Citat:
Ursprungligen postat av
TLiqQa
För att ge er en uppdatering om hur det har gått....
Jag övernattade ofta i en mindre stad. Gick till deras lokala nattklubb en gång och försökte se lite vilsen ut med en drink. Funkade icke.
Så jag laddade ner badoo och träffade en man därifrån som jag tog med upp till rummet. Tråkigt upplägg tyckte jag som inte gillar app-ragg, men det fick duga i nöd. Träffade också en annan man via badoo, vilken jag efter en snabb dejt i parken följde med hem... och vilken lägenhet han bodde i! Så stökigt och äckligt att jag stack därifrån!
I nuvarande arbetssituation är man mer stationär på hemmaplan än förr och känner inte samma tristess/desperation.
Tack för ert engagemang.
Även om det här är ett sent svar från ditt första inlägg så tänkte jag svara ändå. Tror att det kan va väldigt svårt att fixa ett ONS väl på hotellet. Bedömer bara efter mig och mina kollegor, men när man sover på hotell är det nästan alltid efter en lång och jobbig dags arbete och man ska göra detsamma nästa dag, så då är man inte sugen eller ens tänker på att ragga upp nån, och man tror nog att alla andra känner likadant.
De få gånger man har lite tid över spenderas oftast med att dricka öl/sprit med kollegor och snacka skit, inte då heller tänker man på att ragga.
Så det är nog en bättre strategi att ha ett rum bokat, gå ut i närheten och träffa nån där och ta hem till rummet!
Fast om du kör på hotell grejen så kan du nog lyckas ändå, för det gäller nog oss alla, om en tjej raggar upp oss så är vi nog alltid på! Oavsett om man känner sig trött och seg och ska upp tidigt dan efter.
Fast det funkar ju inte alltid, som i fallet med min kollega från USA som fick ragg under liknande omständigheter av två tjejer som ville ha trekant med honom. Men han somnade direkt på rummet och missade allt. Sov så jävla länge att vi var tvungna att skicka tillbaka en taxi till hotellet när vi insåg att han håller på att missa flyget!
Fucking jetlag!