Citat:
Ursprungligen postat av
Undrande1967
Har den kvinnan barn med CAs bror eller kanske CA passat brorsbarnen?
Kvinnan kanske går in i förvar för att inte behöva ta något ansvar för att ha blundat på tecken som funnits.
Nu menar jag inte att klaga på hur någon ser ut, men hon har skrivit helt öppet ett försvarstal på facebook angående CA, men hon ser ju helt deprimerad ut, väldigt ledsen och sorgsen.
Sen kanske hon ser ut så, men hon kanske inte har det så lätt med CAs bror.
Jag kan förstå hur närstående inte kan tror att en familjemedlem begått dessa brott, jag hade helt säkert förnekat i det längsta om mina barn eller deras partner blivit anklagad för något sådant här, men bevisen är överväldigande det går helt enkelt inte att förneka dem.
Hon ser verkligen olycklig ut.
Hela den familjen är sorgsen.
Hon har nu tagit bort sin facebook såg jag.
Förrutom att de lever i förnekelse, så vill de inte ens se bevis eller sanning.
Innerst inne vet de sanningen men väljer stötta en pedofil. De är medbrottslingar i mina ögon.
Hela äckliga högen mamman Annel* Berg*r, Emma* Hess*l som hänger med resten av klanen och stöttar istället för att skydda och tänka på oskyldiga barn, hans bror M*chael Ambjörnsso* , svägerskan Ang*line Erlands*on
Ni kan leta upp dom alla på fb och skicka ett privat meddelande och påminna dom om alla bevis som finns!
Hoppas fan det finns människor med sunt förnuft i deras omkrets och grannskap som ifrågasätter och påminner dom om allt CA har hållt på med
och fortsätter de stötta honom så borde de få ett helvete!