Citat:
Ursprungligen postat av
Haddock93
https://youtu.be/sGz488l5VKQ
Vad tycker ni om detta? Är det något ni kan tänka er leva med?
Lite intressant som jag inte visste som togs upp i klippet är att ca 12% av den invandring som kommer till Sverige är från väst, i Danmark är den siffran uppe i 60%. Varför kan vi inte vara som Danmark?
Vad tror ni kommer hända om så blir fallet? Inbördeskrig? Muslimerna kommer nog ta för sig och göra lite som de vill med våra kvinnor när de blir tillräckligt många skulle jag tro.
2058???????
Snarare 2028.
Den rapporten bygger på barn födda till utländska föräldrar och barn födda till svenska medborgare (invandrare födda i Sverige).
Faktum är att vi kommer vara i minoritet om 3-7 år.
-Svenska män mellan 15-25 år är redan i minoritet.
-Svenskar är i minoritet i Malmö, Södertälje, Landskrona, Helsingborg och alla förorter i landet.
Så stora delar av Sverige bor knappt några svenskar längre.
- Etniska svenskar är ca 6,5 milj (ink minoriteten i Finland). Men merparten är äldre än 60+.
Det dör ca 88-95.000 människor varje år i Sverige.
Låt säga att 70.000 som dör är äldre (70+).
Det föddes jämförelsevis få barn i Sverige från mitten av 1920-talet till slutet av 1930-talet (innan massinvandringen till Sverige) Det påverkar hur många personer som dör nu, eftersom de är i åldrarna 80-95 år (99% etniska svenskar).
Under 40-talet (innan massinvandringen) föddes det väldigt många barn i Sverige vilket gör att vi kan vänta oss att antal döda per år kommer att öka de närmsta tjugo åren
Det betyder att fram till 2028 komme ca 1-1,5 milj etniskt äldre svenskar ha dött.
Samtidigt ökar den redan invandrande befolkningen mer och massinvandringen fortsätter.
Så vem som helst med grundläggande mattekunskaper kan se att vi är garanterat i minoritet om 10 år.
Jag tror dock det går snabbare än så då vår befolkning är mer än vad myndigheter erkänner.
Sist men inte minst kan man ju bara göra en egen okulär demografisk besiktning på sin omgivning, stad, stadsdel eller by och se att vart man än går i Sverige är svenskar i minoritet.
Alltid och överallt i Sverige... förutom på en svensk camping eller en Marstrands segling.