Citat:
Ursprungligen postat av
Hybridbil
Joa.. Men den helt forkastelige teorien din som går på at hele familien har vært med på å kverke mamma tviholder du fortsatt på, og den er den verste her etter at Legokatten trakk idiotiet sitt. Du har av og til noen interessante betraktninger men faller gjennom hver gang du gjentar denne teorien som er helt renset for sunn fornuft.
Forutinntatthet om hva som er forkastelig og sunn fornuft har aldri løst en sak.
Man må holde alle muligheter åpne, og da ser nok også du at den teorien stemmer på mange måter med de opplysningene vi har.
Tidslinjer, motiv, alibi, fravær av spor fra andre enn familiemedlemmer, trusselbrev, klageskriv, oppførsel, familiens negative «tilintetgjørende» kallenavn på AE, TH’s løgner, S’ manglende hukommelse fra 0914 samtalen, fravær av TH’s skoavtrykk, kodesignaler osv. osv.
Alt henger sammen med alt hvis man evner å tenke at frykteligere ting har skjedd før.
Familien har visst at de ble avlyttet og overvåket, men har hatt naturlig omgang med hverandre slik at de har kunnet leve ut planen også etter drapet.
Jeg har skrevet det før: poletten falt ned for min del da klageskrivet ble offentlig, og siden har den ligget trygt på plass. Alt vi har fått av opplysninger etter dette, har kun styrket teorien.
Jeg tror etterforskerne også ser dette, og at det ender med at alle fire blir dømt til 21 års fengsel.