2020-08-02, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibraflash
Jo har z8. Var gör man det? När man är inne på kanalen på actions eller?

Du kan även ställa det i EPG.
Välj ett program
Tryck på record
Sen klickar du på ok
Där kan du ändra längden på inspelningen
Sen save. 👍🏻
2020-08-02, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Du kan även ställa det i EPG.
Välj ett program
Tryck på record
Sen klickar du på ok
Där kan du ändra längden på inspelningen
Sen save. 👍🏻

Jo jag hittade det igår. Har sett det innan men glömt var jag gick in. Funkar ju kanon att spela in. Går tom utan att EPG fungerar
2020-08-02, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibraflash
Jo jag hittade det igår. Har sett det innan men glömt var jag gick in. Funkar ju kanon att spela in. Går tom utan att EPG fungerar

Kör du inte portal?
2020-08-02, 12:23
Medlem
Hur vet man vilken av de två huvudleverantörererna man har?
Hur vet man om man vill byta till den andra vad de har.

Har King idag men laggar och har sig på vissa, speciellt på Viasat samt ljudet kommer och går. Nu vill Jag testa den andra.
2020-08-02, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fejkans
Hur vet man vilken av de två huvudleverantörererna man har?
Hur vet man om man vill byta till den andra vad de har.

Har King idag men laggar och har sig på vissa, speciellt på Viasat samt ljudet kommer och går. Nu vill Jag testa den andra.

Du skriver ju att du har King... 🤔🤔

Då vet du ju vilken du har.
Dom är ju återförsäljare för Rxxxd.
2020-08-02, 14:51
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IntegralX
Länken jag la in slutar på ts. Jag tror inte jag fått någon annan länk från min leverantör. Det har fungerat bra tidigare, men det har börjat strula här på slutet.

Funkar det bättre nu?
2020-08-02, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Funkar det bättre nu?

Nej, jag ändrade länken, men nu fastnar istället streamen och kommer inte igång förrän jag byter kanal... Buffer är satt till 4 sek om det är det du menade i tidigare meddelande.

Några fler förslag på lösning? Känns inte som att jag kommer få något klockrent svar av min leverantör heller.
2020-08-02, 17:10
Medlem
Citat:
Nej, jag ändrade länken, men nu fastnar istället streamen och kommer inte igång förrän jag byter kanal... Buffer är satt till 4 sek om det är det du menade i tidigare meddelande.

Några fler förslag på lösning? Känns inte som att jag kommer få något klockrent svar av min leverantör heller.

Du har inget annan hårdvara du kan spela upp din iptv på?

Testa med valfri iptv-app på din mobil och kör både med ditt wifi och med mobilens 4G.

Skulle gissa på att det kommer funka där.
2020-08-02, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Du har inget annan hårdvara du kan spela upp din iptv på?

Testa med valfri iptv-app på din mobil och kör både med ditt wifi och med mobilens 4G.

Skulle gissa på att det kommer funka där.

Nej, jag har min Chromecast och min smart tv. På mobilen fungerar det bra, så det känns inte som att problemet ligger hos min leverantör.

Finns det ingen app man casta ifrån? Det går inte från den jag har (IPTV Smarters).
2020-08-02, 21:19
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Nej, jag har min Chromecast och min smart tv. På mobilen fungerar det bra, så det känns inte som att problemet ligger hos min leverantör.

Finns det ingen app man casta ifrån? Det går inte från den jag har (IPTV Smarters).

Verkar vara nåt med appen på teven då. Jag kör själv smart iptv appen ibland, utan problem. Men den passar inte all hårdvara. Vilken version av appen har du?

Edit; och vilken TV? Tänkte att det kanske finns nån annan app till den som funkar bättre.
2020-08-02, 21:23
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:

Att casta är inte att rekommendera då det fortfarande är ostabilt.
2020-08-02, 22:25
Medlem
Citat:

Helt rätt, funkar det på mobilen så är det hos din app problemet ligger.

För att slippa en massa strul så rekommenderar jag dig en bra box istället.
Senast redigerad av instagam 2020-08-02 kl. 22:43.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in