Citat:
Ursprungligen postat av
KnackeredVonAnka
Ja och vi var till och med 3 stycken i klassen från början. The UK, Holland och Sverige. När så de bägge andra beslöt sig för att skolka stannade vi kvar som den siste gossen Ruda.
Vi trodde i vår enfald att det var bättre att vara ensam i klassen än tillsammans med våra vänner på upptåg ute i världen. Vi visste ju helt säkert att viruset betedde sig som en influensa och därför måste vi följa reglerna. De två andra gossarna insåg tidigt att det bästa var att agera först och upptäcka sen.
Vill du sluta klippa i människors inlägg och förvanska det som skrivs? Du håller på så hela tiden, vilken tönt du är. Att du behöver göra så säger ju väldigt mycket om vem du är.
Du klipper i mitt inlägg ovan så att detta blir kvar - Vi visste ju helt säkert att viruset betedde sig som en influensa -
du tänkte t om ändra mitt Vi till ett Jag eftersom du glömde radera J innan mitt V i ditt original inlägg.
Sedan använder du det för att svara på?!?! Sluta med det, du är ju sjuk i huvudet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nibiru2011
Ja så är det en influensa som man försöker hindra genom restriktioner = klustersmitta.