2020-08-08, 14:31
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burzi
Gubben blir när som helst bortplockad av Demokraternas partistyrelse, med ursäkten att "Joe Biden föll, i natt, i sin källartrapp och bröt lårbenet, och vårdas nu på sjukhus." Men hela USA vet ju att han istället blivit intagen på demensboendet för att aldrig mer släppas ut. Gubben är mycket svårt sjuk och kommer aldrig att bli USA's president.
Han sköter ju inte sin egna Twitter så vbad som skrivs där går inte att lita på. Den sanne Biden ser man bara när han framträder live. Tump är nog en sån egomaniac att han inte låter någon annan sköta hans Twitter. För han är ju likadan i verkligheten som på Twitter medan Bidens kampanj försöker gömma honom och polera upp bajsklumpen på Twitter.
Citera
2020-08-08, 14:32
Medlem
fittslems avatar
Sorry om denna redan har postats. Men gubben verkar ju helt ha glömt hur man pratar Engelska.

https://www.youtube.com/watch?v=XVkK_Xww_Mc&feature=youtu.be
Citera
2020-08-08, 16:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Jag är blind sedan åtta år så kan tyvärr inte se honom. Men har ju ghört beskrivningar och det är nog inget knark utan snarare att hans hjärna kollapsar pga ökande demens. Han är ju märkbart värre an nu än bara för en månad sedan. Hade jag varit demokrat så hade jag satsat på Pete Buddjudge. Joe Biden är ju en total katastrof på alla plan, han börkar ju mucka med div folk med och utmana de på slagsmål och armhävningar.... Helt väck som sagt.

Du ska no inte tro på allt du hör o ser. Speciellt när det rapporteras mångtdubbelt fler historier om donald trump vad gäller hans kognitiva förmågor,hans uppenbart bizarra utseende, och hans enorma grodor.Sen är President Trump på TV varje dag och vartenda ord han sagt hamnar på kvällsnyheterna. Inklusive grodorna.

Fast dessa avfärdar du. Vore kul att förstå varför? vill du dela med dig varför?
Citera
2020-08-08, 16:15
Bannlyst
Menar du att Donald Trump sköter sitt eget twitter och Joe Biden inte?
Ifall jag säger att Dan Scavino är den som twittrar i Trumps röst,och att jag har flera samstämmiga källor, tror du mig då?

Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Han sköter ju inte sin egna Twitter så vbad som skrivs där går inte att lita på. Den sanne Biden ser man bara när han framträder live. Tump är nog en sån egomaniac att han inte låter någon annan sköta hans Twitter. För han är ju likadan i verkligheten som på Twitter medan Bidens kampanj försöker gömma honom och polera upp bajsklumpen på Twitter.
Citera
2020-08-08, 16:18
Bannlyst
De där ungarna som trollade hans Oklahoma Rally och beställde 1miljon biljetter verkar ha förudmjukat honom rejält.
Trumps Executive Order på basis av nationell säkerhet är tandlös då senatens utriksutskott måste rösta i hur en sanktion mot ett kinesiskt företag ska tillämpas i praktiken.
Jag förutspår att Tencent Mobile kommer stämma vita huset och vinna utan några som helst problem.
Citat:
Ursprungligen postat av burzi
Nu har Donald Trump förbjudit Tik Tok.
Citera
2020-08-08, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
De där ungarna som trollade hans Oklahoma Rally och beställde 1miljon biljetter verkar ha förudmjukat honom rejält.
Trumps Executive Order på basis av nationell säkerhet är tandlös då senatens utriksutskott måste rösta i hur en sanktion mot ett kinesiskt företag ska tillämpas i praktiken.
Jag förutspår att Tencent Mobile kommer stämma vita huset och vinna utan några som helst problem.
Problemet är att en del är så förblindade i sitt hat mot Trump att de glömmer bort allt vad sans och reson heter. De vill hellre låta en totalitär diktaktur som Kina få spionera fritt på allt och alla så länge man tror att det ger en känga åt Trump. T.ex. sångerskan Zara Larsson skrev häromdagen i (en sedermera raderad) Tweet att hon stöttade Tiktok ännu mer bara för att Trump kritiserat det (troligen utan att en bry sig om VARFÖR kan kritiserade appen). Samma princip tror jag ligger bakom stödet för Biden. Vänsterikonen Noam Choamsky gjorde nyligen en "valfilm" åt Biden, om man nu kan kalla den för det, för hela hans resonemang gick u på att man inte skulle RÖSTA PÅ Biden, utan att man lägger rösten på honom för att RÖSTA MOT presidenten. Man väljer alltså, och står ut, med en kandidat man egentligen avskyr, BARA för att man drivs av ett hat. DNC hade ca. 20 st. kandidater när de skulle välja kandidat. Det var synd att de inte valde någon som de faktiskt gillade. Blir liksom djävligt fel taktik att mootivera folk genom att marknadsföra ett alternativ som värre än det andra snarare än att man är bättre än det andra. Tänk dig hur "Pepsi Challenge" hade gått med modell a'la Biden. "Köp Pepsi, det smakar piss, men Coca-Cola är ÄNNU äckligare". Jag tror nog att de flesta kunder i det läget valt att inte köpa någon av alternativen och vi lär se liknande tendenser hos de som annars hade kunnat tänka sig att rösta på Demokraterna.
Citera
2020-08-08, 17:15
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Denna senildementa 78-åring, har han sagt någonting i sak?

