Citat:
Ursprungligen postat av
IMBILDEN
Om du inte ens är läskunnig är det svårt att nå fram till dig. Men jag vet ju att du läst inläggen. Jag förstår att alla beräkningar som plockar ned dig och din agenda inte får godkänt av dig. Att kalla personer som överbevisat dig för "galenpannor" är ju bara patetiskt. Om du inte klarar av att debattera sakligt föreslår jag att du kryper ut härifrån. Du klarar uppenbarligen inte av en saklig debatt.
Hur många inlägg tänker du slösa på att referera till en beräkning som inte finns istället för att helt enkelt ge en direktlänk? Det senare naturligtvis omöjligt men du tror att alla kommer att tro att beräkningen finns om du bara lite svävande hänvisar till den tillräckligt ofta. Du kanske inte ens förstår vad som utgör ett bevis. När folk ljuger som du vill man konfrontera dem och reda upp situationen men eftersom du inte är ute efter en ärlig diskussion blir detta omöjligt.
Faktum kvarstår att en betydande minoritet verkar avlida
med covid19 snarare än av. Du vill gå ett steg längre och bagatellisera detta till en
försvinnande liten andel, vilket det dock inte är, långt därifrån. Tillräckligt stor för att uppmärksammas, IMHO. Varför kan du inte nöja dig med det? Varför vill du krympa det
in absurdum? Någon vidare auktoritet på statistik framstår du inte som, LOL. Rätt ska vara rätt.