Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-02, 20:49
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Kanske det, men då stämmer det ju inte att BO skulle gå och bada med bästa kompisen dagen efter (idag alltså) om jag fattade den gråtande kvinnan i AB:s video rätt.
Finns fler frågor än svar just nu, känns fel att lägga detta på offret i alla fall..
Citera
2020-08-02, 20:50
Medlem
Citat:
Kanske det, men då stämmer det ju inte att BO skulle gå och bada med bästa kompisen dagen efter (idag alltså) om jag fattade den gråtande kvinnan i AB:s video rätt.

Vilken uppgift tror du stämmer - en videointrvju med mamman till hennes kompis eller en anonym svamlare på FB?
Det är allmänt känt att hon bodde i närheten. Men i tråden kommer folk som inte läst något spånar rakt ut och gissar fritt. Sednan kommer nästa, citerar svamlet...
Citera
2020-08-02, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsSunflower
Du verkar inte vara så smart.. Bara elak! Mamman till 12-åringens kompis har inga misslyckade operationer som iallafall syns i filmklippet. Hon ser naturlig ut och har bara smink på sig. Det är så sorgligt vad onda människor som finns här på flashback. Elaka små fula troll som skyddar sig bakom sina skärmar. Eftersom den jag syftar på inte verkar så skarp så klargör jag.. Jag syftar på dig bland annat Jon!

Haha, nej! Hon ser inte naturlig ut, hon har ju tömt Bauhaus på spackel och färg för tusan.
Citera
2020-08-02, 20:52
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoHope2020
Pappan Milad Naghei arbetade som fritidsledare i området för cirka 5-6 år sedan. Efter det har han arbetat som ordningsvakt i Hallunda Centrum. Han sågs som en förebild av många, en eldsjäl som ville hjälpa ungdomar att INTE hamna på fel väg. När man hör runt i området så är det inte någon som har nånting ont att säga, han var väldigt omtyckt och även när han slutade arbeta som fritidsledare så tog han sin tid att prata och engagera sig i ungdomarna.
Hans dotter följde med på en del utflykter som fritidsgården gjorde, han var en far som älskade sin dotter och tog hand om henne.

Här är en bild på den stackars 12-åriga flickan som föll offer för det brutala gatuvåldet.

https://m.facebook.com/viralking.se/...pe=3&source=48
Hon kanske käkade med pappa efter hans nattpass?
Citera
2020-08-02, 20:53
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Här är en bild på den stackars 12-åriga flickan som föll offer för det brutala gatuvåldet.

Ett kristet kors kring halsen?

Är gärningsmännen muslimer så lär de inte sörja direkt mycket.
Citera
2020-08-02, 20:54
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsSunflower
Du verkar inte vara så smart.. Bara elak! Mamman till 12-åringens kompis har inga misslyckade operationer som iallafall syns i filmklippet. Hon ser naturlig ut och har bara smink på sig. Det är så sorgligt vad onda människor som finns här på flashback. Elaka små fula troll som skyddar sig bakom sina skärmar. Eftersom den jag syftar på inte verkar så skarp så klargör jag.. Jag syftar på dig bland annat Jon!

Jag tycker inte hon ser naturlig ut alls. Se på näsan och läpparna, helt klart opererade.

Sen att kvinnan inte anser att det är ett dugg konstigt att 12-åringar är ute och ”kvällspromenerar” kl 03:30 visar ju bara att hon inte är den skarpaste kniven i lådan om man säger så. Inte konstigt att det händer sånt här när vissa föräldrar har noll koll på verkligheten!
Citera
2020-08-02, 20:56
Medlem

12-årig pige i Sverige død efter drive by shooting – vi er kun ved enden på begyndelsen

Sverige vil synke ned i et dybt mørke i kraft af forandringerne i sammensætningen af befolkningen.

https://jyllands-posten.dk/debat/blo...RTvvUyhOyOSDzw
Citera
2020-08-02, 20:57
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staloloukta
Haha, nej! Hon ser inte naturlig ut, hon har ju tömt Bauhaus på spackel och färg för tusan.

Dessutom är hon uppfödd i sverige säger hon men det hörs inte på dialekten!
Citera
2020-08-02, 20:58
Medlem
Citat:
så är det absolut inget konstigt enligt henne att en 12-åring gillar att ta ”kvällspromenader” kl. 03:30. Samtidigt som hon lite senare i artikeln beskriver hur otryggt och farligt området har blivit.

Snacka om att ha noll koll
Om en barns bästa kompis blir mördad så tror jag inte att de bryr sig om klockslaget utan endast att deras egna barn likväl hade kunnat fallit offer.
Citera
Medlem
Rasseltasss avatar
Citat:
(...)

Ett kors runt halsen...säkert slaktad av någon jävla muslim.

Fy fan för Sverige anno 2020.
Citera
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det vet vi ju inte. Känner själv en person med far från Iran och mor från Polen, hon är svensk.

Men jag tror inte det spelar någon roll i sammanhanget. Hon träffades inte av en kula på grund av att hon var svensk, eller på grund av att hon inte var svensk.
Att hon var ute efter 03 på natten i ett ghetto på grund av att hon inte var svensk så ja det spelar roll i sammanhanget.
Citera
2020-08-02, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donjonez
May = Maykil

Och det betyder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto