2020-08-08, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
1) Nei, ingenting stemmer egentlig med det du skriver.

2) Du hopper forresten også glatt over hvorfor de sidene han visstnok leste mest nøye, er de sidene uten avtrykk.

Kan du fortelle noen flere eventyr om hvorfor det er slik?
Fetad 1) og 2) : De sidene (side 2 og 3) i brevet var ikke ytterst hvis han håndterte brevet slik som jeg skrev mens han leste det:
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Det er mange forskjellige måter å håndtere flere ark i et brev på mens man leser det. Jeg beskrev 1 måte (som også kan forklare manglende fingeravtrykk på side 2 og 3).

Fetad 2) Nei jeg forklarte det ganske så nøye
Senast redigerad av z-z-z 2020-08-08 kl. 03:26.
Citera
2020-08-08, 03:30
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Fetad 1) og 2) : De sidene (side 2 og 3) i brevet var ikke ytterst hvis han håndterte brevet slik som jeg skrev mens han leste det:
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Det er mange forskjellige måter å håndtere flere ark i et brev på mens man leser det. Jeg beskrev 1 måte (som også kan forklare manglende fingeravtrykk på side 2 og 3).

Fetad 2) Nei jeg forklarte det ganske så nøye

Nei, du forklarte din egen personlige fantasi.
Citera
2020-08-08, 03:33
Medlem
Citat:
Nei, du forklarte din egen personlige fantasi.
Nei. Jeg skrev en mulig forklaring på hvorfor avtrykkene var på noen sider av brevet og hvorfor avtrykkene ikke var på noen andre sider av brevet.
Citera
2020-08-08, 03:33
Medlem
Citat:
Da stemmer det bra med det jeg skrev, hvis det var slik han holdt brevet og bladde i brevet

Lite troverdig. Du må stadig tilpasse historien din ettersom det kommer nye avsløringer i saken. Det blir en sammenblanding av bortforklaringer og fri fantasi. Da nytter det ikke å hevde at "det stemmer".
Citera
2020-08-08, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Lite troverdig. Du må stadig tilpasse historien din ettersom det kommer nye avsløringer i saken. Det blir en sammenblanding av bortforklaringer og fri fantasi. Da nytter det ikke å hevde at "det stemmer".
Jeg kommer ikke med bortforklaringer. Jeg skrev IKKE at det ER slik. Jeg skrev at dette er en MULIG forklaring på plasseringen av fingeravtrykkene på trusselbrevet.
Citera
2020-08-08, 03:36
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Nei. Jeg skrev en mulig forklaring på hvorfor avtrykkene var på noen sider av brevet og hvorfor avtrykkene ikke var på noen andre sider av brevet.

Jeg skrev at de sidene han visstnok leste mest nøye var de samme sidene som var uten avtrykk.

Det ville du ikke si noe om, annet enn å gjenta din fantasi om hvordan han leste brevet.
Citera
2020-08-08, 03:37
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Jeg kommer ikke med bortforklaringer. Jeg skrev IKKE at det ER slik. Jeg skrev at dette er en MULIG forklaring på plasseringen av fingeravtrykkene på trusselbrevet.

Det er også MULIG at månen er en gul ost.

Har du faktisk vært der og sjekket selv og kan bekrefte at det ikke er tilfellet?
Citera
2020-08-08, 03:42
Medlem
Citat:
Jeg skrev at de sidene han visstnok leste mest nøye var de samme sidene som var uten avtrykk.

Det ville du ikke si noe om, annet enn å gjenta din fantasi om hvordan han leste brevet.
Hvis man holder brevet på den måten som jeg beskrev, og hvis man blar i arkene på den måten som jeg beskrev, så er det veldig sannsynlig at fingeravtrykkene manglet på side 2 og 3 og at det var fingeravtrykk på første side og bakerste side.
Så lenge det ikke er snakk om et brev i blindeskrift ( - og det var det da ikke! ) - så leser man med øynene og de brevsidene man leser ekstra nøye betyr ikke at man setter fingeravtrykk på de brevsidene.
Senast redigerad av z-z-z 2020-08-08 kl. 03:53.
Citera
2020-08-08, 03:48
Medlem
Citat:
Du får nå bare holde på, jeg kjenner at jeg må gi meg nå, hvis ikke jeg vil få moderatorene på nakken.
Jeg- holde på? Jeg svarer og forsøker å forklare fordi du siterer meg. Jeg vet ikke om du ikke forsto min beskrivelse av hvordan et brev kan holdes og blas i uten å sette fingeravtrykk på noen sider i brevet som ikke er de ytterste sidene. Beklager hvis jeg ikke forklarte det bra nok.

Min beskrivelse kan sammenlignes med å holde en bok i en hånd (da berøres kun det ytterste som da er omslagspermen) og å bla arkene med den andre hånden ved å så vidt berøre de tynne kantene på arkene.
Senast redigerad av z-z-z 2020-08-08 kl. 04:32.
Citera
2020-08-08, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bondevik
Nettopp, han beskrev seg selv.

Vel, han har i avhør vært opprørt over at politiet beskrev ham som oppkavet og stresset da han møtte dem på bensinstasjonen, Selv mente han at han var avbalansert og rolig.
Citera
2020-08-08, 06:14
Bannlyst
Citat:
Fetad: Jeg fantaserer ikke. Hvis det var noe som ikke kom helt klart frem slik at det jeg skrev ikke ble forståelig for deg/dere, er det bare å spørre.

Jeg tror du må ha det tungt. For det virker som at du har forelsket deg i en person som mest sannsynelig skal inn på 21 års dom. Du kan jo prøve selv å åpne et brev, og bruke vinterhansker.
Og dessuten, hvis han plutselig kom på at det kanskje ikke var så lurt å holde i brevet, så kanskje det beste var å bare legge det ned på bordet, og ikke stappe det inn i konvolutten slik du skreiv at han gjorde, siden fingeravtrykk vil kunne bli ødelagt. Disse forklaringene dine ser ikke helt bra ut. Det er rett og slett ingen som tror på dem.
Citera
2020-08-08, 07:40
Medlem
Jeg har helt oversett dette fra Nettavisen: "Nettavisen er også kjent med at politiet har kontaktet et konkret firma på Romerike vedrørende bistand i etterforskningen for å kartlegge omstendigheter rundt printeren som er brukt. Ingen fra firmaet har tidligere ønsket å kommentere dette." Kan vel ikke bety annet enn at TH`s printere på jobb ikke er til utlån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in