Citat:
Du sitter bara och skrattar likt det dumma lilla barn du är. I din enfaldighet förstår du inte vad det är vi håller på att gå miste om. Och jag kommer heller inte försöka förklara något för dig, men du måste börja se saker ur ett större perspektiv. Vi får ta detta i en mer genomgående tråd i framtiden. Problemet är väl att jag helt enkelt älskar kvinnor för mycket, och ser dem för vad de verkligen är.
Nej, det är problematiskt... Om ändå män kunde vara män, om man ändå lät kvinnor vara kvinnor. Tänk, ett Sverige fullt av blonda små lintottar! Vilken dröm! Ja, jag är en drömmare, och inte bitter och missunnsam. Att se kärleken blandas bort är för mig en plåga. Och tänk att jag kan se den plågan i vissa kvinnors ögon... De är känsliga varelser. Lättmanipulerade och oskyddade.
Nej, det är problematiskt... Om ändå män kunde vara män, om man ändå lät kvinnor vara kvinnor. Tänk, ett Sverige fullt av blonda små lintottar! Vilken dröm! Ja, jag är en drömmare, och inte bitter och missunnsam. Att se kärleken blandas bort är för mig en plåga. Och tänk att jag kan se den plågan i vissa kvinnors ögon... De är känsliga varelser. Lättmanipulerade och oskyddade.
Förstår betydligt mer än dig hjärtat bara det att det inte finns något att försvara, Sveriges suveränitet är sedan länge försvunnen så du drömmer om en rosa fluffig utopi som aldrig kommer hända och som aldrig har varit verklighet. Vi har världens äldsta riksbank, så något Sverige har inte funnits på 400 år. Kvinnor får man up och sköta sig bättre i så fall för tiden då vuxna män skall ta hand om barn till kvinnor är nämligen för evigt över och det är något bra.
Bebisar är väl söta överlag, svart och vita som får bebis skapar ju supermodeller så vet inte riktigt vad din lilla dröm skall vara bra för och kärlek är väl kärlek, att du vill göra kärleken selektiv visar ju tyvärr bara att du inte förstår kärlek. Märkligt jävla resonemang.
Så går det för fegisar. De utplånar sig själva sakta, utan stolthet.