2020-08-02, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Det virker som du tror at politiet alltid gjør feil.

Neida.

De gjør som oftest ikke feil, men så står de også som oftest overfor enklere oppgaver enn denne.

Det er fullt forståelig at de gikk i «det-må-være-ektemannen-fella».

Og det kan umulig ha vært enkelt for dem de første ukene, i og med at alt de gjorde kunne fått fatale konsekvenser.
Citera
2020-08-02, 21:14
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Kan du gi oss et hint?
Det enkle er ofte det beste
Citera
2020-08-02, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Jeg tror ingen andre enn familien står bak, men det gjenstår å se hvem som får rett.
Det finnes faktisk døtrene som av en eller annen grunn hater sine mødrene.de kaller dem toksiske eller giftige.de er fortsatt på en viss i puberteten,kan ikke tilgi,føler skam og ønsker dem dø. Muligens D2 er en av de.
Men jeg kunne ikke forstå hvordan D1 som er prest kan holde seg til usannheter. Tror hun 100 % på sin far eller har hun mistanke om hans skyld?ble hun manipulert til hun må lyve eller lyver hun av redsel for å miste arv og ansikt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Takk! Tenker du at det var et planlagt drap?

(Eller har det med dagligvarer eller med rema1000 å gjøre? )
Senast redigerad av z-z-z 2020-08-02 kl. 21:20.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt

Man skulle nesten tro du kom fra Kvinneguiden.
Citera
2020-08-02, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Det er jo liksom gjennomgangstemaet for alle de som påstår at TH må være uskyldig, det er fordi politiet er teite og dumme.

De bryr seg liksom ikke så mye om saken i seg selv, men hvis poliiet sier at de tror TH står bak, så kan jo ikke det være riktig, for politiet er alltid teite, dumme og tar feil.

Det blir etterhvert kjedelig å lese innleggene deres.

Ja.
Det blir mange gjentagelser.
Enig i det.
Men jeg vet jo ikke mer om denne saken enn deg.

I stedet for å komme opp med den ene mer absurde teorien etter den andre med de samme mulige gjerningspersonene, velger jeg å gjøre mitt for å få denne saken oppklart ved å provosere politiet.

Det virker kanskje like dårlig, men jeg vet at noen av dem følger med her, og de har godt av å høre at de ikke gjør jobben sin.
Citera
2020-08-02, 21:23
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iristo01
Det finnes faktisk døtrene som av en eller annen grunn hater sine mødrene.de kaller dem toksiske eller giftige.de er fortsatt på en viss i puberteten,kan ikke tilgi,føler skam og ønsker dem dø. Muligens D2 er en av de.
Men jeg kunne ikke forstå hvordan D1 som er prest kan holde seg til usannheter. Tror hun 100 % på sin far eller har hun mistanke om hans skyld?ble hun manipulert til hun må lyve eller lyver hun av redsel for å miste arv og ansikt?
Jeg tror barna stilte opp for sin far som var i en «være eller ikke være» situasjon da AE ønsket å skilles.

Hun var den som hadde sviktet familien tidligere, og var nå i ferd med med å påføre imperiet uopprettelige skader, noe TH trolig ikke kunne leve med.

Familiedynamikken var langt fra hva man skulle tro var mulig, og det spilte i sammenhengen trolig ingen rolle at den ene datteren var prest.
Citera
2020-08-02, 21:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Veldig god lesning!

Anbefalt for alle som tror at politiet sakte, men sikkert bygger saken og snart vil komme med de avklarende bevisene, i stedet for å holde på med indisielekkasjene.

Nesten komisk å se på hvordan dere prøver å svartmale politiet. Sitte å lete etter tabber som noen mener at politiet har gjort, for så å prøve å bruke det imot politiet i denne saken. En helt annen sak, og med helt andre politiledere. Samme som med denne BMW-saken som SH bruker for å svartmale politiet.
Dere fremstår som en syklubb med damer, som er betatt av TH og alle millionene hans, og prøver å slå ring rundt han.
Citera
2020-08-02, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Nesten komisk å se på hvordan dere prøver å svartmale politiet. Sitte å lete etter tabber som noen mener at politiet har gjort, for så å prøve å bruke det imot politiet i denne saken. En helt annen sak, og med helt andre politiledere. Samme som med denne BMW-saken som SH bruker for å svartmale politiet.
Dere fremstår som en syklubb med damer, som er betatt av TH og alle millionene hans, og prøver å slå ring rundt han.

Men leste du saken i VG?
Citera
2020-08-02, 21:27
Medlem
Jofs avatar
Hur tippar ni att opinionen i Norge ser ut vad gäller OM HAGEN är skyldig?
Citera
2020-08-02, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Hur tippar ni att opinionen i Norge ser ut vad gäller OM HAGEN är skyldig?

70% skyldig.
20% vet ikke
10% uskyldig
Citera
2020-08-02, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet

Det er ingen her på forumet som har funnet opp tunnelsyn og confirmation bias.

Politiet har gjennom tidene gjort så mange tabber i etterforskning, at de har innført egne rutiner for å unngå at de skal gå i den fella enda én gang.

Ellers synes jeg kanskje syklubbtendensene er vesentlig kraftigere på «TH er GM-siden».

Det kan nesten virke som om noen tenker at siden han er rik, må han være skurken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in