Citat:
Ursprungligen postat av
8711
Så mycket som etablissemanget, media och kulturen hatar och hånar svenskarna så borde man i konsekvensens namn även gilla och stå upp för detta, så kommer dock naturligtvis inte ske. Då yttrandefrihet, konstnärlig frihet och kultur bara räknas om den är svenskhatande.
Det kommer inte tillåtas naturligtvis, men kan gå att genomföra ändå under täckmantel av annat. Skulle föreslå fler platser dock än bara Rosengård. Där är bra också, men en runda i landet med brännanden för att statuera exempel vore något det.
Naturligtvis riskerar han sitt liv. Om det är utannonserat eller folk där riskerar han både att bli skjuten, knivhuggen, misshandlad, mördad. Så är det i Sverige om man inte gillar islam, islamism, ritar Muhammed eller "skändar" en bok. Som etablissemanget och kulturen tillåts håna mitt folk, min flagga och min nationalsång. Exempelvis när man skändar min flagga, eller visar blonda tjejer som har sex med svarta män under nationalsången i SVT.
I Sverige är det plikt på att självhata och gilla islam.
Allt för att underlätta kulturmarxismens framfart.
För varför får man inte ogilla islam utan att man måste vara beredd att stå och försvara sig/rätten till det i teve och media? Islam är ju inte ens svenskt, det finns ingen logik i att svenskar skulle gilla det eller omfamna det på ett hysteriskt vis. Om det inte vore plan i någonting mycket mörkt.