2020-08-02, 13:22
Medlem
picadolls avatar
Man pratar om CA:s ex Emma, och att hon ska ha varit införstådd med allt. Och även att hon kan ha varit med på att han förgripit sig på deras gemensamma barn. Men jag har läst FUP:en och får inte riktigt klart för mig att så är fallet.

Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Nej ingen fatta vart det kom ifrån, skulle varit ngn Erika enligt ngn användare här. Men hon existerar varken i fup eller någon annanstans.
Citera
2020-08-02, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Hon har namnet "Christian" tatuerat såg jag på en bild som var oretucherad.

Ja, den såg jag också. Den måste kännas bra idag...

Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Vet att hon har barnens namn o person nummer, hon har även Christian med en diamant, och en med ngt typ : Never give Up. Men vet inte var på kroppen dessa sitter. Sen har hon säkert fler.

Aha, men då är det säkert jag som tolkat det fel. Det är nog barnens namn och personnummer då.
Citera
2020-08-02, 13:45
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picadoll
Man pratar om CA:s ex Emma, och att hon ska ha varit införstådd med allt. Och även att hon kan ha varit med på att han förgripit sig på deras gemensamma barn. Men jag har läst FUP:en och får inte riktigt klart för mig att så är fallet.

Nej, den som syftas till nu är en annan E. Er1ca tror jag hon heter.

Detta var tidigt i tråden, och ska tydligen ha grundats i någon som passade på att anklaga E när tillfälle gavs.

Alltså någon som inte gillar Er1ca och därför hängde ut henne på Flashback. En nackdel med detta forum.

Hon nämns inte i några handlingar, och är högst troligen helt oskyldig.
Citera
2020-08-02, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picadoll
Det var inte detta vi diskutera här. Vi pratade om en Erika och inte Emma.
Citera
2020-08-02, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wei-Bellatrix
Håller med, hon är inte sjuk, hon är riktigt störd I ordets rätta bemärkelse. Jag skulle tippa på en sammansatt personlighetsproblematik, d.v.s, flera personlighetsstörningar inom kluster B.

C.A. låter som en sociapat pedofil...

Som sagt mina gissningar. Krävs en längre och omfattande utredningar för dessa diagnoser.
Ja ordet "störning" lär vara ständigt återkommande i hennes journaler. Men att hon utfört dessa handlingar måste väl tyda på att pedofili är en ingrediens även bland hennes långa diagnoslista. Hon var ju inte precis en stark motståndare till CA's förslag.
Citera
2020-08-02, 13:59
Medlem
Citat:
Hon har namnet "Christian" tatuerat såg jag på en bild som var oretucherad.

Att tatuera in namn på sina barn kan jag förstå men på sin partner går över mitt förstånd.
Citera
2020-08-02, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Landsfiskalen
Att tatuera in namn på sina barn kan jag förstå men på sin partner går över mitt förstånd.
Har man varit ihop i 30 år kanske, men inte efter nåt år, eller månader. Trashigt kan jag tycka. Men nu är de partners in crime för alltid. Å andra sidan - de två har bara varandra nu, om än i skilda fängelser. Ingen annan kommer vilja ta i dom med tång.
Citera
2020-08-02, 14:05
Medlem
Citat:
Ingen annan kommer vilja ta i dom med tång.
Bara med "shanks" från deras grannar några år framöver, får vi hoppas.
Citera
2020-08-02, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LenaPaul
Syftet med ett straff är inte att rehabilitera. Hoppas jag åtminstone annars finns risk att många skulle släppas omgående

Hade det varit bättre om hon hade mördat barnen tycker du? Hade du klarat läsa fupen om det var mord istället för att kissa på någon?

Om du läser utredningem så finns en person som heter CA som har varit drivande och orsaken till brotten

Har ignorerat dina sjuka utspel här hittills. Fascinerande att du är så otroligt jävla dum i huvudet. Brukar du oxå pissa på barn och våldta dom? Är det därför du försöker normalisera allt som Carita gör? Det är och kommet aldrig vara normalt att vara pedofil så jag råder dig att söka hjälp. Förstår inte syftet med dina korkade jävla inlägg
Citera
2020-08-02, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsFarsta
Har ignorerat dina sjuka utspel här hittills. Fascinerande att du är så otroligt jävla dum i huvudet. Brukar du oxå pissa på barn och våldta dom? Är det därför du försöker normalisera allt som Carita gör? Det är och kommet aldrig vara normalt att vara pedofil så jag råder dig att söka hjälp. Förstår inte syftet med dina korkade jävla inlägg

Har också noterat fenomenet. Gissar att det rör sig om en kåtgubbe som kärat ner sig i CL efter att ha sett ett fåtal bilder på henne trots vad hon gjort. Psykutredning efterlyses.
Citera
2020-08-02, 14:13
Medlem
Citat:

Kan vara någon med en nära relation till CL som försvarar henne i vått och torrt. Därför läggs all skuld på CA.
Alternativt en rödstrumpa som i vars värld en kvinnlig pedofil icke kan existera eftersom vi vet att alla män är svin samt presumtiva pedofiler.
Senast redigerad av Landsfiskalen 2020-08-02 kl. 14:16.
Citera
2020-08-02, 14:21
Medlem
LenaPauls avatar
Citat:
Vi måste försöka förstå bakomliggande orsaken det är ett komplicerat fall!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in