Senast redigerad av Snortig 2020-08-11 kl. 01:59.
Citera
2020-08-11, 12:41
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
nej batch ska inte spela nån roll det är fortfarande samma substans, säg mig vad du upplevt av detta som är så positivt?
Jag var trött och formulerade mig slarvigt, menade inte batch utan helt enkelt att du fått underdoserade piller.

Jag har bara tagit 2c-b i festliga sammanhang och då har det lyft musiken, humöret, gett färgsprakande vissuals, gett ett semitrippat tillstånd som varit rätt trevligt i de sammanhangen.

Jag har varje gång jag tagit det fått påtagliga effekter och då menar jag inte bara att saker gör på sig, det är en helhetsupplevelse om än mild för psyket.

Jag ser det alltså mer som en festdrog snarare än något man tar för att utforska sitt inre, således skulle jag precis som med mdma inte ta det själv. Jag skulle nog känna mig understimulerad om jag tog det i ensamt tillstånd.

Alla är ju dock olika och alla kan inte gilla allt.

//Tripportreat
Citera
2020-08-11, 13:29
Medlem
Citat:
Jag var trött och formulerade mig slarvigt, menade inte batch utan helt enkelt att du fått underdoserade piller.

Jag har bara tagit 2c-b i festliga sammanhang och då har det lyft musiken, humöret, gett färgsprakande vissuals, gett ett semitrippat tillstånd som varit rätt trevligt i de sammanhangen.

Jag har varje gång jag tagit det fått påtagliga effekter och då menar jag inte bara att saker gör på sig, det är en helhetsupplevelse om än mild för psyket.

Jag ser det alltså mer som en festdrog snarare än något man tar för att utforska sitt inre, således skulle jag precis som med mdma inte ta det själv. Jag skulle nog känna mig understimulerad om jag tog det i ensamt tillstånd.

Alla är ju dock olika och alla kan inte gilla allt.

//Tripportreat
tog 40mg oralt och sniffade 20 alltså 20mg oralt och snuffade 10mg, 30mg.. visst det hände massa saker men ingenting med musiken... fula gråa hallisar som såg ungefär ut som när man trycker med fingrarna mot stängda ögon.. ingenting för mig detta.. ska ta 2 st en gång till och testa men glöm att jag snortar detta igen hehe
Citera
2020-08-12, 00:09
Medlem
Fått tag i gröna DK tabbar. Hur mycket borde jag knapra mig för att få effekt? Påstås vara 20 mg men känner mig tveksam då typ alla överdriver. Vill ha bra effekt. Undrar också om någon vet hur jag ska approacha illamåendet för jag kräks på allt. Ska man poppa syrareducerande?

Hur länge efter LSD tripp eller ketamin kan jag ta dem? Har kört tre LSD trippar under sex veckor och enstaka ketaminlina någon kväll bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in