2020-08-02, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LenaPaul
Undermedvetet så vill hon bli upptäckt och att sanningen om CA skulle komma fram tror jag
Trams. Detta är inget självmordsförsök. Detta är grova övergrepp mot flera barn, kontinuerligt. Hon är inte på något sätt sjuk, eller djupt deprimerad. Sanningen om CA? Hon själv är den som använt sina barn. Nå. Nu kommer hon inte ha pengaproblem på några år. Tak över huvudet och tre mål mat om dagen. Bra ju.
Citera
2020-08-02, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Jag tror som sagt att hon gjort det som en typ av "sextning". En mer "normal" form hade väl varit att killen triggat henne att visa mer, använda sexleksaker på sig själv osv, men nu var det en äcklig pedofil som triggade en svagsint empatistörd brud att utnyttja sina barn.

Håller med dig. Av det jag läst så har hon låg iq och någon form av empatistörning medans CA är en psykopatisk pedofil
Citera
2020-08-02, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Jag tror som sagt att hon gjort det som en typ av "sextning". En mer "normal" form hade väl varit att killen triggat henne att visa mer, använda sexleksaker på sig själv osv, men nu var det en äcklig pedofil som triggade en svagsint empatistörd brud att utnyttja sina barn.
Jo, du har rätt. Här är jag helt med dig.
Citera
2020-08-02, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerrle
På vilken sida i tråden finns FUP:en?
FUP https://bayfiles.com/X605DaE3o1/B_2038-19_pdf
Citera
2020-08-02, 10:11
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Stämmer det att hon kissade på barnen och filmade? Alltså hon verkar inte vara frisk? Varför vill man göra så mot sina egna barn?

Är inte ens egna barn det finaste man har???

Hjälp mig att förstå, jag begriper ingenting.

De flesta av oss förstår inte heller, så vi kan tyvärr inte hjälpa dig med det.

Enligt P7 misstänks hon inte ha lidit av en allvarlig psykisk störning vid brottstillfällena och därför har ingen rättspsykiatrisk utredning gjorts.

Ett axplock från stämningsansökan (varning för vidrig läsning).

• Carita Löf haft Målsäganden 2s penis i sin mun och sugit på den. Carita Löf har vidare förmått Målsäganden 2 att delta i sexuella handlingar genom att urinera över Målsäganden 2s huvud och ansikte samt genom att trycka Målsäganden 2s huvud och ansikte mot sitt nakna kön.

• Carita Löf har genomfört en sexuell handling med Målsäganden 1, född 2015, genom att förmå Målsäganden 1 att dels ta på hennes nakna kön med sina fingrar dels röra hennes nakna kön med sin mun.

• Detta har skett genom att Carita Löf fört upp en dildo i Målsäganden 1s anus. Carita Löf har vidare förmått målsäganden att delta i andra sexuella handlingar genom att sära på Målsäganden 1s skinkor och blotta hans anus samt sätta sig med särade ben och naket kön över Målsäganden 1s ansikte.

• genom att sära på målsägandens skinkor och föra en dildo mot Målsäganden 1s anus. Hon har vidare satt sig med särade ben och naket kön över målsägandens ansikte och tryckt sitt nakna kön mot hans mun.

• Målsäganden 1, född 2015, att medverka i en handling med sexuell innebörd då hon suttit med särade ben över målsägandens ansikte och urinerat på målsäganden som sover. Carita Löf har filmat sexualbrottet.

• Carita Löf fört upp en dildo i Målsäganden 1s anus.

• Carita Löf satt sig gränsle över målsäganden och tryckt sitt nakna kön mot målsägandens penis samt försökt föra in målsägandens penis i sitt underliv. Carita Löf har genom sitt agerande ovan i vart fall genomfört annan sexuell handling med Målsäganden 1.
Carita Löf har vidare förmått Målsäganden 1 att delta i handling med sexuell innebörd genom att sära på målsägandens skinkor och blotta målsägandens anus.

• Carita Löf har fört upp en dildo i Målsäganden 1s anus. Carita Löf har vidare genomfört och förmått målsäganden att delta i andra sexuella handlingar genom att slicka honom i och vid anus, samt genom att föra upp en dildo i sitt eget underliv och anus, vart efter dildon tryckts mot Målsäganden 1s ansikte och mun.

