Citat:
Ursprungligen postat av
volvo 240
Alla raser har lika rättigheter i USA som det är. Det BLM håller på med är ju att återinföra segregation och rasmotsättningar. T¨å svarta jag följer på youtube, Candace oOwens och Brandon Tatum håller med mig. BLM är ju en svartmakt organisation och är väldgt långt ifrån Dr Kings mycket vettiga idéer. Det är olagligt i USA att diskriminera redan så BBLM kan gå hem och sova. Och du nämner Biden och utveckling i samma mening.. haha. Jag har tittat på massor av tal med Donald Trump och han sköter sig mycket bra och är konsekvent. Han har dessutom humor och fattar vad folk vill ha.
Hahaha
Du vet inte alltså inte vad BLM är för något ens

Segregation
Du får gärna citera igen när du pratar om nått som sker i verkligheten.
Och om du citerar, försök få med nått av det citerade för annars ser ju det bara konstigt ut och som att du inte klarar av en diskussion.(Som jag i och för sig redan vet)
Varför inte försöka med att börja återge Bidens politik rätt, för det har vi lärt oss ingen trumpnisse gör av någon underlig ledning.
Anledningen är troligtvis att man inte ens vet, utan bara skriver nått man tycker låter bra för att dissa Biden, men synd bara man aldrig pratar om Biden.
rätt udda faktiskt, men så fungerar tydligen högerextrema.