Citat:
Ursprungligen postat av
Emmzita
Man förminskar inte hennes agerande för att tro att hon gör detta för att tillfredställa honom som är pedofil.
Utan vad man av starka skäl tror efter fått reda på att han är pedofil sen många år och hon började vad som finns bevis när hon blev tillsammans med CA, förrutom det så vet man inget 100 % och ingen sätter handen i elden för henne
Hennes agerande är precis lika hemskt och kriminellt i vilket fall som helst så förstår ej varför du tolkar det som en förminskning av hennes agerande att påpeka att detta har hon fått efter hans inflytande, men verken hotad eller haft pistol mot huvudet så nej absolut menar varken jag eller alla andra du riktade dig till att hennes våldtäkter kan ursäktas eller på något sätt förminskas oavsett motivet hon kan ha haft.
Skulle precis skriva något liknande när jag såg du gjort det.
Exakt! Vi måste sluta påstå man ursäktar Caritas övergrepp bara för att man inte tror hon är pedofil.
Jag tror CA är pedofil och utövat skev sex länge. Jag tror hans ex Emma vet han ser på barnporr. Har man varit ihop så länge och med tanke på hur manipulativ han är har han iaf invigt henne i sina fantasier. Sen kanske responsen inte varit det han önskat men i en relation med en partner börjar man ju prata om vad man tänder på.
Han träffar iaf sen CL och de fattar tycke för varann. Relationen är svajig och hon gör bort sig och förlorar sitt ex helt. Hon är bostadslös till och från och börjar bli desperat. Hon har tidigt i sin relation med CA börjat förstå hans diverse läggningar. De samlar barnporr ihop.
Hon väljer att offra sina barn och för det visar att hon är kall och hjärtlös och har allvarliga störningar. Hon gör det för hans kärlek. Det rättfärdigar inte hennes gärningar men jag tänker så här. Hade hon inte träffat CA hade detta aldrig hänt. Det är jag helt säker på.
Det är vidrigt att hon väljer sin killes njutning före sina barns välbefinnande.