• haft Målsäganden 1s penis i sin mun och sugit på den samt genom att hon fört in flera fingrar i Målsäganden 1s anus. Carita Löf har vidare förmått målsäganden att delta i andra sexuella handlingar genom att sära på målsägandens skinkor, spotta på målsägandens anus och slicka på samt vid målsägandens anus

• CL har haft Målsäganden 1s penis i sin mun och sugit på den. CL har vidare förmått målsäganden att delta i andra sexuella handlingar genom att sätta sig över målsäganden med naket kön och urinera i målsägandens ansikte och slicka på samt vid målsägandens anus.

• CL har genomfört en sexuell handling med Målsäganden 2, född 2017, genom att sätta sig med särade ben och naket kön över målsägandens ansikte och urinera målsäganden i ansiktet och tryckt sitt nakna kön mot målsägandens ansikte och uppmana honom att smaka.
Citera
2020-08-02, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis

Enligt P7 misstänks hon inte ha lidit av en allvarlig psykisk störning vid brottstillfällena och därför har ingen rättspsykiatrisk utredning gjorts.

• Carita Löf haft Målsäganden 2s penis i sin mun och sugit på den. Carita Löf har vidare förmått Målsäganden 2 att delta i sexuella handlingar genom att urinera över Målsäganden 2s huvud och ansikte samt genom att trycka Målsäganden 2s huvud och ansikte mot sitt nakna kön.

• Carita Löf har genomfört en sexuell handling med Målsäganden 1, född 2015, genom att förmå Målsäganden 1 att dels ta på hennes nakna kön med sina fingrar dels röra hennes nakna kön med sin mun.

• Detta har skett genom att Carita Löf fört upp en dildo i Målsäganden 1s anus. Carita Löf har vidare förmått målsäganden att delta i andra sexuella handlingar genom att sära på Målsäganden 1s skinkor och blotta hans anus samt sätta sig med särade ben och naket kön över Målsäganden 1s ansikte.

• genom att sära på målsägandens skinkor och föra en dildo mot Målsäganden 1s anus. Hon har vidare satt sig med särade ben och naket kön över målsägandens ansikte och tryckt sitt nakna kön mot hans mun.

• Målsäganden 1, född 2015, att medverka i en handling med sexuell innebörd då hon suttit med särade ben över målsägandens ansikte och urinerat på målsäganden som sover. Carita Löf har filmat sexualbrottet.

• Carita Löf satt sig gränsle över målsäganden och tryckt sitt nakna kön mot målsägandens penis samt försökt föra in målsägandens penis i sitt underliv. Carita Löf har genom sitt agerande ovan i vart fall genomfört annan sexuell handling med Målsäganden 1.
Carita Löf har vidare förmått Målsäganden 1 att delta i handling med sexuell innebörd genom att sära på målsägandens skinkor och blotta målsägandens anus.

• Carita Löf har fört upp en dildo i Målsäganden 1s anus. Carita Löf har vidare genomfört och förmått målsäganden att delta i andra sexuella handlingar genom att slicka honom i och vid anus, samt genom att föra upp en dildo i sitt eget underliv och anus, vart efter dildon tryckts mot Målsäganden 1s ansikte och mun.

• haft Målsäganden 1s penis i sin mun och sugit på den samt genom att hon fört in flera fingrar i Målsäganden 1s anus. Carita Löf har vidare förmått målsäganden att delta i andra sexuella handlingar genom att sära på målsägandens skinkor, spotta på målsägandens anus och slicka på samt vid målsägandens anus

• CL har haft Målsäganden 1s penis i sin mun och sugit på den. CL har vidare förmått målsäganden att delta i andra sexuella handlingar genom att sätta sig över målsäganden med naket kön och urinera i målsägandens ansikte och slicka på samt vid målsägandens anus.

• CL har genomfört en sexuell handling med Målsäganden 2, född 2017, genom att sätta sig med särade ben och naket kön över målsägandens ansikte och urinera målsäganden i ansiktet och tryckt sitt nakna kön mot målsägandens ansikte och uppmana honom att smaka.