Hur vill han bekämpa BLM-slöddret?

Inte alls. Biden st;djer BLM fullt ut.
Citera
2020-08-08, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Så pastorn som är enligt WIKI: "Darrell C. Scott is an American pastor and a member of President Donald Trump's executive transition team. "

Och Kanye tycker illa om Biden?

två trumpare var de enda du hittade?
Och på vilket sätt gör det dem mindre svarta tycker du? Kanye har förresten sedan länge tagit av sig MAGA-hatten. Hursomhelst så är de två betydligt svartare än ditt puny white liberal ass, så de har definitivt tolkningsföreträde över dig i denna fråga, för är inte det ett begrepp ni identitära vänsterblivna älskar att använda titt som tätt? Men nåja, nu har ju Biden skapat en utväg åt dig från det argumentet, för du kan ju alltid hävda som han, att gillar man inte Biden så är man ju inte svart.
Citera
2020-08-08, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Inte alls. Biden st;djer BLM fullt ut.
Du, det där kan vara på väg att vända. Biden-mannen tillika Portlands borgmästare Ted Wheeler, som varit ut och demonstrerat med BLM-aktivisterna mot de Federala styrkorna, har nu börjat göra helt om och kallar nu demonstranterna för "mördare" efter att dessa börjat kasta bomber och annat (Fejk-news Expressen väljer dock med flit att översätta "explosive devices" med "smällare"). Fortsätter detta, och de tappar folkligt stöd, kan det bli så att även Biden tröttnar på dem tids nog.

https://www.expressen.se/nyheter/valdsamma-protesterna-inne-pa-tredje-manaden
Citera
2020-08-08, 18:44
Bannlyst
Summerar detta med walkway.

Joe biden har progressiva idéer och de amerikanska väljarna tilltalas av detta. Därför leder biden stort i opinion.
Eller har jag fel?

Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Problemet är att en del är så förblindade i sitt hat mot Trump att de glömmer bort allt vad sans och reson heter. De vill hellre låta en totalitär diktaktur som Kina få spionera fritt på allt och alla så länge man tror att det ger en känga åt Trump. T.ex. sångerskan Zara Larsson skrev häromdagen i (en sedermera raderad) Tweet att hon stöttade Tiktok ännu mer bara för att Trump kritiserat det (troligen utan att en bry sig om VARFÖR kan kritiserade appen). Samma princip tror jag ligger bakom stödet för Biden. Vänsterikonen Noam Choamsky gjorde nyligen en "valfilm" åt Biden, om man nu kan kalla den för det, för hela hans resonemang gick u på att man inte skulle RÖSTA PÅ Biden, utan att man lägger rösten på honom för att RÖSTA MOT presidenten. Man väljer alltså, och står ut, med en kandidat man egentligen avskyr, BARA för att man drivs av ett hat. DNC hade ca. 20 st. kandidater när de skulle välja kandidat. Det var synd att de inte valde någon som de faktiskt gillade. Blir liksom djävligt fel taktik att mootivera folk genom att marknadsföra ett alternativ som värre än det andra snarare än att man är bättre än det andra. Tänk dig hur "Pepsi Challenge" hade gått med modell a'la Biden. "Köp Pepsi, det smakar piss, men Coca-Cola är ÄNNU äckligare". Jag tror nog att de flesta kunder i det läget valt att inte köpa någon av alternativen och vi lär se liknande tendenser hos de som annars hade kunnat tänka sig att rösta på Demokraterna.
Citera
2020-08-08, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer

Ja visst är det larvigt? Kina förbjöd Google, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube medans Usa är en impotent f.d stormakt som inte ens kan stoppa en demonstration utan att det talas om stormtrupper som tagit över landet. USA är slut inom 20 år. De är så totalt splittrade pga negerfrågan.
Citera
2020-08-08, 21:16
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Och på vilket sätt gör det dem mindre svarta tycker du? Kanye har förresten sedan länge tagit av sig MAGA-hatten. Hursomhelst så är de två betydligt svartare än ditt puny white liberal ass, så de har definitivt tolkningsföreträde över dig i denna fråga, för är inte det ett begrepp ni identitära vänsterblivna älskar att använda titt som tätt? Men nåja, nu har ju Biden skapat en utväg åt dig från det argumentet, för du kan ju alltid hävda som han, att gillar man inte Biden så är man ju inte svart.

Rätt talande när du endast kunde hitta dessa två galningarna..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in