2020-08-06, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Alltså med tanke på beloppet på böterna så är det ju ingen junior med förstakontraktslön direkt.

Nej precis! skrämmande.
Citera
2020-08-06, 20:51
Medlem
Helt sjukt att Göteborg inte vinner igen, visst att de inte göra allt bra. Men hur mycket otur kan man ha i matcherna denna säsongen? Förutom mot Malmö så har motståndarna har haft maximal tur i de senaste omgångarna.
Citera
2020-08-06, 20:55
Medlem
Det är verkligen en fröjd att spela först varje omgång och sen kunna njuta av övrigas misär. Europalivet.
Citera
2020-08-06, 20:58
Medlem
cokehyenas avatar
Defensiven håller inte.

Ungdomssatsningen gav inget.

Ekonomin är körd i botten.

Det är över, AIK.
Citera
2020-08-06, 20:58
Medlem
Ovcharkas avatar
Helt OK resultat, sett ur Djurgårds-ögon.

Såg AIK bli totalt utspelade i första. Lyfte sig något i andra.

Kikade lite på Göteborgs match mot ÖFK. Riktig division 1-fotboll. Det är inte 1987 längre, Göteborg... Värdelös match.

Sirius och Mjällby tappar två poäng vardera. Bra där.

Kalmar är sämst i hela världen.

"Away!" är årets ord, tydligen.

Per Karlsson har världens läge att göra en AC och få straff med sig i slutminuten, men sparkar istället bollen över kortsidan, haha.

Norrköping har rasat. De gjorde en Bajen. De tryckte dock inte upp t-shirts... Skillnad på lag som vunnit SM-guld i plural och de som inte gjort det, antar jag...

Hur fan kunde Malmö förlora mot Göteborg? Det ska ju vara omöjligt.
Citera
2020-08-06, 21:04
Medlem
Minst 4 mål idag borde vi gjort med normal utdelning. Men vi kan inte göra mål ens om liv hängde på det.

Edit: Just det, hordomaren dömde bort ett. Paka är fan inte offside där. Men alldeles oavsett så skall det göras fler än 2(3) mål.
Citera
2020-08-06, 21:10
Medlem
MrSkargards avatar
Jag hoppas verkligen att AIK åker ut, det förtjänar deras självgoda och otacksamma horungar till fans. Med Gnaget i Superettan kommer vi dessutom att slippa Ville91:s tjat om domarna i matchtrådarna.
Citera
2020-08-06, 21:10
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ranel
Helt sjukt att Göteborg inte vinner igen, visst att de inte göra allt bra. Men hur mycket otur kan man ha i matcherna denna säsongen? Förutom mot Malmö så har motståndarna har haft maximal tur i de senaste omgångarna.

Maximal tur, nej.

Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Minst 4 mål idag borde vi gjort med normal utdelning. Men vi kan inte göra mål ens om liv hängde på det.

Edit: Just det, hordomaren dömde bort ett. Paka är fan inte offside där. Men alldeles oavsett så skall det göras fler än 2(3) mål.

Exakt så, har varit på det viset i en jävla massa matcher, Söders bortfall kostar. Det bortdömda bevisar bara den låga klassen på AS domare.
Citera
2020-08-06, 21:13
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldisch
Nej precis! skrämmande.
Sjukt beteende. Två ggr för totalt 240 spänn typ. Jättemärkligt verkligen.
Citera
2020-08-06, 21:14
Avslutad
Tänk om vi bara hade varit ett mittenlag sett till bortamatcherna, då hade vi nog fan varit i serieledning nu. Ta en gubbe som Irandust t ex. Hur kan han vara så jävla bra i varje hemmamatch men så ointresserad så fort det är bortaplan?

Sedan undrar jag hur nöjda Rosenborg är med bytet Söderlund ---->Islamovic. Någon borde få sparken för den rekryteringen.
Citera
2020-08-06, 21:15
Medlem
SGustafsson91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Minst 4 mål idag borde vi gjort med normal utdelning. Men vi kan inte göra mål ens om liv hängde på det..
Med tanke på hur många matcher det har sett ut så här nu, så borde väl det här anses som nomal utdelning numer?

Men ja...
Citera
2020-08-06, 21:20
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Sedan undrar jag hur nöjda Rosenborg är med bytet Söderlund ---->Islamovic. Någon borde få sparken för den rekryteringen.

Helt bisarrt. Jag baxnade för fan när jag läste om hur Peking försökte värva Islamovic. Desto nöjdare blev man när han istället gick till Rosenborg. Söderlund är en sisådär 18 klasser bättre.

Men så tänker dem i Norge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in