Citat:
Att Trump är en narcissist håller jag med om. Men om han nu är så impopulär, hur kommer det sig då att så många människor kom till alla hans rallyn och till hans invigning? Hur kommer det sig att så många människor över hela västvärlden gillar honom?Som sagt, du är naiv och lättlurad. Jag kan köpa att CNN i någon mening är fake news, men från Trumps sida finns naturligtvis ingen seriös mediekritik, utan bara rasande angrepp på alla som inte okritiskt hyllar honom. Han har ingen trovärdighet vad gäller detta då han har hyllat fake news-medier som Fox News, Breitbart, One America News, Infowars och så vidare, då dessa strukit honom medhårs.
Jag delar inte din bild av den blåljugande opportunisten och rasisten Tucker "the millionaire funded by billionaires" Carlson som en sanningssägare. Kolla hur idioten reagerar när han blir kritiserad:
https://www.youtube.com/watch?v=6_nFI2Zb7qE&t
Jag förstår att du är Trumpanhängare då tänkandet och verklighetsförankringen inte är på topp hos dig. Att beskriva den historiskt impopuläre, storljugande och skrävlande narcissisten Trump och dennes folkfientliga politik som "väldigt populär" och "äkta" visar bara hur enkelt eliten lurar brallorna av dig.
Jag delar inte din bild av den blåljugande opportunisten och rasisten Tucker "the millionaire funded by billionaires" Carlson som en sanningssägare. Kolla hur idioten reagerar när han blir kritiserad:
https://www.youtube.com/watch?v=6_nFI2Zb7qE&t
Jag förstår att du är Trumpanhängare då tänkandet och verklighetsförankringen inte är på topp hos dig. Att beskriva den historiskt impopuläre, storljugande och skrävlande narcissisten Trump och dennes folkfientliga politik som "väldigt populär" och "äkta" visar bara hur enkelt eliten lurar brallorna av dig.
Jag har inte hört några fake news från Fox eller Infowars. Jag säger inte att de inte har levererat några, men jag har inte sett några bevis för det. När det gäller CNN har jag sett massor. För mig är CNN ren propaganda.
Vad är det Tucker har sagt som är en lögn. Han har säkert sagt något, men enligt dig låter det som om han sagt massor. Då borde det vara ganska lätt att komma med något exempel.
Eliten lurar brallorna av mig? Eliten är globalismen, dvs CNN, MSNBC, New York times, Washington post osv. Trump valdes in för att bekämpa eliten. Trump är för folket, och mot eliten, till skillnad från alla tidigare politiker. Det är därför han är populär av många, och det är därför alla medier vill ha bort honom.