Det här är så fasansfullt att det inte går att ta in att det har hänt. Blir alldeles chockad och mår illa. Jag greppar hela tiden efter tröst och halmstrån över pojkarna. Kommer de att få det bra och har de det bra idag? Tänker på dessa pojkar varje dag. Hade gärna öppnat upp vårat hem för er. Allt är lätt i tanken men kanske inte lika lätt i praktiken.
Citera
2020-08-02, 10:23
Medlem
Citat:

Alltså klarar knappt att läsa. De borde göra en utredning på vad som är fel. Hon har hur som någon form av empatistörning . Troligen något som inte går att bota och jag personligen tycker att alla personer som har en empatistörning ska sitta inne tills de har en normal empatisk förmåga . Varför släppa ut någon som inte är rehabiliterad ?
Citera
2020-08-02, 10:45
Medlem
Wei-Bellatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 404filenotfound
Jag anser som sagt att några saker Andsved skrivet är nog sant och har substans .Om du läste så nämnde jag också att en hel del hittar hon-han nog på.Syftet Andsved har förstår jag mig inte på överhuvudtaget men hsn-hon verkar förstå själv,så låt hon-han fortsätta så straffar denna person nog ut sig själv vad det lider.

Jag tror också att det finns en viss substans i Andsveds reaktioner. I synnerhet gällande E.H. men även sms-konversationen mellan A.B och C.L. Även jag reagerade på den då jag fick en dålig magkänsla. Vill påängtera att jag ej påstår något och att jag varken känner de berörda eller vet mer än ni andra. Dock kändes konversationen något konstig med tanke på att han faktisk fick kännedom om, i alla fall, ett övergrepp innan samtalet med C.L., i och med att S.J. tog kontakt med honom samma kväll som lapptopen lämnats in. Sedan kontaktas han av socialtjänsten, som visserligen inte fick/får säga vad det handlar om men som måste ha upplyst om att det rör C.L. De reaktionerna jag reagerade på rör "tålamodet" i konversationen den 11 samt "normaliteten" I sms-konversationen den 12.

Mina reaktioner på ovan nämnda sms-konversationer handlar ej om att jag tror att pappan hade något med övergreppen att göra. Mina tankar, utifrån både aktuella men även några äldre sms, handlar om följande soekulationer:
1. Det känns som att han har starka känslor för C.L. då det, enligt min mening, framstår som att hon kan manipulera honom ganska enkelt. Mina reaktioner på de nämnda konversationerna har samband med hans kännedom om C.L:s benägenhet att ljuga, hans erfarenheter av hennes tidigare lögner, etc.

2. Den andra känslan jag fick, (utifrån vissa uttryck i C.L:s sms till honom samt hans svar och/eller reaktion på dessa), handlade om ifall C.L. hade nåt hållhake på honom eller tänkt utpressa honom? Detta även mot bakgrund av äldre sms (d.v.s. sms som inte har något med övergreppen att göra). Exempelvis det om PlayStation och parfym...
Citera
2020-08-02, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
vem är det menar du?
C. As mamma
Citera
2020-08-02, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Ja, jag såg nu att mitt inlägg kunde misstolkas som att mamman hittade övergreppen av en slump. Så var det självklart inte. De bad henne kolla och datorn lämnades sedan till polisen av en tredje part. Faktum kvarstår dock att syftet med att rota runt i hennes dator var jakt på nakenbilder på Carita och varken prestandakoll och något konstigt filnamn.

Det är väl skit samma. Det var relativt unga killar, de tänkte säkert kolla om den funkade och fick syn på mappen.
Jag är helt 100% på att alla normala killar hade kollat i den mappen och hoppats få syn på något naket.
Den unge man som påstår att han minsann inte skulle tittat i mappen ljuger eller gillar helt enkelt inte kvinnor.
Citera
2020-08-02, 11:13
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drhouse1980
Alltså klarar knappt att läsa. De borde göra en utredning på vad som är fel. Hon har hur som någon form av empatistörning . Troligen något som inte går att bota och jag personligen tycker att alla personer som har en empatistörning ska sitta inne tills de har en normal empatisk förmåga . Varför släppa ut någon som inte är rehabiliterad ?

Att det är fel i huvudet på henne är nog både vi, polisen, rättsväsendet och hela Sverige överens om.
Dock är hon inte sjuk i lagens mening.

Att återinföra lobotomi känns lockande.
Citera
2020-08-02, 11:22
Medlem
Wei-Bellatrixs avatar
Citat:
Att det är fel i huvudet på henne är nog både vi, polisen, rättsväsendet och hela Sverige överens om.
Dock är hon inte sjuk i lagens mening.

Att återinföra lobotomi känns lockande.

Håller med, hon är inte sjuk, hon är riktigt störd I ordets rätta bemärkelse. Jag skulle tippa på en sammansatt personlighetsproblematik, d.v.s, flera personlighetsstörningar inom kluster B.

C.A. låter som en sociapat pedofil...

Som sagt mina gissningar. Krävs en längre och omfattande utredningar för dessa diagnoser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in